-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
486 613.59
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 2.60 UAH
мін. крок: 0% або 2.60 UAH
Період оскарження:
27.02.2017 13:58 - 11.03.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено
не відповідає медико-технічним вимогам
Номер:
1d34616677d942f98afa1341499eb1f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-27-000647-b.c1
Назва:
не відповідає медико-технічним вимогам
Скарга:
дивитись у листі оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 28.03.2017 12:52
- оскарження.pdf 28.03.2017 12:52
- Рішення від 30.03.2017 № 1663.pdf 30.03.2017 21:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.03.2017 12:52
Опис причини скасування:
передаємо для розляду організотора закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.03.2017 10:36
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
30.03.2017 21:42
Вимога
Є відповідь
не відповідає медико-технічним вимогам
Номер:
e1b43f9e79ff479a8f62ee4ba3c0e28c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-27-000647-b.a2
Назва:
не відповідає медико-технічним вимогам
Вимога:
не відповідає медико-технічним вимогам .дивитись в оскарженні
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження.pdf 29.03.2017 10:40
Дата подачі:
29.03.2017 10:40
Вирішення:
Шановний скаржник,
Згідно Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), що є основним документом, регламентуючим проведення закупівель за державні кошти Замовник має право визначити предмет закупівля, та зобов’язаний приймати пропозиції Учасників, що мають право пропонувати еквіваленти товарів, що є предметом закупівлі. А саме, Розділ IV ПРОЦЕДУРА ВІДКРИТИХ ТОРГІВ Стаття 22. Тендерна документація 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тобто Учасник процедури має право пропонувати ті товарі, що є еквівалентами визначених Замовником товарів. Пропозиція ТОВ "БАДМ-Б" містить эквівалент товару, що був заявлений Замовником як предмет закупівлі.
Також повідомляємо, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пропозиція ТОВ "БАДМ-Б" відповідає всім принципам здійсненння закупівель за державні кошти.
Також наголошуємо на тім, що така пропозиція є найбільш економічно вигідною та містить всі необхідні документи щодо реєстрації та якості товару.
Замовник розуміє, що марля у рулонах та марля у відрізах не відрізняються між собою за своїми фізічними властивосями. Також маємо прийняти до уваги, що для потріб Замовника марля має бути розрізана на відрізи більшої чи меньшої довжини, то практично та більш зручно користуватия відрізами.
Проте основним та єдиним крітерієм оцінки Законом визнана ціна пропозиції. Саме нею Замовник скористався як крітерієм, за яким була прийнята до розгляду та акцептована пропозиція ТОВ "БАДМ-Б".
Таким чином ми надходимо до висновка, що ФОП Гузова своїм листом схиляє Замовника до прийняття упередженного рішення, що порушує як Статтю 22, так й Статтю 3 Закону.
Виходячи з вишеперерахованих фактів Замовник приймає рішення про акцет пропозиції ТОВ "БАДМ-Б" на підставі діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено