• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Навігаційні прилади (трекери)

Торги не відбулися

105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 525.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 16:03 - 26.11.2020 16:07
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: 55c1995d2c524611ab144e04ab34e50e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-002973-b.c2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Оскарження дискваліфікації та визнання переможця закупівлі. Документація додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику ТОВ «ВЕЛ СЕК’ЮРІТІ»! Стосовно вимоги (від 15.12.2020, UA-2020-11-20-002973-b.c2) щодо надання додаткової аргументації дискваліфікації Вашої пропозиції в частині підтвердження наявності сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника в м. Суми, який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання довідки , інформуємо: З метою об’єктивного та неупередженого розгляду КНП СОР «СОЦЕМД та МК» (далі – Центр) пропозицій учасників до спрощеної закупівлі встановлено вимоги до предмета закупівлі, в тому числі надання відповідної довідки наявності сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника в м. Суми. Проте, Учасник ТОВ «ВЕЛ СЕК’ЮРІТІ» не довів та документально не підтвердив неможливість виконання такої вимоги Центра. Крім того, додатково інформуємо, що вищевказана вимога вкрай важлива та необхідна для забезпечення безперервного та нормального функціонування Центру. Як показав досвід роботи Центру в частині пересилання поштою товару, який вийшов з ладу під час гарантійного періоду, це є вкрай незручно та потребує додаткових витрат. З огляду на вищевикладене повідомляємо, що вимоги висунуті в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не є дискримінаційними, а Ваша вимога не може бути задоволена
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.12.2020 17:48
Вимога
Вирішена

Оскарження пердмета дисквалыфыкації

Номер: b77282b0ca9547f98fa05e83032cb239
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-002973-b.c1
Назва: Оскарження пердмета дисквалыфыкації
Вимога:
В своєму заключенні ви спираєтесь про відсутність сервісного центру в місті Сумах. Однак Вашим проектом Договору в п.1.1 визначено поставку товару, а не його сервісне обслуговування (в такому разі мав би бути інший предмет цього Договору, або додатковий Договір на обслуговування). Пунктом 8.7 цього ж проекту визначено процедуру повернення неякісного товару або товару, який має гарантій срок, послугами служби доставки за рахунок Постачальника- що робить не зрузумілість тлумачення про сервісний центр в місті Суми (якого конкурент також не має) в цілому, оскільки гарантійні зобовзання не яким чином не змінюються при такому тлумаченні Договору. Також звертаємо увагу на те що, в листі "гарантії сервісу"- ми визначили, що готові на всі гарантії потреби Замовника,які визначені будуть Договором. Спираючись на все перечислене, ми просимо надати можливість здійснити перерозгляд нашої пропозиції, оскільки вона не перечить проекту Договору, нашому бажанню та на праві кращої комерційною пропозиції, згідно даної закупівлі. Дякую
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику ТОВ «КТСМ»! Стосовно вимоги (від 10.12.2020, UA-2020-11-20-002973-b.c1) щодо необґрунтованої дискваліфікації Вашої пропозиції надаємо додаткову аргументацію: З метою об’єктивного та неупередженого розгляду Центром пропозицій до Закупівлі встановлені вимоги до предмета закупівлі, а саме: в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» передбачалося – «Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника в м. Суми, який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування»; в Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ» передбачалося – «Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника, який забезпечить гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну в м. Суми, шляхом надання довідки з адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції, або уповноваженого представника, що буде здійснювати гарантійне обслуговування». Необхідність наявності сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника в м. Суми, у разі виявлення технічних несправностей після введення в експлуатацію запропонованих Вами трекерів, є суттєвою і дуже важливою та пов’язано із специфікою роботи Центру (стратегічного, швидкого та мобільного реагування оперативно-диспетчерської служби, із встановленим потужним програмно-апаратним комплексом, на звернення та перенаправлення їх до бригад екстреної/швидкої медичної допомоги). Знаходження сервісного (-их) центру (-ів), представництва, або ж представника в м. Суми забезпечить в найкоротший термін гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну без додаткових витрат часу на поштові пересилання. Щодо посилання Учасника ТОВ «КТСМ» на Додаток 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ПРОЄКТ ДОГОВОРУ №______» (далі – Проєкт договору) в частині не зазначення в Проєкті договору вимоги про сервісні центри, представництва, або ж представника в м. Суми щодо гарантійної підтримки товару, інформуємо, що в Проєкті договору передбачено: «Сторонами можуть обговорюватися та корегуватися пункти договору для досягнення згоди. Пункти, за якими досягнуто домовленість та які змінені у опублікованому проєкті договору, будуть внесені до договору про закупівлю, крім зміни істотних умов договору та норм, які мають бути відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» у договорі про закупівлю». З огляду на вищевикладене повідомляємо, що вимоги висунуті в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, не є дискримінаційними, а Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні