• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

362 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 267.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 13:03 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 1056ca7122c54a0b9a7faa6043b3a79a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-006526-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Тендерному комітету Замовника. Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника та проект договору встановлено невідповідність діючому законодавству, а саме, в запропонованому Замовником проекті договору непередбачено добовий графік споживання природного газу, подання щодобових прогнозних показників споживання та коригування, а також відповідальність за добовий позитивний/негативний небаланс у відповідності до діючого Кодексу газотранспортної системи. Повідомляємо, що з 01.03.2019 р. ринок газу України згідно кодексу газотранспортної системи перейшов на добове балансування (відповідно до Постанови НКРЕКП від 30.11.2018 р. № 1573). У відповідності до пунктів 1, 2, 3 глави 1 розділу І Кодексу ГТС визначено наступне: - Кодекс ГТС розроблено відповідно до ЗУ «Про ринок природного газу», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про трубопровідний транспорт», «Про нафту і газ», «Про природні монополії» та інших нормативно-правових актів; - Кодекс ГТС є регламентом функціонування газотранспортної системи України та визначає правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газотранспортної системи України; - Дія цього Кодексу поширюється на всіх суб’єктів ринку природного газу України: операторів суміжних систем, газовидобувні підприємства, замовників, споживачів та постачальників природного газу незалежно від підпорядкування та форми власності, а також операторів торгових платформ; Відповідно до пункту 4 глави 1 розділу І Кодексу ГТС доступ суб’єктів ринку природного газу до газотранспортної системи здійснюється на принципі відповідальності всіх суб’єктів ринку природного газу за дотримання правил балансування, встановлених цим Кодексом, зокрема в частині сплати та одержання плати за добовий небаланс та плати за нейтральність балансування, для забезпечення найбільш ефективної торгівлі природним газом. Також повідомляємо, що з даного приводу є рішення антимонопольного комітету від 04.12.2019 р. № 17992-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-10-22-001548-b (додається до вимоги для ознайомлення). Крім того, 26.08.2020 року НКРЕКП було прийнято Постанову №1611, якою затверджено зміни до деяких постанов НКРЕКП, зокрема, з 01 вересня 2020 року, вищезазначеною Постановою були внесені зміни до п.13. глави 6 розділу XIV Кодексу газотранспортної системи та відповідно змінені величини коригування (з одночасною зміною відсотків відхилення), які застосовуються при здійсненні розрахунків у разі виникнення добових небалансів (позитивних або негативних), за результатами споживання природного газу Споживачем. Водночас, слід звернути увагу на наступне. Відповідно до вимог діючого законодавства на ринку природного газу, невід’ємним процесом постачання природного газу є замовлення потужності газотранспортної системи. Станом на сьогоднішній день, фактичне замовлення такої потужності здійснюється Постачальником для свого Споживача у оператора ГТС І хоча замовлення потужності є невід’ємною частиною в ланцюгу постачання природного газу, відповідальність за невідповідність використаної і замовленої потужності не є тотожною природному газу. Так, у разі недобору (використання не в повному обсязі, негативна різниця між замовленою і фактично використаною) замовленої потужності, оплата відбувається за обсяг саме замовленої потужності, а не фактично використаної, а вартість обсягу використаної з перевищенням потужності (позитивна різниця між замовленою і фактично використаною) розраховується відповідно до норм передбачених розділом IX Кодексу ГТС (постанова НКРЕКП 30.09.2015 № 2493 із змінами) та типовим договором транспортування природного газу (затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497 із змінами). Враховуючи вищевикладене, з метою приведення проекту договору у відповідність до діючого законодавства на ринку природного газу, в тому числі, у частині відповідальності Замовника за можливе формування добових небалансів та можливе відхилення між обсягами замовленої та фактично використаної потужності при споживанні природного газу, а також у зв’язку із постійними змінами (що вносяться і можуть вноситись) до діючих Постанов НКРЕКП, в т.ч. тих, що регулюють вищеописані відносини, просимо доповнити проект договору наступними пунктами: «1. У випадку, якщо добові обсяги споживання природного газу Споживачем будуть відрізнятися від замовлених обсягів, в порядку передбаченим даним договором, Постачальник має право на компенсацію витрат з боку Споживача, понесених або які будуть понесені Постачальником відповідно до розділу XIV Кодексу ГТС. 2. У випадку, якщо добові обсяги послуги замовленої потужності Споживача будуть відрізнятися від замовлених, в порядку передбаченим даним договором, Постачальник має право на компенсацію витрат з боку Споживача, понесених або які будуть понесені Постачальником відповідно до розділу ІX Кодексу ГТС.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги Зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: b0b85919471f4516845d342a2bd2a4ec
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-006526-c.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Тендерному комітету Замовника. За результатами аналізу тендерної документації (далі – ТД) встановлено, що Замовником не вимагається забезпечення виконання договору про закупівлю. В свою чергу, відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Так, законодавець вищезазначеною нормою Закону надав Замовнику дієвий правовий механізм для убезпечення себе від неякісного/неповноцінного виконання та/або безпідставної відмови від виконання договору потенційним учасником. Крім того, дана норма закону виступає свого роду запобіжником не тільки під час виконання договору, а й на етапі проведення аукціону, адже наявність даної вимоги в ТД з великою вірогідністю буде фільтрувати (відсіювати) учасників схильних до штучного демпінгу. Звісно, наявність даної вимоги в ТД не 100% панацеєю від можливих неприйнятних дій умовного учасника під час виконання договору, але в значній мірі зменшує ризик їх виникнення, що є вагомим аргументом для її включення в перелік вимог ТД. Вважаємо, що включення даної вимоги до складу ТД виконає наступні завдання: - в значній мірі зменшить ризик підписання договорів по занижених неринкових цінах; - як наслідок, забезпечить якіснішу, прозорішу та здорову конкуренцію під час торгів; - що в свою чергу, призведе до придбання товару Замовником, за ринковими цінами, а також до можливого перегляду ціни за одиницю товару, протягом дії договору, лише у випадках та на підставах передбачених чинним законодавством. Додатково слід зазначити, що включення даної норми до складу вимог ТД є свого роду «страховкою» для Замовника під час виконання договору, водночас вона не вимагає від Замовника понесення будь-яких додаткових витрат, як фінансових, так і трудових затрат (людино/годин). Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що включення вимоги щодо забезпечення виконання договору до складу ТД є актуальною та необхідної мірою станом на сьогоднішній день, в зв’язку з чим, наполегливо рекомендуємо Вам внести вищевказані зміни до ТД, обґрунтування доцільності яких зазначено вище.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику. Відповідно до ст. 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору,але в даній Тендерній документації не вимагається забезпечення такого договору. Таким чином, Замовник не вважає за необхідність вносити вищенаведені зміни до даної Закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 346e8c500ce14ab9ac7769c5fa229ebb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-006526-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП, та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП 16.02.2017 р. № 201. Діяльність постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України, у тому числі ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, затвердженими вищезазначеною Постановою, не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. ДСТУ OHSAS 18001:2010 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Отже, сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. ДСТУ OHSAS 18001:2010 та інші подібні сертифікати - не є обов’язковими. Факт отримання ліцензії на провадження діяльності з постачання природного газу автоматично є підтвердженням виконання УСІХ ліцензійних умов ліцензіата/постачальника. Вимога, щодо надання сертифікату ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ДСТУ OHSAS 18001:2010 інших подібних сертифікатів чи аналогічних систем є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу. З аналогічних підстав є дискримінаційною та законно необґрунтованою вимога Тендерної документації щодо зобов’язання учасника надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника не менше одного працівника (інженера з охорони праці), який має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності 4 групи з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень). Також повідомляємо, що враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги. Додатково повідомляємо, що проект договору (п.п.11.8.1.) до тендерної документації містить чітку і зрозумілу формулу щодо зміни ціни: Ц𝟏 = Ц𝟎 × С𝟏/С𝟎 + ПДВ, в той час як текст тендерної документації містить іншу формулу для розрахунку такої ціни CP = PCP * Kc/ Kb + (Avg NCG- NCG bas) * CV * Kc * 0,95 * 1,2 + (UEEx)–UEEx bas) * 0,05, в зв’язку з чим, з метою усунення розбіжностей, пропонуємо привести у відповідність тендерну документацію, шляхом виключення останньої формули та/або її заміни на формулу, передбачену у Вашому проектом договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги: Задоволено