• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білокачанна, Морква, Буряк столовий, Свіжий кріп, Свіжа петрушка, Корінь імбирю, Цибуля ріпчаста, Часник, Огірки свіжі, Капуста молода, Помідори, Перець овочевий, Лимон, Яблуко, Банан, Корінь петрушки, Мускатний горіх (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи))

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (детально у тендерній документації). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено детально у тендерній документації.

Торги відмінено

414 994.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 12 449.82 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 17:18 - 16.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо скасування рішення замовника

Номер: 2a965a7bf15c4a30bc5517bd2dfc57fc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.b30
Назва: щодо скасування рішення замовника
Вимога:
Шановний замвоник! в складі нашої тендерної пропозиції в реєстрі №1 сторінка 64 є довідка з обслуговуючого банку АТ Райффайзен банк Аваль від 05.01.2021 №Д3В/35/300002 в якій банком зазначено що станом на 05.01.2021 на 16.00 годину арешти по клієнту відсутні. Дана довідка є в складі тендерної пропозиції. Рішення замовника є суб"єктивним, неправомірним і не відповідає дійсності. Просимо Вас переглянути рішення стосовно нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, зазначена Вами довідка від банківської установи не має жодного відношення до вашої пропозиції по закупівлі за № UA-2020-11-20-003239-b. Рішення щодо правомірності дій замовника підтверджені рішенням уповноваженого органу оскарження від 15.01.2021 №651.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Відхилено

оскарження рішення замовника про відхилення пропозиції

Номер: 51d5fcf732b240ad89d002cdc5458cce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.a29
Назва: оскарження рішення замовника про відхилення пропозиції
Скарга:
детально у файлі зі скаргою
Дата розгляду скарги: 15.01.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.01.2021 17:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.01.2021 21:13
Автор: ТОВ "АГРОЗЕРНОПРОМРЕСУРС", Віталій Куриленко +380984452930 vit.invest2020@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Незаконне рішення Замовника стосовно визначення Учасника переможцем

Номер: b6cd44703c01422499bff5337abbb843
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.b28
Назва: Незаконне рішення Замовника стосовно визначення Учасника переможцем
Скарга:
Скарга викладена у окремому файлі
Дата розгляду скарги: 14.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2020 18:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.01.2021 18:56
Дата виконання рішення Замовником: 26.01.2021 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасоване рішення про визначення переможця
Автор: ФОП Чубенко С.С., Чубенко Сергій 380996002981 chubenko_torgi@ukr.net
Вимога
Є відповідь

про скасування рішення замовника

Номер: d0562073ef2e4bd4ba8d7d3ef06aeefb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.c27
Назва: про скасування рішення замовника
Вимога:
ТОВ «Агрозернопромресурс» (учасник) розглянувши протокол замовника від 23 грудня 2020 №01/23-12-р щодо відхилення тендерної пропозиції заявляє про наступне: На наші звернення до установи банку від 02.12.2020 та 18.12.2020 щодо надання відповідної інформації АТ «Райффайзен банк Аваль» були надані довідки інформація в яких свідчить про відсутність арешту поточних рахунків. Довідки банку надані учасником в складі пропозиції. При наявності арешту поточних рахунків підприємство не мало б змогу приймати участь у процедурах закупівлі та в подальшому укладати договори на поставку товарів, операції по яким проводяться у безготівковій формі шляхом зарахування та перерахування коштів на рахунках замовника та учасника відкритих у відповідних установах. Інформація щодо арешт поточних рахунків в установах банку є інформацією здатною вплинути на фінансовий, господарський характер роботи підприємства. Тому підприємство мало право не надавати відповідну інформацію. За юридичною особою ТОВ «Агрозернопромресурс» зберігається право не надання такої інформації, але є зобов'язаність замовника перевірити дану інформацію за встановленим законодавством порядку. Відповідну інформацію замовник може отримати та перевірити у загальнодоступному відкритому державному автоматизованому реєстрі – Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень за посиланням minjust.gov.ua. На сьогодні державою забезпечено відкритий доступ до реєстрів Міністерства юстиції України та надання відповідних електронних сервісів. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з наведеного, вважаємо рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції противоправним та безпідставним. Вимагаємо скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс» та розглянути пропозицію у відповідності до діючого законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, замовником розглянута Ваша вимога у відповідності до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та вважаємо за потрібне повідомити наступне. Пунктом 5 додатку 4 тендерної документації щодо закупівлі ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білокачанна, Морква, Буряк столовий, Свіжий кріп, Свіжа петрушка, Корінь імбирю, Цибуля ріпчаста, Часник, Огірки свіжі, Капуста молода, Помідори, Перець овочевий, Лимон, Яблуко, Банан, Корінь петрушки, Мускатний горіх (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)), затвердженої рішенням уповноваженої особи протокол № 01/11-12 від 11.12.2020 (далі – Тендерна документація) встановлено вимогу щодо надання сканованого оригіналу довідки виданий не раніше, ніж трьох денної давнини по відношенню до кінцевої дати подання пропозиції, банківськими установами, у яких обслуговується Учасник, про наявність рахунків, їх стан, про відсутність заборгованості по кредитам та відсоткам за кредитами та про відсутність арешту поточних рахунків. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою. На виконання зазначеної вимоги Вами було надано дві довідки з АТ «Райффайзен Банк Аваль» від 18.12.2020 №Д3-В35/30-0087 та від 02.12.2020 №Д3-В35/30-0083. Зазначені довідки не містять інформації про відсутність арешту поточних рахунків. Щодо Вашого посилання на «загальнодоступний відкритий державний автоматизований реєстр – Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень» повідомляємо, що Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень діяв у відповідності до вимог Положення про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень, затвердженого наказом Міністерства юстиції України 20.05.2003 N 43/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 травня 2003 р. за N 388/7709. Положення про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень втратило чинність у відповідності до вимог наказу Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5 «Про затвердження Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 12 серпня 2016 р. за № 1126/29256 (далі - наказ). Також, зазначеним наказом введено в дію Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження. Пунктом 4 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження визначено користувачів зазначеного реєстру, якими є: Міністерство юстиції України; структурні підрозділи територіальних органів Міністерства юстиції України, що забезпечують здійснення повноважень у сфері організації примусового виконання рішень; посадові особи Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, визначені Міністерством юстиції України, до повноважень яких належать виконання рішень Європейського суду з прав людини та представництво держави у справах щодо невиконання рішень національних судів; сторони виконавчого провадження. Отже, замовник у відповідності до вимог пункту 4 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження не є користувачем, а тому не може використати зазначений реєстр, оскільки доступ не є вільним. У відповідності до вимог частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звертатися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Нажаль, але у Вашій пропозиції відсутнє звернення до АТ «Райффайзен Банк Аваль» про надання довідки про відсутність арешту поточних рахунків та пояснення щодо ненадання банком зазначеної довідки для можливості звернення Замовником до банку за підтвердженням зазначеної інформації. Враховуючи зазначене та враховуючи аналогічну позицію постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні №22588-р/пк-пз від 07.12.2020 та пункті 6 рішення №19807 -р/пк-пз від 23.10.2020 Замовник відхиляє пропозиції учасників із зазначеними помилками.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Відхилено

Оскарження умов тендерної документації

Номер: c917e86eb0ae4ab393408f2ab0fc042a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.a26
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Дата розгляду скарги: 11.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2020 19:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.12.2020 20:35
Автор: ФОП Чубенко С.С., Чубенко Сергій +380996002981 chubenko_torgi@ukr.net
Скарга
Скасована

Оскарження умов тендерної документації

Номер: dcbd789c76174c918424e247280f68e3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.a25
Назва: Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.11.2020 12:41
Автор: ФОП Чубенко С.С., Чубенко Сергій +380996002981 chubenko_torgi@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на умови Тендерної документації

Номер: 9ada53a7625e420db4dc9e6f296ff1b4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.a24
Назва: Вимога на умови Тендерної документації
Вимога:
1. Пунктом 2 розділу 3 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати у складі пропозиції забезпечення пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції торгів. Вид надання забезпечення пропозиції: гарантія фінансової компанії. У діючому законодавстві України, зокрема Законі України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» відсутнє визначення терміну як фінансова компанія. Тому, Учасник на момент підготовки тендерної пропозиції не має можливості встановити який вид забезпечення вимагається Замовником у даній процедурі та до якої установи необхідно звертатися, для отримання такої гарантії. Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД та привести дану вимогу щодо надання забезпечення у відповідності до діючого законодавства України. 2. Пунктом 1.5. Додатку 2 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати: • лист від суб’єкту господарювання який буде здійснювати перевезення щодо можливості учасником використовувати (залучати, тощо) транспортні засоби суб’єкту господарювання (лист повинен бути адресований на замовника, у листі повинні бути зазначені реєстраційні номери транспортних засобів, дата, номер договору на підставі якого будуть використовуватись транспортні засоби, а також справжність підпису особи, яка підписала лист повинна бути нотаріально засвічена). • для учасників – юридичних осіб: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку ); - для учасників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку). • - у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (перелічені у пункті 2.4 частини 2 цього додатку), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: - для перевізників – юридичних осіб: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку); - для перевізників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки 36 (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку). Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку для Учасників нотаріально посвідчувати документи, що подаються ними у складі тендерної пропозиції, а тому зазначені вище вимоги щодо надання деяких нотаріально посвідчених документів є дискримінаційним відносно потенційних Учасників у розумінні ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД та виключити вимогу щодо надання нотаріально посвідчених документів. 3. Пунктом 3 Додатку 2 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати інформацію про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 5-ти за період 2019-2020 рр, аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування). Встановлення вимоги у тендерній документації щодо надання аналогічних договорів з постачання продуктів харчування є незаконним з огляду на наступне: Згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник визначає предмет закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником Національного класифікатору України ДК 021:2015, який затверджений Наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 за № 1749. Тобто, предмет закупівлі визначається Замовником виключено за вищезазначеним Єдиним закупівельним словником із зазначенням коду, а тому у Замовника відсутні законодавчі підстави надання у тендерній документації визначення предмету закупівлі як продукти харчування, для встановленням вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Стосовно встановлення вимоги Замовником щодо надання не менше 5-ти аналогічних договорів, вважаю, що дана вимога є дискримінаційною відносно потенційних Учасників у розумінні ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що порушує принципи здійснення публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД, виключити дискримінаційні умови та привести дану вимогу щодо надання аналогічних договорів у відповідності до діючого законодавства України. 4. Підпунктами 3.3. та 3.4. пункту 3. Додатку 2 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати: 3.3. Скановані копії підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних) 3.4. До кожного договору потрібно надати скановану копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір наведеного у п. 3.1 додатку 2 до Оголошення з посиланням на номер, дату, вартість договору та наявності або відсутності зауважень до Учасника та строку поставки товару (лист-відгук повинна бути адресований замовнику, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена). Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку для Учасників нотаріально посвідчувати документи, що подаються ним у складі тендерної пропозиції, а тому зазначені вище вимоги щодо надання деяких нотаріально посвідчених документів є дискримінаційним відносно потенційних Учасників у розумінні ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД та виключити вимогу щодо надання нотаріально посвідчених документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що вимоги до забезпечення тендерних пропозицій учасника складені у відповідності до вимог чинного законодавства України. В частині вимоги «нотаріально засвідчені трудові книжки» та «нотаріально завірених копій накладних» будуть внесені зміни. В частині надання аналогічних договорів за предметом закупівлі – вимога встановлена у тендерній документації саме у тому розумінні як ви зазначаєте. У іншій частині Замовник не вбачає доцільність внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.12.2020 00:02
Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 66de6116158842f389962b9a9733be95
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.c23
Назва: вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 25.11.2020 20:20
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога на умови ТД

Номер: 95c9c6f6597d473889df38e713f0e7d5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.c22
Назва: Вимога на умови ТД
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 25.11.2020 20:15
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога у ТД

Номер: 68406d5b5c544fedb3b21daf709b3871
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-003239-b.b21
Назва: Дискримінаційна вимога у ТД
Вимога:
У ч.3 Додатку 2 Тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції сканованих копій підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних. Вважаю цю вимогу дискримінаційною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі з наступних підстав. Я є фізичною особою-підприємцем – платником єдиного податку 2 групи і не маю обов’язку, встановленому законом зберігати такі первинні документи бухгалтерського обліку як видаткові накладні. Провадячи свою господарську діяльність, я забезпечую зберігання таких первинних документів бухгалтерського обліку як банківські виписки, на підставі яких я заповнюю дані Книги обліку доходів, що використовується для складання податкової декларації платника єдиного податку – ФО-П. Оскільки я не зберігаю жодних інших первинних документів бухгалтерського обліку, окрім банківських виписок, я не маю можливості надати у складі своєї тендерної пропозиції сканованих копій нотаріально завірених копій накладних на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), передбачені замовником у пункті 3.3 ч.3 Додатку 2 Тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде доповнена зазначена вимога відповідним виразом в частині банківської виписки. Дякуємо за уточнення.
Статус вимоги: Задоволено