• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (деззасіб санітаб, засіб для швидкої дезинфекції поверхонь(від 30 с))

Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

26 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 130.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 12:29 - 27.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді

Номер: d1565d31e46f4c32a2d265a8e256bad6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-001474-b.b2
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію замовника-хабарника, небажання економити бюджетні кошти Держави, навні докази корупційниз зв"язків керівництва цієї установи з Учасником, надсилаємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Порядок проведення спрощеної процедури не передбачає застосування порядку оскарження процедур закупівлі, визначеного статтею 18 Закону. Учасник має право на будь-якому етапі процедури звернутися за захистом своїх прав та інтересів. Так само як замовник має право захищати свої права. В зв’язку із тим, що постачальник запропонував еквівалент товару з нижчими показниками, що вимагав замовник дана пропозиція була відхилена. Замовник самостійно має право встановлювати вимоги до предметів закупівлі із залученням компетентних спеціалістів, а учасники закупівлі мають право пропонувати даний товар чи еквівалент із рівнозначними чи якіснішими показниками та складом, які зареєстровані в Україні.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 92e0a29e78b54009bb344847c5a0cd5f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-001474-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа в Рівненській регіональній державній лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для організації та проведення спрощених закупівель у своїй діяльності керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) та чинним законодавством України та діє на засадах колегіальності та неупередженості. Одними із принципів здійснення закупівель, є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інше. Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі згідно ст.13 Закону. В спрощених закупівлях немає тендерної документації. Замовник лише прикріплює документи до оголошення спрощеної закупівлі , в яких зазначає необхідні вимоги до предмета закупівлі та учасника , та перелік документів які учасник повинен подати при поданні пропозиції та яким чином повинні бути підготовлені документи дотримуючись інструкції з підготовки. Вимоги до предмета закупівлі не містять дискримінаційних порушень законодавства, під дані вимоги на ринку України представлені різні торгові марки та еквіваленти інших виробників навіть із кращими та якіснішими показниками та складом, які зареєстровані в Україні.Економічна конкуренція – це змагання між суб’єктами господарювання. Мета її – здобуття переваг над іншими, внаслідок чого замовники, мають можливість вибирати між кількома постачальниками. В зв’язку із тим, що постачальник запропонував еквівалент товару з нижчими показниками, що вимагав замовник дана пропозиція була відхилена. Замовника не інтерисують хабарі від постачальників та заробіток посадових осіб на бюджетних коштах це лише суб’єктивна та упереджена думка постачальника, яка нічим не підтверджена. Якщо постачальник буде безпідставно звинувачувати замовника то замовник лишає за собою право звернутися про захист честі і гідності та відшкодування моральних збитків.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні