-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, хліб житній
Завершена
744 617.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 446.17 UAH
мін. крок: 1% або 7 446.17 UAH
Період оскарження:
03.03.2017 13:52 - 15.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення про визнання переможця
Номер:
af87b60f0de443879ef75fa1c3dd9f47
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-000931-b.b2
Назва:
Вимога на рішення про визнання переможця
Вимога:
Тендерному комітету комунального закладу
Херсонської обласної ради
«Херсонський психоневрологічний будинок – інтернат»
від товариства з обмеженою відповідальністю
«Супермаркет Україна»
м.Херсон, пр.. Святих Кирила та Мефодія, 23,
тел..0552 299135, код ЄДРПОУ 19221784,
учасник закупівлі UA-2017-03-03-000931-b
Звернення
з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів
Тендерним комітетом комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» 03 березня 2017 року оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній, ДК 021:2015 (15810000-9).
20 березня 2017 року відбувся електронний аукціон за вказаною закупівлею (закупівля UA-2017-03-03-000931-b). 30 березня 2017 року був оприлюднений протокол засідання тендерного комітету комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» №47 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Цисовська Ю.А.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна», якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89, далі Закон) може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Ч. 4 вказаної статті Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Ст. 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
В тендерній документації (п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») Замовник визначив, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасники в складі своїх пропозицій надати договори оренди транспорту та приміщень (розділ 3 тендерної документації).
Аналіз документів пропозиції учасника ФОП Цисовська Ю.А., які оприлюднені згідно Закону, свідчить про те що пропозиція учасника ФОП Цисовська Ю.А. не відповідає вимогам Замовника щодо кваліфікаційних критеріїв учасників і документального підтвердження, а саме.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у випадку залучення автотранспорту для виконання договору учасник відповідно до п. 5 розділу 3 тендерної документації повинен надати копію договору оренди транспортних засобів та технічних засобів для постачання товару або копію договору про надання послуг перевезення та навантаження товару завірений підписом та печаткою (у разі наявності) орендодавця або надавача послуг.
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Цисовської Ю.А. до тендерного комітету подано договори прокату від 01 лютого 2017 року за № 1-т та № 2-т. без нотаріального посвідчення і в зв’язку з цим договір недійсний. Вказані договори укладені з однієї сторони ФОП Цисовською Ю.А. та громадяни України – Плахотниченком В’ячеславом Анатолійовичем (№ 1-т) та Панасенком Дмитром Вікторовичем (№ 2-т). Звертаємо увагу на те, що договір найму транспортного засобу за участю фізичної особі на підставі ч. 2 ст. 799 ЦКУ підлягає нотаріальному посвідченню.
П. 5 розділу 3 тендерної документації вимагається, що з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати копію договору оренди або інший документ, що підтверджує наявність приміщення для проведення відповідної діяльності. Учасником – ФОП Цисовською Ю.А. подано у складі тендерної пропозиції договір оренди земельної ділянки від 31 березня 2014 року. Однак, договір оренди приміщення відсутній у складі поданої учасником тендерної пропозиції. Учасником надано у складі тендерної пропозиції рішення виконкому райської сільради м. Нова Каховка Херсонської області від 10 серпня 2012 року за № 74 «Про надання в оренду пекарні» з посиланням на ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Однак, передача в оренду комунальна майна органами місцевого самоврядування здійснюється відповідно до Закону України «Про оренду державного та комунального майна». Ст. 2 цього Закону встановлено, що орендою є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності. Відповідно до ч. 3 Закону відносини щодо оренди державного майна, майна, перебуває у комунальній власності, регулюються договором оренди, цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.
Однак, в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовника, такий договір оренди нерухомого майна (приміщення) не був поданий учасником у складі тендерної пропозиції.
Одним із документів, що надає ФОП Цисовська Ю.А. до тендерної пропозиції є висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/117315 від 29.11.2012 року, виданий на хліб пшеничний за ГОСТ 27842-88 «Хлеб из пшеничной муки». Але вказаний ГОСТ є нечинним, натомість ФОП Цисовська окремо додає чинний ДСТУ 7517:2014.
В порушення вимог тендерної документації Замовника не всі сторінки пропозиції ФОП Цисовська Ю.А.завірені Учасником – відсутні підписи та печатки.
Вказані факти свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. умовам тендерної документації Замовника.
Підставою для відхилення Замовником тендерної документації згідно із ст. 30 Закону є невідповідність такої тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна», якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає:
1.Переглянути рішення тендерного комітету протокол №47 від 30.03.3017р. про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній, ДК 021:2015 (15810000-9) (закупівля UA-2017-03-03-000931-b) ФОП Цисовську Ю.А.
2. Розглянути вказану вимогу та надати інформацію про переваги пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. порівняно з пропозицією інших учасників, в тому числі ТОВ «Супермаркет Україна» щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.
3. Згідно Закону розглянути пропозицію наступного учасника.
Генеральний директор ТОВ «Супермаркет Україна» Басараб І.І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2017 14:49
Вирішення:
Відповідь надається тендерним комітетом КЗ ХОР ХПНБІ.
У відповідь на звернення учасника торгів ТОВ «Супермаркет Україна», подане учасником через електронну систему закупівель у порядку частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, утому числі щодо визначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Супермаркет Україна», повідомляє наступне:
Звертаємо Вашу увагу, що частиною першою статті 32 вказаного закону передбачено право на подання звернення учасником, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції. Згідно із нормами частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівельна основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Тендерна пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» автоматично оцінена електронною системою закупівель та розташована на п’ятому місці з числа учасників, які взяли участь у закупівлі.
Відповідно до вимог частини четвертої статті 28 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки (автоматичної) визначена найбільш економічно вигідною.
Тендерна пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» не розглядалася замовником, оскільки є п’ятою за ціновим показником пропозицією. Отож, надати інформацію про пропозицію переможця торгів та інших учасників (як це зазначено у вимозі) порівняно з пропозицією ТОВ «Супермаркет Україна» не видається можливим, оскільки пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» не розглядалася замовником.
Щодо фактів, які на думку ТОВ «Супермаркет Україна», свідчать про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. умовам тендерної документації, повідомляємо наступне:
Стосовно документів, якими у тендерній пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. підтверджується наявність залученого автотранспорту, - те
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення
Номер:
af651af52c5f442aa68da50c6f21ce34
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-03-000931-b.c1
Назва:
Вимога про скасування рішення
Вимога:
Вимога
щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів»
Тендерним комітетом Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» (надалі іменується «Замовник») ¬¬03 березня 2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю - ДК 021:2015 (15810000-9) (Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку, хліб житній. Очікувана вартість закупівлі складає: 744617,2 грн. (сімсот сорок чотири тисячі шістсот сімнадцять гривень двадцять копійок) , у тому числі ПДВ.
Ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається Замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
Так, 20 березня 2017 року відбувся електронний аукціон за процедурою закупівлі.
20 березня 2017 року було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу.
ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» належить до кола учасників вказаної процедури закупівлі (не визнано переможцем торгів). ТОВ «Торговий дім «Булкін» також брав участь у процедурі закупівлі.
За результатами оцінки тендерних пропозицій перерахованих вище учасників, проведеної автоматично електронною системою закупівель, шляхом застосування електронного аукціону, тендерна пропозиція ТОВ «ТД «Булкін» визначена в якості найбільш економічно вигідною.
У свою чергу, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Ч. 4 вказаної статті Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник, розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «ТД «Булкін», визначив ТОВ «ТД «Булкін» переможцем процедури закупівлі, внаслідок чого, прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ТД «Булкін». Однак, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» вважає, що замовник визначив переможця процедури закупівлі з порушенням положень Закону, що в свою чергу призвело до прийняття протиправного рішення Заомвником торгів. ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» вбачає порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі з огляду на наступне.
Ст. 16 Закону встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
В тендерній документації (п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») Замовник визначив, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Учасник повинен надати копії санітарних паспортів на автомобільний транспорт. При цьому, обов’язок надання санітарних паспортів на автомобільний транспорт, яким буде здійснюватися поставка предмета закупівлі, стосується як власного, так і залученого транспорту.
Ст. 9 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлено, що під час здійснення державного контролю державні інспектори мають повноваження щодо інспектування будь-яких будівель, транспортних засобів, тимчасових та інших потужностей, випробувальних лабораторій, що розміщуються на потужностях і мають відношення до виробництва та/або обігу харчових продуктів. Разом з тим, під час інспектування перевіряється виконання оператором ринку харчових продуктів гігієнічних вимог до транспортних засобів, які встановлені в ст. 44 Закону.
П. 12.3. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 20.02.1998 р. за № 128/2568, встановлена заборона використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів. Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування («хліб», «молоко», «риба» тощо).
Відповідно до п. 181 розділу ХІ «Санитарные требования к транспортировке пищевых продуктов» (мовою оригіналу) Санитарных правил для предприятий продовольственной торговли (мовою оригіналу) від 16.04.1991 р. «Транспорт, используемый используемый для перевозки пищевых продуктов должен иметь санитарный паспорт, быть чистым, в исправном состоянии, кузов машины должен иметь гигиеническое покрытие, легко поддающееся мойке» (мовою оригіналу). Крім того, п. 182 вказаних вище Правил «Запрещается производить погрузку пищевых продуктов в транспорт, не отвечающий санитарным требованиям и при отсутствии санитарного паспорта на него, а также транспортировка сырых продуктов и полуфабрикатов вместе с готовыми пищевыми продуктами».
П. 8 Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 11.07.2003 р. № 185, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.2003 р. за № 628/7949, передбачено, що транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані. Кузов автомашини повинен мати спеціальне покриття, що легко піддається миттю.
Враховуючи вищенаведене, обов’язок подання учасником торгів копії санітарних паспортів на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів підлягає неухильному виконанню.
Однак, учасник – ТОВ «ТД «Булкін» у складі своєї пропозиції не подав копії санітарних паспортів на транспортні засоби учасника, використання яких заплановано в ході здійснення поставки предмета закупівлі.
Вказане свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Вищенаведене дає достатні підстави для висновку про те, що тендерна пропозиція ТОВ «ТД «Булкін» не відповідає визначеним Замовником вимогам тендерної документації. Так, однією з підстав для відхилення Замовником тендерної документації згідно із ст. 30 Закону є невідповідність такої тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації. Отже, в даному випадку Замовник повинен був керуватися вказаними положеннями ст. 30 Закону, зокрема прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Булкін».
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до абзацу другого ч. 4 ст. 28 Закону, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Звідси випливає, що в силу приписів Закону Замовник повинен перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції – тендерної пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів».
Разом з тим, в порушення вимог Закону та тендерної документації Замовника, ТОВ «ТД «Булкін» у складі тендерної пропозиції подано договор субаренды (мовою оригіналу) від 01.12.2014 р. за № 011214/Н, п. 8.1. якого передбачено, що «Настоящий договор вступает в силу с момента подписания его Сторонами и действует до 31.12.2016 г. включительно.».
Таким чином, вбачається, що учасник торгів – ТОВ «ТД «Булкін» подано у складі тендерної документації договір, який втратив чинність. При цьому, тендерний комітет Замовника в порушення вимог Закону та тендерної документації не звернув уваги на таке очевидне порушення процедури закупівлі, чим допустив грубе порушення приписів законодавства у сфері публічних закупівель.
Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «ТД «Булкін» не відповідає умовам тендерної документації, що в свою чергу свідчить про порушення Замовник порядку проведення процедури закупівлі.
Крім того, ст. 15 Закону зазначено, що під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. П. 7 Розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації передбачено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Проте, як вбачається з тендерної пропозиції, поданої ТОВ «ТД «Булкін» договор № 4 на перевозку хлебобулочных изделий (мовою оригіналу), договор субаренды № 011214/Н (мовою оригіналу) викладені російською мовою. При цьому, жодні переклади на українську мову вказаних договорів відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «Булкін». З огляду на викладене, вбачається порушення умов/вимог тендерної документації, встановлених Замовником.
Враховуючи вищенаведене, відповідно до Закону, вимагаємо:
1. Розглянути вказану вимогу та надати інформацію про переваги пропозиції ТОВ «ТД «Булкін» порівняно з пропозицією ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» щодо відповідності кваліфікаційним критеріям.
2. Переглянути/скасувати прийняте рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «ТД «Булкін».
3. Розглянути тендерну пропозицію наступного учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про скасування рішення.pdf 22.03.2017 17:44
Дата подачі:
23.03.2017 08:12
Вирішення:
Відповідь надається тендерним комітетом КЗ ХОР ХПНБІ.
Тендерний комітет КЗ ХОР ХПНБІ розглянувши Ваше звернення щодо не
відповідності кваліфікаційним критеріям тендерної документації учасником відкритих торгів ТОВ «Торговий дім «БУЛКІН»» на закупівлю Хлібу пшеничного , хлібу житнього (ДК 021:2015 -1581000-9 – Хлібопродукти,свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.), за наслідками чого повідомляємо, що відмічені в Вашому зверненні зауваження враховані при роботі тендерного комітету та результати оформлені згідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено