• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95

Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 19:10 - 03.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 10addb2eb9a54f11be2d12f21651e0f8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003391-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, відповідно до додатку 3 до тендерної документації. До цієї довідки учасником повинні бути надані копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним видані на ім’я учасника по кожній АЗС зазначеній у довідці. Додаток 3 до тендерної документації вимагає, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі щодо АЗС учасника, розташованих в м. Мерефа – не менше 2 АЗС, та не менше 3 АЗС м. Харкові, на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту замовника, із зазначенням адрес АЗС, назв АЗС та підстав користування АЗС: власна (власні) або орендована (орендовані) АЗС. Для документального підтвердження наявності АЗС учасник повинен подати копії ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним видані на ім’я учасника по кожній АЗС зазначеній у довідці. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкуретного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Вимога замовника про наявність власних чи орендованих АЗС є дискримінаційною відносно продавців пального, які мають можливість реалізувати замовнику не гірший, а може й кращий товар за ціною нижчою ніж власники або орендарі АЗС. Дана вимога має місце обмеження прав таких учасників, штучно звужує коло потенційних учасників торгів, порушує мету Закону України "Про публічні закупівлі" та не сприяє розвитку добросовісної конкуренції, суперечить наведеним положенням Закону. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість у учасника наявності парнерських АЗС. Виходячи з цього дискримінаційною є також вимога щодо надання копій ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, виданих на ім’я учасника, оскільки у випадку залучення партнерських АЗС, задля виконання умов Замовника, вищезгадані ліцензії не можуть бути видані на ім’я учасника, а видаються на ім’я партнера. Очікуємо розуміння та дотримання законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ч.2 ст.41 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до ст. 1 Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» № 481/95-ВР, 19.12.1995. Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому». Пунктом 3 Постанови від 20 грудня 1997 р. N 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» визначається: «Роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб’єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Торгівля нафтопродуктами, призначеними для відпуску споживачам, здійснюється через мережу автозаправних станцій, автогазозаправних станцій та автогазозаправних пунктів. Забороняється торгівля нафтопродуктами на автозаправних станціях, автогазозаправних станціях, в автогазозаправних пунктах безпосередньо з автоцистерн. Торгівля нафтопродуктами (крім бензину, дизельного палива, скрапленого вуглеводневого газу) у дрібній розфасовці може здійснюватися через об’єкти роздрібної торгівлі (далі - пункти продажу нафтопродуктів). Отже, дана закупівля передбачає відпуск пального з АЗС в паливні баки автотранспорту Замовника, що за всіма ознаками є операцією з роздрібної торгівлі пальним. Згідно зі ст. 1130 Цивільного кодексу за договором про спільну діяльність сторони (учасники) зобов’язуються спільно діяти без створення юридичної особи для досягнення певної мети, що не суперечить законодавству. Спільна діяльність може провадитися шляхом об’єднання вкладів учасників (просте товариство) або без такого об’єднання. При цьому чинне законодавство у сфері ліцензування видів господарської діяльності не передбачає винятків для провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, на підставі партнерських договорів без отримання відповідної ліцензії. З огляду на зазначене, незважаючи на наявність в учасника партнерського договору щодо роздрібної продажі пального, для укладення договору про закупівлю такий учасник має подати належним чином засвідчену копію діючої ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Таким чином, вимога стосовно наявності відповідної ліцензії є цілком обґрунтованою, об’єктивно необхідною з точки зору Закону, та жодним чином не дискримінує учасників. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Задоволено