• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

90910000-9 (послуги прибирання адмінбудівель)

90910000-9 (послуги прибирання адмінбудівель)

Завершена

59 508.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження: 16.03.2017 17:01 - 21.03.2017 17:06
Вимога
Відхилено

Вимога про перегляд рішення Замовника

Номер: 299b5f6685ca4f4bad664e1a8e592cc3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-16-000641-c.b1
Назва: Вимога про перегляд рішення Замовника
Вимога:
За результатами проведеного аукціону щодо закупівлі Дніпропетровською митницею ДФС (код 90910000-9, послуги прибирання адмінбудівель), який відбувся 28.03.2017р. учасник ФОП «Стадник Ю.О.» надав найбільш економічно вигідну пропозицію(ціна пропозиції становить 49 997грн.) При проведенні кваліфікації по даній тендерній закупівлі тендерний комітет Замовника(тобто Вами) було винесено рішення, 31.03.2017р., про відхилення пропозиції учасника- ФОП «Стадник Ю.О.». та зазначено підстави: документи подані учасником не відповідають вимогам Оголошення (всупереч вимогам до кваліфікації учасників та способів їх підтвердження (п. 8 Оголошення), документи, які подані в електронному сканованому вигляді, не завірені печаткою та підписом уповноваженої особи). ФОП Стадник Ю.О., як учасник даної тендерної закупівлі оскаржує дане рішення Замовника, так як воно винесено передчасно, з порушеннями діючого законодавства. Так відповідно до вимог ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» - 1.Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник не відповідає вимогам даної статті, перелік підстав яких зазначено в даній статті є вичерпним. Однак Замовник виніс рішення на підставі нових(своїх) підстав.Хоча подані мною копії документів мають на собі підписи та печатки відповідних компетентних органів, які видають дані документи. Інформація по даним документах міститься в загальних державних базах інформації, доступ до яких є вільним, тому Замовник відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» - п. 7.: має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, тому відсутність завірення учасником документів, доступ до яких є вільним не є підставою для відмови учаснику.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівлі до 200 тис. грн. на рік для товарів та послуг (1,5 млн грн. для робіт) вважаються допороговими. На допорогові закупівлі не поширюються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон) щодо пакета документів та строків проведення процедури закупівлі. Строки закупівлі та вимоги до пакета документів замовники формують самостійно виходячи з власних потреб. Проведення допорогових закупівель регулюється Законом та регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 р. № 35 (далі –Порядок). Закупівля 90910000-9 (послуги прибирання адмінбудівель) проводиться Дніпропетровською митницею ДФС (далі – Замовник) відповідно до Порядку. Пунктом 9 Порядку встановлено перелік підстав для дискваліфікації учасника закупівлі, зокрема: «пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі». В оголошенні про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель «90910000-9, послуги прибирання адмінбудівель» від 16.03.2017 викладені вимоги до кваліфікації учасників та способів їх підтвердження. Всупереч зазначеним вимогам, документи учасника ФОП «СТАДНИК ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» подані в електронному сканованому вигляді не завірені печаткою та підписом уповноваженої особи, що не відповідає умовам закупівлі, встановлених Замовником, та є підставою для дискваліфікації учасника.
Статус вимоги: Відхилено