• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія - (електрична енергія)

Торги не відбулися

264 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 15:00 - 06.12.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Щодо Центрів обслуговування споживачів на контретній території

Номер: dc0452a52baa44ad90f3aa87338d251c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-011052-c.a2
Назва: Щодо Центрів обслуговування споживачів на контретній території
Скарга:
Замовником штучно звужено коло ймовірних учасників закупівлі
Дата розгляду скарги: 14.12.2020 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.12.2020 19:51
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 17.12.2020 21:46
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 17.12.2020 21:46
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ", ТОВ ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ 0991996619; 0505048330 ENERGONOSIIUK@GMAIL.COM http://energonosii.com.ua/
Вимога
Відхилено

Щодо центрів обслуговування споживачів

Номер: 18b2e8f48bc042258c3dc0832e326c1c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-011052-c.c1
Назва: Щодо центрів обслуговування споживачів
Вимога:
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У Тендерній документації відсутні вимоги до учасників, які Ви просите видалити, а саме "наявності в учасника приміщення центру обслуговування споживачів, або наявності окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області". В ТД Замовника вказано, що учасник повинен надати: "1.Надати довідку в довільній формі, про наявність у учасника кол-центру згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018, у разі якщо створення кол-центру є обов‘язковим для учасника. Якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). 2. Підтвердити наявність власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати довідку за формою згідно додатку №7 про наявність такого Центру за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності); 3. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку за формою згідно додатку №8 про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів."
Статус вимоги: Відхилено