• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо ДК 021:2015 09120000-6 (Природний газ)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.

Торги не відбулися

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 13:22 - 06.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a5b13a201e3d496f830cf1f044fab9bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-006921-c.b4
Назва: Вимога
Вимога:
ISO
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу UA-2020-11-23-006921-c.b4, повідомляємо наступне: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» продукція, що пропонується учасниками, повинна відповідати діючим державним стандартам. А також на виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері постачання природного газу України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання до участі у закупівлі. Ця вимога встановлена з метою додержання вимог Третього енергопакету (пакет законів щодо внутрішнього ринку газу та електроенергії в ЄС) щодо інтеграції суб’єктів у сфері постачання природного газу України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, та у зв’язку з тим, що постачання товару, що є предметом закупівлі, залежить в тому числі від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його роботи, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу дій, відповідає обов’язковим вимогам нормативних документів. Відповідність діяльності учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує, що всі процеси, що функціонують у Постачальника товару, перебувають під контролем керівництва компанії та керуються з метою постійного покращення діяльності. Наявність у учасника сертифікату на систему управління якістю свідчить про спроможність постачальника постачати товар у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації, гарантує якість виконання Договору, укладеного за результатами закупівлі, спроможність учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність постачання товару відповідно до предмету закупівлі протягом часу дії договору та не містить жодних дискримінаційних елементів. Крім того, отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до вимог стандарту ISO 9001:2015. Враховуючи вищенаведене, повідомляємо, що тендерна документація не містить вимог щодо дискримінації учасників, відповідно до ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону. У вимозі не підтверджено неможливість виконати вищенаведену вимогу тендерної документації, а також не надано підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f9de646cd1844de4a6d9f811c02d8050
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-006921-c.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Охорога праці
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щодо вимоги на номер вимоги: UA-2020-11-23-006921-c.b3. звертаємо Вашу увагу, що Законом України “Про публічні закупівлі” не визначено чіткий перелік посад (працівників, які мають необхідні знання та досвід), що безпосередньо пов'язані з предметом закупівлі та не надано тлумачення, які саме посади можуть мати відношення до предмета закупівлі, а які ні. Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 “Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації”. Предметом закупівлі є природний газ, що використовується для опалення, труднощі з його постачанням (або труднощі з відповідним документообігом, що пов'язаний з його постачанням) можуть призвести до негативних соціальних та економічних наслідків для Замовника. Підтвердження наявності у Учасника працівника, який відповідальний за втілення [системи правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності] надається Замовнику підтвердження, що у Учасника працівники не тільки в наявності, але й те, що Учасником вжито комплекс заходів щодо їх працездатності і відповідно, зведення до мінімуму позаштатних ситуацій, які можуть призвести до припинення постачання природного газу. Це дійсно важливо в умовах карантину по захворюванню COVID-19. Тому з точки зору тендерного комітету Замовника, дана вимога тендерної документації не дискримінаційна.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bfcc0612ebe6443790e7cd0aca1f26d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-006921-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
СБУ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу UA-2020-11-23-006921-c.b2, повідомляємо наступне: Відповідно до частин першої, третьої, шостої, сьомої статті 5 Закону України «Про санкції» пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Рішення про внесення змін до санкцій приймається органом, що прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, за власною ініціативою або на підставі пропозицій органів державної влади, зазначених у частині першій цієї статті. Рішення про скасування санкцій приймається органом, що прийняв рішення про їх застосування відповідно до цього Закону, у разі якщо застосування санкцій привело до досягнення мети їх застосування. Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо продовження і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України (розпорядження від 26.04.2017 № 288-р), Службою безпеки України та Національним банком України. Пунктами 2, 3 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: фізичних осіб згідно з додатком 1; юридичних осіб згідно з додатком 2. Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України за участю Національного банку України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення. Указом Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України, Службою безпеки України та Національним банком України. Пунктами 2-4 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: фізичних осіб згідно з додатком 1; юридичних осіб згідно з додатком 2. У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133, позиції 975 та 993 виключити. Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України та Національним банком України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення. Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України та Службою безпеки України. Пунктами 2-4 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до окремих фізичних і юридичних осіб та внести зміни до санкцій, застосованих відповідно до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.05.2018 «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 14.05.2018 № 126, виклавши додатки 1 та 2 до зазначеного рішення у редакціях, що додаються до цього рішення РНБО. У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133, позицію 907 виключити. Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України та Національним банком України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення. Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», відповідно до пункту 1 якого РНБО вирішила підтримати пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), внесені Кабінетом Міністрів України, Службою безпеки України та Національним банком України. Пунктами 2-6 цього рішення РНБО встановлено застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: фізичних осіб згідно з додатком 1; юридичних осіб згідно з додатком 2. Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України та Національним банком України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 2 цього рішення. У додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133, позицію 1140 виключити. У рішенні Ради національної безпеки і оборони України від 21.06.2018 "Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", уведеному в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176: 1) у додатку 1: позиції 59, 437 та 510 виключити; позицію 858 викласти у редакції, що додається (додаток 3); 2) у додатку 2: позиції 163, 164, 165, 185, 224, 226, 227 та 721 виключити; позиції 287 та 431 викласти у редакції, що додається (додаток 4). Службі безпеки України завершити перевірку наявності у діяльності юридичних осіб, зазначених у додатку 1 до Постанови Верховної Ради України від 04.10.2018 № 2589-VIII «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України «Про санкції», зокрема здійснення терористичної діяльності. Згідно з пунктами 1-6, 10, 16, 25 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» видами санкцій згідно з цим Законом є: - блокування активів - тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном; - обмеження торговельних операцій; - обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України; - запобігання виведенню капіталів за межі України; - зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; - анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами; - заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом; - заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність; - інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом. Частиною другою статті 6 Закону України «Про санкції» встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону замовнику необхідно ураховувати вимоги Закону України «Про санкції» та вищенаведених рішень РНБО, уведених в дію указами Президента України. Закупівля не здійснюється від суб‘єктів господарювання, до яких застосовані санкції. З огляду на викладене наразі відсутня загальнодоступна єдина база даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), яка б дозволила замовникам (органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків) здійснювати моніторинг даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), з метою беззаперечного дотримання застосованих до них санкцій. Численні додатки до рішень РНБО щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо фізичних та юридичних осіб та зміни до них ускладнюють можливість замовників перевіряти значне коло учасників процедур закупівлі щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій відносно них, а отже є очевидними ризики допущення до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, або, навпаки, недопущення до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані. У разі допущення замовниками до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно майнову шкоду. Одночасно, у разі недопущення замовниками до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як недискримінація учасників (частина перша статті 3 Закону). Ураховуючи вищенаведені рішення РНБО, Служба безпеки України уповноважена забезпечувати реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених відповідними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, а також здійснювати перевірку наявності у діяльності юридичних осіб підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України «Про санкції», зокрема, здійснення терористичної діяльності. Відповідно до частини першої статті 9 Закону України «Про Службу безпеки України» систему Служби безпеки України складають Центральне управління Служби безпеки України, підпорядковані йому регіональні органи, органи військової контррозвідки, військові формування, а також навчальні, науково-дослідні та інші заклади Служби безпеки України. Згідно з частиною першою статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України» Центральне управління Служби безпеки України відповідає за стан державної безпеки, координує і контролює діяльність інших органів Служби безпеки України. З огляду на вищевикладене, а також повноваження Служби безпеки України, визначені у рішеннях РНБО, та повноваження Центрального управління Служби безпеки України, визначені у частині першій статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України, учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційну інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 5f4f6c78f1e94fb794ae032cb941b428
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-006921-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Стосовно довідки ТПП
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу UA-2020-11-23-006921-c.b1, повідомляємо наступне: Ваша вимога розглянута та прийнята, зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено