-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Борошно пшеничне в/ґ фасоване, Рис оброблений в/ґ фасований, Пшоно в/ґ фасоване, Крупа гречана в/ґ фасована, Крупа перлова в/ґ фасована, Крупа ячнева в/ґ фасована, Крупа кукурудзяна в/ґ фасована, Крупа пшенична в/ґ фасована, Крупа вівсяна в/ґ фасована (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості))
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (детально у тендерній документації). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено детально у тендерній документації.
Торги відмінено
264 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 7 923.00 UAH
мін. крок: 3% або 7 923.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2020 17:18 - 16.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Незаконне рішення Замовника стосовно визначення Учасника переможцем
Номер:
bf8d4a8cb0134eab860d2600c30260f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b17
Назва:
Незаконне рішення Замовника стосовно визначення Учасника переможцем
Скарга:
Повний текст скарги викладено у окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 30.12.2020 № 24111 + лист замовнику.pdf 30.12.2020 17:59
- інформація про резулятивну частину рішення від 14.01.2021 №497.pdf 15.01.2021 17:51
- рішення від 14.01.2021 №497.pdf 18.01.2021 21:41
- Відповідь скарга 2.docx 04.01.2021 14:23
- Відповідь скарга 2.pdf 04.01.2021 14:23
- лист до гаранта.pdf 04.01.2021 14:23
- про виявлення описки.zip 04.01.2021 14:23
- Про надання інфо.pdf 04.01.2021 14:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2020 12:51
Дата розгляду скарги:
14.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2020 17:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.01.2021 21:41
Дата виконання рішення Замовником:
26.01.2021 09:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасоване рішення про визначення переможця
Скарга
Відхилено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
fac2a42d2e844325bf7b59a35eea7960
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.a16
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 235 Скарга Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.pdf 30.11.2020 12:17
- 1. Лист Мінекономрозвитку № 3304-04_13647-06 від 01.04.2019.pdf 30.11.2020 12:17
- 2. Договір зберігання.pdf 30.11.2020 12:17
- 3. Договір транспортного сервісу.pdf 30.11.2020 12:17
- 5. Лист-звернення до Зберігача.pdf 30.11.2020 12:17
- 4. Експлуатаційний дозвіл.pdf 30.11.2020 12:17
- 6. Лист-відповідь Зберігача.pdf 30.11.2020 12:17
- рішення від 03.12.2020 № 22393.pdf 03.12.2020 17:41
- інформація про резулятивну частину рішення від 11.12.2020 № 22997.pdf 14.12.2020 16:02
- рішення від 11.12.2020 № 22997.pdf 16.12.2020 19:03
- Відповідь скарга.pdf 07.12.2020 09:00
- Відповідь скарга.doc 07.12.2020 09:00
- Інформування по скарзі.pdf 11.12.2020 16:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2020 16:53
Дата розгляду скарги:
11.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2020 17:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.12.2020 19:03
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на умови Тендерної документації
Номер:
316f6a2c31e84a648dce173f0733ed80
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.a15
Назва:
Вимога на умови Тендерної документації
Вимога:
1. Пунктом 2 розділу 3 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати у складі пропозиції забезпечення пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції торгів. Вид надання забезпечення пропозиції: гарантія фінансової компанії.
У діючому законодавстві України, зокрема Законі України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» відсутнє визначення терміну як фінансова компанія. Тому, Учасник на момент підготовки тендерної пропозиції не має можливості встановити який вид забезпечення вимагається Замовником у даній процедурі та до якої установи необхідно звертатися, для отримання такої гарантії.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД та привести дану вимогу щодо надання забезпечення у відповідності до діючого законодавства України.
2. Пунктом 1.5. Додатку 2 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати:
• лист від суб’єкту господарювання який буде здійснювати перевезення щодо можливості учасником використовувати (залучати, тощо) транспортні засоби суб’єкту господарювання (лист повинен бути адресований на замовника, у листі повинні бути зазначені реєстраційні номери транспортних засобів, дата, номер договору на підставі якого будуть використовуватись транспортні засоби, а також справжність підпису особи, яка підписала лист повинна бути нотаріально засвічена).
• для учасників – юридичних осіб: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку ); - для учасників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку).
• - у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів - документи, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками (перелічені у пункті 2.4 частини 2 цього додатку), які будуть залучені до постачання предмету закупівлі: - для перевізників – юридичних осіб: нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку); - для перевізників – фізичних осіб-підприємців: нотаріально засвідчені трудові книжки 36 (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у пункті 2.4 частини 2 цього додатку).
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку для Учасників нотаріально посвідчувати документи, що подаються ними у складі тендерної пропозиції, а тому зазначені вище вимоги щодо надання деяких нотаріально посвідчених документів є дискримінаційним відносно потенційних Учасників у розумінні ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД та виключити вимогу щодо надання нотаріально посвідчених документів.
3. Пунктом 3 Додатку 2 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати інформацію про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 5-ти за період 2019-2020 рр, аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування).
Встановлення вимоги у тендерній документації щодо надання аналогічних договорів з постачання продуктів харчування є незаконним з огляду на наступне:
Згідно п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник визначає предмет закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником Національного класифікатору України ДК 021:2015, який затверджений Наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 за № 1749.
Тобто, предмет закупівлі визначається Замовником виключено за вищезазначеним Єдиним закупівельним словником із зазначенням коду, а тому у Замовника відсутні законодавчі підстави надання у тендерній документації визначення предмету закупівлі як продукти харчування, для встановленням вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Стосовно встановлення вимоги Замовником щодо надання не менше 5-ти аналогічних договорів, вважаю, що дана вимога є дискримінаційною відносно потенційних Учасників у розумінні ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», що порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД, виключити дискримінаційні умови та привести дану вимогу щодо надання аналогічних договорів у відповідності до діючого законодавства України.
4. Підпунктами 3.3. та 3.4. пункту 3. Додатку 2 Тендерної документації передбачено Замовником, що Учасник торгів повинен надати:
3.3. Скановані копії підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних)
3.4. До кожного договору потрібно надати скановану копію листа-відгуку від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір наведеного у п. 3.1 додатку 2 до Оголошення з посиланням на номер, дату, вартість договору та наявності або відсутності зауважень до Учасника та строку поставки товару (лист-відгук повинна бути адресований замовнику, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена).
Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено обов’язку для Учасників нотаріально посвідчувати документи, що подаються ним у складі тендерної пропозиції, а тому зазначені вище вимоги щодо надання деяких нотаріально посвідчених документів є дискримінаційним відносно потенційних Учасників у розумінні ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, прошу внести зміни до ТД та виключити вимогу щодо надання нотаріально посвідчених документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2020 20:24
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що вимоги до забезпечення тендерних пропозицій учасника складені у відповідності до вимог чинного законодавства України. В частині вимоги «нотаріально засвідчені трудові книжки» та «нотаріально завірених копій накладних» будуть внесені зміни. В частині надання аналогічних договорів за предметом закупівлі – вимога встановлена у тендерній документації саме у тому розумінні як ви зазначаєте. У іншій частині Замовник не вбачає доцільність внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.12.2020 00:03
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога у Тд
Номер:
be0acad4b1d949a2b2ea8ee7b5212785
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b14
Назва:
Дискримінаційна вимога у Тд
Вимога:
У ч.3 Додатку 2 Тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо подання учасником у складі тендерної документації сканованих копій підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних.
Вважаю цю вимогу дискримінаційною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі з наступних підстав.
Я є фізичною особою-підприємцем – платником єдиного податку 2 групи і не маю обов’язку, встановленому законом зберігати такі первинні документи бухгалтерського обліку як видаткові накладні.
Провадячи свою господарську діяльність, я забезпечую зберігання таких первинних документів бухгалтерського обліку як банківські виписки, на підставі яких я заповнюю дані Книги обліку доходів, що використовується для складання податкової декларації платника єдиного податку – ФО-П.
Оскільки я не зберігаю жодних інших первинних документів бухгалтерського обліку, окрім банківських виписок, я не маю можливості надати у складі своєї тендерної пропозиції сканованих копій нотаріально завірених копій накладних на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), передбачені замовником у пункті 3.3 ч.3 Додатку 2 Тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2020 11:30
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде доповнена зазначена вимога відповідним виразом в частині банківської виписки. Дякуємо за уточнення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога у ТД
Номер:
f89fe892cd5c47fb934e5b60000ced75
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b13
Назва:
Дискримінаційна вимога у ТД
Вимога:
Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає подання учасником у складі пропозиції документів, що засвідчують якість та безпеку продукції: копії Сертифікату відповідності (якості) або/та якісного посвідчення, або/та декларації виробника, або/та маркування виробника, або іншого документу, згідно чинного законодавства. При цьому встановлює вимогу для учасника, що в документах, які підтверджують якість товару, повинні обов’язково зазначатися строк придатності, умови зберігання та температурний режим.
Вважаю вимогу замовника щодо обов’язкового зазначення строку придатності, умов зберігання та температурного режиму у документах, що засвідчують якість та безпеку продукції, незаконною та такою, що усуває мене від участі у закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» и єдиним документом, яким мають супроводжуватися об’єкти санітарних заходів під час їх перевезення (пересилання), не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна.
На підтвердження якості та безпеки продукції, що пропонується до постачання, у складі своєї тендерної пропозиції я подаю копію декларації виробника, зміст якої установлюється виробником на власний розсуд, оскільки ані Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом не встановлено поняття декларація виробника, відсутній регламент змісту документу та відсутній обов’язок виробників щодо видачі такого документу при виробництві. У замовника також відсутні повноваження щодо встановлення вимог до змісту та форми документів про якість продукції, які складаються та видаються третіми особами.
У декларації виробника, що подається мною у складі тендерної пропозиції, виробником не зазначаються умови зберігання продукції, як того вимагає замовник, через що я не можу подати документ тієї форми, яку встановлює замовник у тендерній документації та прийняти участь у цій закупівлі.
З огляду на викладене вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити вимоги, які встановлює замовник до змісту документів про якість та безпеку продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2020 18:52
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що зазначена вимога буде скоригована.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
інаційна вимога у ТД
Номер:
87cc7c7e393a4027adf6d7d2a122d1ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b12
Назва:
інаційна вимога у ТД
Вимога:
У Примітці, що міститься в додатку 2 до Тендерної документації замовником для учасника, з яким співпрацював замовник у минулому, установлені спрощені вимоги щодо участі у цій закупівлі, зокрема у разі якщо у учасника наявний досвід постачання продуктів харчування до об'єктів Замовника (не менш ніж 2 об'єкти) визначених у додатку 5 тендерної документації, такий учасник замість пунктів 1.1-1.7, 2.1-2.6, 3.1 - 3.4 додатку 2 тендерної документації може надати довідку у довільній формі із зазначенням дати та номеру аналогічного Договору постачання продуктів харчування, Довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та довідку у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Такі положення тендерної документації демонструють упереджене ставлення до тих учасників, з які не мають досвіду співпраці із замовником, грубо порушують принципи здійснення закупівель та є такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного вимагаю виключити Примітку, що міститься в додатку 2 з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2020 18:51
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовник не вбачає доцільність внесення змін у цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.12.2020 00:03
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога у ТД
Номер:
3a9613e97e014c6593d40e573336ae4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b11
Назва:
Дискримінаційна вимога у ТД
Вимога:
У ч.3 Додатку 2 Тендерної документації замовником встановлено вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та подання учасником у складі тендерної документації інформації учасника про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 5-ти за період 2019-2020рр, аналогічним за предметом закупівлі договором є договір щодо постачання продуктів харчування) за наступною формою; Сканованих копій аналогічних за предметом закупівлі договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; сканованих копій підтверджуючих документів про виконання договорів, що наведені в інформаційній довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (сканована копія (-ї) нотаріально завірених копій накладних; сканованих копій листів –відгуків до кожного договору від підприємства (установи, організації) тощо з яким укладено аналогічний за предметом закупівлі договір наведеного у п. 3.1 додатку 2 до Оголошення з посиланням на номер, дату, вартість договору та наявності або відсутності зауважень до Учасника та строку поставки товару (лист-відгук повинна бути адресований замовнику, а також справжність підпису особи, яка підписала лист- відгук повинна бути нотаріально засвічена).
Вважаю цю вимогу дискримінаційною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі, оскільки я маю досвід постачання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у кількості, що встановлена у тендерній документації, укладені з різним замовникам у 2015, 2016, 2017 та 2018 роках, проте у мене відсутні договори на постачання предмету закупівлі, у кількості 5 одиниць, виконані протягом 2019-2020 років, у зв’язку з чим я не можу подати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, передбачені замовником у ч.3 Додатку 2 Тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2020 18:50
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що зазначена вимога буде скоригована.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дисакримінаційна вимога у ТД
Номер:
396d3fed3c4b4766a060907c4b1f50be
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b10
Назва:
Дисакримінаційна вимога у ТД
Вимога:
У пункті 2.5 ч.2. Додатку 2 Тендерної документації замовник вимагає від учасника у разі, якщо для перевезення предмету закупівлі Учасником залучається суб'єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів подання документів, що підтверджують трудові відносини між перевізником та його працівниками, зокрема, нотаріально засвідчені трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи.
Вважаю цю вимогу незаконною та такою, що усуває мене від участі у цій закупівлі, оскільки я не можу надати в складі своєї тендерної пропозиції нотаріально засвідчені трудові книжки працівників Перевізника.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберіганням, виготовленням, постачанням і обліком, регулюються, зокрема, Кодексом законів про працю України, постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 1993 р. N 301 "Про трудові книжки працівників", Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29 липня 1993 р. N 58, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17 серпня 1993 р. за N 110.
Жодним з вказаних нормативно-правових актів не передбачено обов’язку роботодавця нотаріально посвідчувати трудові книжки працівників, які перебувають з ним у трудових відносинах.
Вчинення нотаріусом такої нотаріальної дії як «нотаріальне посвідчення трудової книжки» також не передбачено статтею 34 Закону України «Про нотаріат».
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї незаконну вимогу щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідчених трудових книжок перевізника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2020 18:50
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що в частині вимоги «нотаріально засвідчені трудові книжки» будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога у ТД
Номер:
7249563c5bf649ac9d040842306d2f65
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b9
Назва:
Дискримінаційна вимога у ТД
Вимога:
У пунктах 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 ч. 2 Додатку 2 Тендерної документації містяться вимоги щодо подання учасником таких документів: Довідка, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які планується залучати під час поставки товару (за формою); копія форми № 1ДФ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ)» за останній звітний період на момент подачі пропозиції).копія діючого штатного розпису; інформаційна довідка про наявність працівників (водіїв/я) відповідної кваліфікації (із обов'язковим зазначенням П.І.Б.), які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за наступною формою.
Ці вимоги є дискримінаційними щодо мене з наступних підстав.
У національному законодавстві визначено, що працівник — фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі, організації незалежно від форм власності, виду діяльності та господарювання або у фізичної особи.
Я є фізичною особою-підприємцем і не маю найманих працівників - фізичних осіб, які працюють у мене за трудовим договором. Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування мною залучаються працівники, які перебувають у трудових відносинах із суб’єктом господарювання, з яким у мене укладено договори зберігання та транспортного сервісу, що не суперечить чинному законодавству.
З огляду на те, що у мене відсутні трудові відносини з працівниками, я не можу подати тендерну пропозицію, яка б задовольняла вимоги, викладені у У пунктах 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 ч. 2 Додатку 2 Тендерної документації щодо наявності безпосередньо у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2020 18:49
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що ви самі відповіли на своє питання. Учасник діє у відповідності до вимог статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.12.2020 00:03
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога у ТД
Номер:
615c7d2eb49e479aa61666eb6bf5fb6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-003240-b.b8
Назва:
Дискримінаційна вимога у ТД
Вимога:
У пунктах 1.6 та 1.7 ч. 1 Додатку 2 Тендерної документації Інформаційна довідка про виробничі / складські приміщення (далі - об'єкт) (не менш ніж 1 об'єкт), які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за наступною формою: № з/п; Адреса розташування потужностей; Площа приміщення для зберігання товару (м2); Правові підстави користування; Назва та реквізити документу, що підтверджує право власності або право користування та документи на приміщення для зберігання товару (об'єкти), які задіються Учасником в обігу предмету закупівлі: у разі використання потужностей, які належать іншим особам договір (договори), на підставі якого (яких) будуть використовуватися зазначені в інформаційній довідці потужності для виробництва та/або обігу предмету закупівлі. Якщо між учасником і власником приміщень укладений договір оренди або суборенди приміщень, та використовується не вся площа потужностей, в інформаційній довідці про потужності потрібно вказати, яка саме частина потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використовуватись для виробництва та/або обігу предмету закупівлі.
Вказані вимоги є дискримінаційними щодо мене та усувають мене від участі у цій закупівлі, оскільки вони передбачають, що об’єкт (потужність), який задіюється учасником для зберігання товару, що є предметом закупівлі, повинна бути виробничим або складським приміщенням, що перебуває у власності або в оренді (суборенді) у учасника.
Мною буде здійснюватись обіг (зберігання) предмету закупівлі на потужності, що є магазином продовольчих товарів, у якому відповідно до технічної документації відсутні складські приміщення. Отже, я не можу подати довідку з достовірною інформацією, у тій формі, яку вимагає замовник, та прийняти участь у цій закупівлі.
Така вимога передбачає, що учасник повинен мати у власності або в користуванні холодильне обладнання (камери), про які повинен надати визначену замовником інформацію.
Я здійснюю господарську діяльність із залученням зберігача на підставі договору зберігання, а відтак право власності або користування приміщенням (об’єктом), у якому буде здійснюватися обіг (зберігання) товару, що є предметом закупівлі, відповідно до умов договору зберігання безпосередньо у мене відсутнє, оскільки вказаний договір не передбачає виникнення права власності або користування вказаним приміщенням (об’єктом) особисто мною.
Вимагаю виключити цю дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2020 18:49
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога та вважаємо за необхідне повідомити, що Замовником буде доповнена зазначена вимога відповідним виразом в частині договору зберігання. Дякуємо за уточнення.
Статус вимоги:
Задоволено