• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кабінет хімії (навчальне обладнання). ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 4 до тендерної документації.

Торги не відбулися

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 09:12 - 05.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 4ae55a2707024c30a1036aa2ffafe412
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-000658-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!Вимога до Додатку 4: Надати: п.4.5. Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання програмного забезпечення із вказівкою номера оголошення в системі Прозоро до предмету закупівлі. вказані умови у ВИКЛАДЕНІЙ РЕДАКЦІЇ є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні. Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю. Відтак вимоги в такій РЕДАКЦІЇ в складі ТД вищезазначених документів значно обмежують коло учасників, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Водночас, вважаємо, що апріорі кожен учасник розуміє і ставиться з повагою до бажання Замовника отримати товари за предметом закупівлі належної якості, вчасно та в повному обсязі. Однак є ряд обєктивних обставин, які не залежать від учасника, в даному випадку це стосується можливості отримання копії договору між виробником запропонованого обладнання та компанією, яка є авторизованим дистриб’ютором, оскільки подібні господарські договори фактично є комерційною таємницею, так як містять відомості про ціну товару, обяги та специфікацію поставок тощо, і є обмеженими для доступу сторонніх осіб, окрім сторін договору або їх представників. Вказана правова позиція кореспондується з відповідними положеннями ЦКУ ст. 505, згідно якої комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру. А ст. 36 ГКУ відносить до комерційної таємниці Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону, ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до ТД. За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Замовник не погоджується з тим, що вимога в Тендерній документації Замовника про листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною. Така вимога висувається Замовником у зв'язку із тим, що останнім часом спостерігається велика кількість випадків встановлення неліцензійних примірників програми "Майкрософт", тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Також хочемо зазначити, що між Міністерством освіти і науки України (далі — МОН) та Представництвом Microsoft у країнах СНД 9 жовтня 2001 року було підписано Меморандум про співпрацю, в якому МОН визначає програмні продукти Microsoft (Microsoft Windows XP, Microsoft Office XP) як освітні стандарти в Україні. На виконання цього Меморандуму та з метою забезпечення легалізації і якості програмного забезпечення МОН видано наказ від 03.12.2001 р. № 782 «Про заходи щодо локалізації та легалізації програмних продуктів Microsoft». 28 жовтня 2003 року у Меморандумі про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та Корпорацією Microsoft сторони домовились розвивати співробітництво в галузі використання сучасних інформаційних технологій у діяльності Міністерства, підпорядкованих йому підприємств, організацій, науково-дослідних закладів, закладів загальної середньої, професійно-технічної та вищої освіти. Так як предметом закупівлі є "Персональний комп'ютер форм-фактор ноутбук" разом із ліцензійною операційною системою Microsoft Windows 10 Pro з безкоштовними оновленнями та україномовним інтерфейсом, то для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, учасник повинен надати відповідний лист-підтвердження від компанії Microsoft в Україні , наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право щодо постачання програмного забезпечення компанії Microsoft. Отже, з метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows у тендерній документації встановлена дана вимога до учасників, яка не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Також, наголошуємо, що Замовник в тендерній документації не вимагає від Учасника до даного Авторизаційного листа копії договору з авторизаційним дистриб’ютором, які на Вашу думку, є комерційною таємницею.
Статус вимоги: Відхилено