• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивна панель з вбудованим комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням

Торги відмінено

199 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.90 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 20:26 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Видалення дискримінаційної вимоги

Номер: 700874a4aa68455ba0a98defc6c5c2e4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-015272-c.c4
Назва: Видалення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, у своїх вимогах ВИ вказуєте наступне: " У якості таких гарантій Учасник надає сканкопію оригіналу(ів) гарантійного(их)/ авторизаційного(их) листа(ів) виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника(ів), дистриб'ютора(ів), яким підтверджується можливість поставки вказаних складових предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією Учасника." Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Отже, наполягаємо на видаленні вказаної дискримінаційної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Видалення дискримінаційних вимог

Номер: 54ef2c1682eb4c5a82485f73eb01c7ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-015272-c.b3
Назва: Видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У Додатку 2 до тендерної документації в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі Ви вказуєте про наявність: USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USB Type-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт. Проте звертаємо Вашу увагу, що вказані характеристики має лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Підібрати їй аналоги неможливо, тому це є порушенням принципів здійснення держаних закупівель та звуженням кола учасників. Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених дискримінаційних характеристик або заміні їх відповідно до рекомендацій МОН України задля забезпечення добросовісної конкуренції та раціонального витрачання бюджетних коштів. В іншому разі Ви закупите прописане обладнання, яке не є найкращої якості на території України. Якщо Ви відмовитесь внести зміни, то надайте вичерпну розгорнуту відповідь щодо обгрунтування такої великої кількості портів та роз'ємів, щодо мети їх використання та призначення. Поясніть, наприклад, як Ви плануєте одночасно використовувати USB 2.0 у кількості 3 шт. та USB 3.0 у кількості 9 шт. або, наприклад, HDMI у кількості 5 шт. Тому, що розумного пояснення від технічних експертів не знайшлося. Рекомендуємо Вам проаналізувати свої вимоги та спеціальну літературу з даного питання і прийти правильного висновку. Оскільки дана вимога носить прямо дискримінаційний характер!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 447cf2ad8d794b0e887735cece5a396e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-015272-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовник. Ви вимагаєте: Інтерфейси USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USBType-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF– 1 шт. Дана кількість портів відповідає лише одному виробнику Інтерактивна панель EdPro Touch 65’’ Запропонувати еквівалент просто НЕМОЖЛИВО. Тож враховуючи все вище зазначене Вимагаємо змінити технічні вимоги щоб не менше 2-х виробників змогло взяти участь у даній закупівлі та прибрати дискримінаційні вимоги прописані під одного виробника. В разі відхилення нашої вимоги Вимагаємо навести приклади аналогів інтерактивних панелей, в випадку ігнорування наших вимог ми будемо змушені написати відгук на Dozorro, а також висвітлити інформацію про дану ситуацію у громадські організації, для того щоб вони почали перевірку даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить окремих вимог щодо виробників інтерактивних панелей. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені. У вашій вимозі ви не вказуєте які саме кількісні характеристики інтерфейсів є, на вашу думку, дискримінаційними, а лише перелічуєте всі інтерфейси інтерактивної панелі та їх кількість. Закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги до предмета закупівлі відповідають п.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 4e0c564e0dfa4d5aa5b645f5ca1e55b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-015272-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовник. Вимагаємо вилучити пункт з технічного завдання "Єдиний програмний комплекс для моніторингу швидкості інтернету та моніторингу використання ПЗ групованного по його типу. Доступ до статистики моніторингу через власний кабінет користувача в on-line режимі з операційних систем Windows, MacOS та Linux. Статистика використання ПЗ відображається груповано по його типу та з погодинною, поденною, потижневою та помісячною розбивкою. Статистика швидкості інтернету відображається поденно. У користувача має бути доступ до необробленого логу, який відправляє комп'ютер на сервер статистики для контролю зібраної інформації. Україномовна локалізація. підписка (ліцензія) – не менше 2-х років." або надати назви мінімум 2-х виробників та програмних продуктів які б відповідали даним вимогам. На даний момент цим вимогам відповідає лише програмний засіб "EdPro Monitoring Service, Виробник ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», версія 2.0.832 https://edpro.ua/monitoring". Ми вивчили ринок, тому якщо замовник не знає виробника або назву програмного засобу який би відповідав вимогам крім наведеного вище, то даний пункт являється дискримінаційною вимогою та порушує принципи недискримінації учасників під час публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить окремих вимог щодо виробників або назви додаткового програмного забезпечення, а лише його мінімальні технічні специфікації. Учасник може запропонувати, будь яке інше ПЗ яке буде відповідати мінімальним вимогам Замовника. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені. . Закупівля проводиться відповідно до ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимоги до предмета закупівлі відповідають п.4 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено