• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

СЕРВЕР

Сервер з процесором AMD EPYC 7502P (4x32GB/128GB/2xSSD 240GB/4xLAN)

Завершена

193 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 965.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 21:14 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

порушення

Номер: 693d5830071040d1803944176c332217
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003433-b.b3
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Ми не запитували вас чим обумовлена наявність сервісного центру у м. Харкові Ми стверджуємо що ця вимога є дискримінаційної для нас та більшості компаній в Україні і є прямим порушенням Стаття 5 п.1. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ця вимога є корупційною, тому що по Supermicro у Харкові відсутні офіційні партнери. Ми вимагаємо її прибрати та надати нам та іншим компаніям з України прийняти участь. Ваша відповідь щодо договору з сервісним центром не відповідає умовам документації. В документації вказано необхідно надати документ на право використання приміщення, тобто сервісний центр виключно власний. Мало того що ви порушуєте закон, так ще й відповіді не відповідають умовам документації. Відповідно до вимог документації вказана стандартна гарантія, навіть не NBD. Згідно законодавтва термін усунення проблеми по гарантії складає до 14 днів. Ваша відповідь щодо ремонту 3х годин не відображена ні в технічних вимогах ні в умовах договору, звідки ви взагалі взяли цей час, а чому не 5 хвилин ? Прохання не порушувати закон та не писати речей з порушення закону та прибрати прив'язку до міста Харків.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Наша умова щодо обов’язкової наявності в м. Харков сервісного центру учасника для гарантованого обслуговування товару обгрунтована необхідністю та інтересами закладу, тому не може бути зміненою, стосовно чого ми Вам надали відповідь з роз’ясненнями
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

порушення

Номер: cd06a636faf945e79c18c108e4135ef5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003433-b.b2
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовнику! В доповнення першому оскарженню повідомляємо Відповідно до документації вказано модель Supermicro або еквівалент Реально в ваш бюджет немає аналогічного обладнання інших виробників, які виконують усі необхідні параметри, особливо доступних в Україні зі сроками постачання до кінця року. Тому учасник або учасники будуть пропонувати 100% обраднання Supermicro, це обладнання є в Україні. https://www.supermicro.com/en/wheretobuy/ обирайте Europe/Ukraine і дивіться що у Харкові відсутні офіційні представники Supermicro, тому яким чином ви плануєте отримувати якісний сервіс по Supermicro у Харкові нам взагалі не ясно. Тому ще раз наполягаємо прибрати цю дискримінаційну вимогу та надати можливість компаніям з інших міст України прийняти участь у тендері!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: (UA-2020-11-20-003433-b.b2) Якщо учасник не має свого сервісного центру в м. Харків, він може надати договір із таким сервісним центром, що розташований у м. Харків та гарантуватиме технічне оперативне обслуговування товару та підтримку його в робочому стані.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення, внести зміни

Номер: 42f536815ac747e1aab190fc129d840a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003433-b.b1
Назва: порушення, внести зміни
Вимога:
Шановний Замовник! Прохання внести зміни до тендерної документації Згідно Ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У вашій тендерній документації є вимога: «наявність сервісного (сервісних) центру (центрів) в місті Харкові» Ця вимога значно зменшить кількість можливих учасників, а як наслідок через зниження конкуренції не буде максимальної економії бюджетних коштів. Ця вимога є дискримінаційною по місцю розташування щодо нашої компанії, як виробника серверів з іншого міста. Прохання не порушувати закон і прибрати прив'язку до міста Харків. Ви можете написати гарантовані строки відновлення працездатності сервера і закріпити це в договорі, це буде правильно. Крім того, ви повинні розуміти, що по серверному обладнанню кращі сервіси знаходиться в Києві і практично весь підмінний фонд і компоненти для заміни так само знаходяться в Києві, що ще більше знижує необхідність прив'язки до міста Харків. З великою ймовірністю сервіс з Києва вирішить проблему з сервером значно швидше, ніж менш кваліфікований сервіс в Харкові.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: (UA-2020-11-20-003433-b.b1) Уважаємо, що вимога до учасника щодо наявності сервісного центру в м. Харків для технічного обслуговування товару не є дискримінаційною, тому що обумовлена потребою безперебійної системної роботи серверу, який забезпечує робочий стан усього комп’ютерного парку нашого закладу, де щодня проходять навчальні заняття в режимі он-лайн. Тому будь-які технічні несправності в роботі товару повинні бути усунені протягом до 3-х годин.
Статус вимоги: Відхилено