-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп'ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки
Торги відмінено
83 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 836.00 UAH
мін. крок: 1% або 836.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2020 15:36 - 26.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Встановлення кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, згідно чинного законодавства України
Номер:
7dcaced6ff3e4db1ad1cc9ccd744ed0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-002785-a.b1
Назва:
Встановлення кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, згідно чинного законодавства України
Вимога:
Шановний замовник!
Поясніть будь-ласка на якій підставі згідно чинного законодавства України, в тендерній документації у додатку №4, Вами встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників, щодо наявності ліцензій: на право поводження з небезпечними відходами, та на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів(вантажів)?
Оскільки, згідно Додатку №1(перелік майна) та Додатку №2 (проекту договору) до тендерної документації, Вами передається на утилізацію відпрацьована, списана та непридатна для користування техніка (згідно бухгалтерського обліку), а не небезпечні відходи чітко визначені за термінологією жовтого переліку відходів, затвердженого постановою КМУ №1120 від 13.07.2000р., вважаємо дану вимогу до учасників, щодо наявності ліцензії на право поводження з небезпечними відходами, безпідставною та неправомірною.
У даному випадку, згідно бухгалтерського обліку, на утилізацію передається техніка, виведена з експлуатації на підставі актів проведення експертизи техніко-експлуатаційного стану її використання та комісійного рішення посадових осіб Вашої організації, а не небезпечні відходи, на поводження з якими встановлена вимога до учасників.
До того ж, вказана вами техніка не облікована як небезпечні відходи згідно чинного законодавства а саме: не містить ознак належності її до небезпечних відходів, тому що відсутні назви відходів за ДК 005-96 «Класифікатор відходів» та відсутні прикладені паспорти відходів, а також не вказані класи небезпеки згідно ст. 34 ЗУ «Про відходи».
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи.
Вважаємо також, що вимога до учасників, щодо наявності ліцензії на перевезення небезпечних відходів(вантажів) є безпідставною та неправомірною, оскільки вказана техніка, яка передається на утилізацію не містить ознак належності її до небезпечних відходів (вантажів) тому, що відсутня класифікація згідно ст. 1 ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів» та ДБН 4500-3:2008 «Небезпечні вантажі. Класифікація»
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи(вантаж) для перевезення яких потрібна відповідна ліцензія.
Згідно додатку №2 (проекту договору) для вилучення брухту та відходів із вмістом дорогоцінних металів, при виконанні послуг згідно тендерної документації, учасник повинен мати Реєстрацію Міністерства Фінансів на збирання, первинну обробку відходів і брухту дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, згідно чинного Наказу Міністерства Фінансів №465 від 08.04.2013р та ЗУ «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними».
Вами ця вимога до учасників чомусь не вказується.
Проаналізуйте будь ласка вищевикладене та приведіть у відповідність до норм чинного законодавства тендерну документацію, а також скасуйте неправомірні вимоги та встановіть вимоги згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2020 18:38
Вирішення:
Шановний учаснику!
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло Ваше питання щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повідомляє, що для приведення документації у відповідність до норм чинного законодавства необхідний додатковий час. Тому задля уникнення порушення строків визначених Законом України "Про публічні закупівлі" документація підлягає доопрацюванню.
Статус вимоги:
Задоволено