• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Флокулянт полімерний

У зв'язку з відсутністю поля: Забезпечення виконання договору про закупівлю - не вимагається. Критерії оцінки - 100% ціна

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2020 08:57 - 27.11.2020 10:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: 486f2d9fc4a240b0b33971cd90c015d4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-000434-c.b3
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановні панове! Щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію нашої компанії на підставі, вказаній в протоколі №319 від 09.12.2020 р. повідомляємо наступне: 1) У висновку СЕС від 03.03.2018 р. № 602-123-20-3/8583 є посилання, що флокулянт має право використовуватись для інтенсифікації процесів очищення питної води (у тому числі). Тобто Ваш перший аргумент є НЕВІРНИМ. Щодо посилання на вимогу ДсанПІН 2.2.4-171-10 ми звернулись до Наукового центру превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І. Медведя Міністерства охорони здоров’я України, що видав висновок, з проханням про роз’яснення щодо можливості використання нашого флокулянту FLOPAM в технології підготовки питного води. Дане роз’яснення приводимо в додатку. Експертна комісія органу, що видав наведений вище висновок, підтверджує право застосування флокулянту FLOPAM в технології підготовки питної води, та, що якість питної води після обробки флокулянтами серії FLOPAM FO 3000-9000 (BPM, MPM, SH, SSH, VHM, MN, AB, SEP) згідно висновку СЕС від 03.03.2018 р. № 602-123-20-3/8583 відповідає вимогам ДсанПІН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до споживання людиною». 2) Щодо зауважень про «відсутність посилання на найменування діючого стандарту відповідно до якого виготовлено товар», повідомляємо, що в нижній частині сертифікату приведено посилання на процедуру «OG-0098 ревізія 4», відповідно до якої виробляється товар (флокулянт). Також, в колонці 5 – таблиці, приведеної в сертифікаті аналізу – «Процедура контролю» приведені посилання на методики контролю флокулянту (QC1001A, QC200A, QC151A, QC400A). Компанія СНФ с.а. стандартизована відповідно до міжнародної системи якості ISO 9001 та 14001 (стандарти були приведені в складі пропозиції). 3) Хочемо звернути увагу тендерного комітету, що у сертифікаті аналізу компанії НЕОСИНТЕЗ, яку було визнано переможцем, приведено посилання на технічний регламент компанії Аньхой Тіанрун Кемікалз, втім не вказано ні номеру регламенту, ні стандартів, відповідно до яких здійснюється виробництво флоклянту марки Neoflok K202-P. Зважаючи на те, що нами були подані всі документи згідно вимог замовника тендеру, та на значно вигіднішу ціну флокулянту FLOPAM - звертаємося до тендерного комітету з проханням переглянути несправедливе рішення щодо дискваліфікації нашої пропозиції. У випадку відмови в перегляді нашої пропозиції ми будемо змушені оскаржити Ваше рішення у вищих інстанціях.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до документації спрощеної закупівлі — Учасник у складі пропозиції повинен був надати копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що флокулянт має право застосовуватися в технології підготовки питної води та якість питної води після обробки флокулянтом полімерним відповідає вимогам ДсанПІН 2.2.4-171-10 “Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною”. Учасником ТОВ “Імвенд Кемікал” у складі пропозиції було надано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.03.18 р. у якому вказано сферу застосування: “для інтенсифікації процесів очищення питної води” та у якому не вказано, що флокулянт має право застосовуватися в технології підготовки питної води і що якість питної води після обробки флокулянтом FLOPAM відповідає вимогам ДсанПІН 2.2.4-171-10, що не відповідає вимогам спрощеної закупівлі. Щодо посилання Учасника на роз’яснення Наукового центру превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки — таке роз’яснення не має юридичної сили так як у чинному законодавстві поняття “випадково вказали” - відсутнє. А замовник розглядає пропозиції Учасників в рамках вимог, які встановлені документацією спрощеної закупівлі. Також слід зазначити, що у Учасника відповідно до п.7 ст. 14 є можливість звернутись до Замовника в період уточнень для роз’яснення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушень. Що стосується посилання на процедуру «OG-0098 ревізія 4», відповідно до якої виробляється товар (флокулянт), то Замовник погоджується, що у сертифікаті аналізу можливе посилання саме на стандарт, згідно з яким вироблено коагулянт, проте слова “процедура” та “ревізія” можуть вживатись у інших значеннях, що не дало Замовнику можливості переконатись у посиланні у документі саме на стандарт. Також Учасник у своїй вимозі вказує, що у сертифікаті аналізу компанії НЕОСИНТЕЗ, яку було визнано переможцем, приведено посилання на технічний регламент компанії Аньхой Тіанрун Кемікалз, втім не вказано ні номеру регламенту, ні стандартів, відповідно до яких здійснюється виробництво флоклянту марки Neoflok K202-P. Слід зазначити, що Замовником не було встановлено вимог щодо номеру регламенту та у сертифікаті аналізу вказано, що коагулянт, запропонований ТОВ “Неосинтез” відповідає вимогам технічного регламенту Аньхой Тіанрун Кемікалз, що і є діючим стандартом на підставі якого виготовляється коагулянт. На підставі викладеного, необхідно відхилити вимогу UA-2020-11-23-000434-c.b3
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

відхиленням пропозиції

Номер: b842dd360df5448e84d3b4b4e5c84b8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-000434-c.a2
Назва: відхиленням пропозиції
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, наше товариство не погоджується з відхиленням пропозиції та вважає таке рішення неправомірним. Так, протоколом розгляду пропозицій №317 від 09.12.2020 нашу пропозицію відхилено через ненадання акту/протоколу випробувань з результатами дослідження флокулянту EXTRAFLOCK P70 та протокол промислових випробувань на очисних спорудах КП «Житомирводоканал». Згідно Оголошення по закупівлі учасник повинен надати Акт та/або протокол випробовувань з результатами дослідження запропонованого флокулянту в лабораторії водопровідно-каналізаційного господарства на території України, які в якості джерела водопостачання використовують поверхневі водойми та протокол промислових випробувань на очисних спорудах вищевказаного господарства. В складі пропозиції наше підприємство надало Акт про проведення лабораторних та ПРОМИСЛОВИХ випробувань флокулянту EXTRAFLOCK P70 в технології водопідготовки КП «Житомирводоканал». В цьому ж акті зазначено результати: прийнято рішення про використання флокулянту в технологічному процесі очистки води (питної води) в умовах КП «Житомирводоканал». Таким чином, виконано вимоги оголошення в частині надання результатів проведених промислових та лабораторних досліджень. Також, додатково надано лист КП «Житомирводоканал» від 04.01.2019р. №45/35 де сам Замовник зазначив, що флокулянт полімерний EXTRAFLOCK P70 пройшов всі необхідні лабораторні дослідження та промислові випробування на очисних спорудах КП «Житомирводоканал». Разом із тим, звертаємо вашу увагу, що скаргу нашого товариства до Органу оскарження було задоволено по закупівлі UA-2019-03-07-001748-a у зв’язку з тим, що документація не містить окремих вимог до порядку оформлення звіту (або копію акту) виробничих випробувань товару на водоочисних спорудах Замовника (РІШЕННЯ № 5137-р/пк-пз від 25.04.2019). Відповідно до п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. У разі ігнорування замовником даної вимоги бездіяльність замовника буде оскаржено до суду. З огляду на викладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до документації спрощеної закупівлі — Учасник у складі пропозиції повинен був надати акт та/або протокол випробовувань з результатами дослідження запропонованого флокулянту в лабораторії водопровідно-каналізаційного господарства на території України, які в якості джерела водопостачання використовують поверхневі водойми та протокол промислових випробувань на очисних спорудах вищевказаного господарства. Учасником ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" у складі пропозиції було надано акт про проведення лабораторних та промислових випробувань від 04.12.20 р. на власному бланку, у якому вказано, що флокулянт EXTRAFLOСK P70 пройшов випробування на очисних спорудах КП “Житомирводоканал” та лист від КП “Житомирводоканал” від 04.01.19 р. про те, що флокулянт EXTRAFLOСK P70 пройшов усі необхідні лабораторні дослідження та промислові випробування на очисних спорудах КП “Житомирводоканал”. В документації спрощеної закупівлі було чітко вказано які документи та якого змісту повинні бути надані у складі пропозиції та які Учасником ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" у складі своєї пропозиції надано не було. Також у Учасника відповідно до п.7 ст. 14 є можливість звернутись до Замовника в період уточнень для роз’яснення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушень. Також Учасник у своїй вимозі посилається на рішення Органу оскарження по закупівлі UA-2019-03-07-001748-a відповідно до якого Учасником оскаржувалось рішення Замовника щодо відхилення пропозиції у зв’язку з відсутністю в документах інформації, яка не була вказана Замовником у документації закупівлі. У даному випадку Замовник не вимагає наявність жодної інформації, яка не була вказана в документації спрощеної закупівлі. На підставі викладеного, необхідно відхилити вимогу UA-2020-11-23-000434-c.a2.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Непогодження з відхиленням пропозиції, неправомірне рішення

Номер: b17042d94fe1445dae2d8bc017c93054
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-23-000434-c.c1
Назва: Непогодження з відхиленням пропозиції, неправомірне рішення
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику, наше товариство не погоджується з відхиленням пропозиції та вважає таке рішення неправомірним. Так, протоколом розгляду пропозицій №317 від 09.12.2020 нашу пропозицію відхилено через ненадання акту/протоколу випробувань з результатами дослідження флокулянту EXTRAFLOCK P70 та протокол промислових випробувань на очисних спорудах КП «Житомирводоканал». Згідно Оголошення по закупівлі учасник повинен надати Акт та/або протокол випробовувань з результатами дослідження запропонованого флокулянту в лабораторії водопровідно-каналізаційного господарства на території України, які в якості джерела водопостачання використовують поверхневі водойми та протокол промислових випробувань на очисних спорудах вищевказаного господарства. В складі пропозиції наше підприємство надало Акт про проведення лабораторних та ПРОМИСЛОВИХ випробувань флокулянту EXTRAFLOCK P70 в технології водопідготовки КП «Житомирводоканал». В цьому ж акті зазначено результати: прийнято рішення про використання флокулянту в технологічному процесі очистки води (питної води) в умовах КП «Житомирводоканал». Таким чином, виконано вимоги оголошення в частині надання результатів проведених промислових та лабораторних досліджень. Також, додатково надано лист КП «Житомирводоканал» від 04.01.2019р. №45/35 де сам Замовник зазначив, що флокулянт полімерний EXTRAFLOCK P70 пройшов всі необхідні лабораторні дослідження та промислові випробування на очисних спорудах КП «Житомирводоканал». Разом із тим, звертаємо вашу увагу, що скаргу нашого товариства до Органу оскарження було задоволено по закупівлі UA-2019-03-07-001748-a у зв’язку з тим, що документація не містить окремих вимог до порядку оформлення звіту (або копію акту) виробничих випробувань товару на водоочисних спорудах Замовника (РІШЕННЯ № 5137-р/пк-пз від 25.04.2019). Відповідно до п. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. У разі ігнорування замовником даної вимоги бездіяльність замовника буде оскаржено до суду. З огляду на викладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: скарга на відхилення пропозиції
Дата скасування: 11.12.2020 14:20