• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, дизельне паливо

Бензин А-92 - 10000л. дизельне паливо - 45000л. за CPV по ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти Тендерна пропозиція учасника повинна бути складена українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.

Завершена

1 255 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 275.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 13:59 - 02.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

наявність дискримінаційних вимог

Номер: 53f38deeacee457688084863f9d39b15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-008854-c.b1
Назва: наявність дискримінаційних вимог
Вимога:
20 листопада 2020 року тендерним комітетом Комунального унітарного підприємства «Житло-Сервіс» Пологівської міської ради було оприлюднено закупівлю за процедурою відкритих торгів (ідентифікатор UA-2020-11-20-008854-c). Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника. 1.Так, п. 4 Додатку 3 до ТД визначено: «Враховуючи те, що відстань до місця заправки є складовою ефективності роботи підприємства та обумовлена витрачанням таких ресурсів як час та кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність та на собівартість послуг, то офіс для оформлення документів та найближча заправка Учасника чи його партнера має бути розташована у радіусі м. Пологи, але не більше 6 км від місця знаходження Замовника (м. Пологи, вул. Суворова, 7).» Нам, як потенційному учаснику державних закупівель, не зрозуміло, чому Комунальне унітарне підприємство «Житло-Сервіс» Пологівської міської ради наполегливо наполягає на наявності у учасників закупівель офісу для оформлення документів та найближчої АЗС Учасника чи його партнера у радіусі не більше 6 км від м. Пологи, вул. Суворова, 7). Можливо тільки по тій причині, що даної вимозі (а саме, наявність офісу для оформлення документів та АЗС у радіусі не більше 6 км) відповідає тільки АЗС торгової марки «АВІАС» і таким чином, Замовник намагається забезпечити укладення договору з конкретним постачальником. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити дану вимогу. 2.Так, п.7 Додатку 3 до ТД визначено: «Якщо суб’єкт господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС в м. Пологи та який зазначений в Таблиці 1, не є Учасником, то Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції обов’язково надає гарантійний лист, підписаний керівником ( та/або уповноваженою особою) та завірений печаткою від такого суб’єкта господарювання про підтвердження наявності партнерських відносин з Учасником та готовність відпускати бензин А-92 та дизельне паливо на АЗС (Таблиця 1) за талонами та/або скретч-картками, які надаватиме Учасник Замовнику.» Підтвердженням господарських відносин між Учасником та партнером можуть бути відповідні партнерські договори, умовами яких, відповідно до норм діючого законодавства України, і передбачається гарантія заправок автотранспорту за талонами встановленого зразку на АЗС суб’єкта господарювання. Тому, вищенаведена вимога позбавлена будь-якого сенсу, оскільки фактично полягає в витребуванні додаткових гарантій до діючих договорів, у вигляді гарантійних листів, від третіх осіб, які не є Учасниками. У такому разі, у випадку наявності сумнівів стосовно наданої Учасником інформації, Замовник може звернутися з відповідними запитами як до самого Учасника, так і до його контрагентів. Таке право надається Замовнику згідно абз. 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, наполягаємо на виключенні даної вимоги. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Отже, базуючись на вищезазначеному вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вилучити вищевказані дискримінаційні вимоги. У разі не усунення дискримінаційних вимог, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасникам торгів на закупівлю за CPV по ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти На вимогу про усунення порушення за № UA-2020-11-20-008854-c.b1, яка була подана 25 листопада 2020 о 21:32 про наявність дискримінаційних вимог повідомляємо наступне. 20 листопада 2020 року тендерним комітетом Комунального унітарного підприємства «Житло-Сервіс» Пологівської міської ради було оприлюднено закупівлю за процедурою відкритих торгів (ідентифікатор UA-2020-11-20-008854-c). По першому питанню поданої вимоги, то п. 4 Додатку 3 до ТД Замовник виклав у запропонованій редакції: «Враховуючи те, що відстань до місця заправки є складовою ефективності роботи підприємства та обумовлена витрачанням таких ресурсів як час та кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність та на собівартість послуг, то офіс для оформлення документів та найближча заправка Учасника чи його партнера має бути розташована у радіусі м. Пологи, але не більше 6 км від місця знаходження Замовника (м. Пологи, вул. Суворова, 7)», ґрунтуючи свої міркування на тому, що підприємство має витрачати додатковий час, а також кошти для того, щоб дістатися до АЗС, які розташовуються не в межах місця розташування Замовника. Доводимо до Вашого відома, що на відстані 6 км від місця знаходження Замовника є не тільки АЗС торгової марки «АВІАС», а й інших підприємств. За результатами проведених торгів на закупівлю паливно – мастильних матеріалів в попередніх роках, у нас був негативний досвід заключення договору з постачальником, який надав документи, що підтверджували договірні відносини із АЗС м. Пологи, але в процесі роботи талони та скретч-картки для отримання паливно – мастильних матеріалів в м. Пологи не були надані. Тому, для заправки нашого автотранспорту ми були змушені їздити в сусідній населений пункт, що стало наслідком зайвих витрат часу та коштів, а в цілому неефективної роботи підприємства. Наразі КУП «Житло-Сервіс» здійснює закупівлю паливно - мастильних матеріалів у підприємства, яке знаходиться у місті Києві у якого є договірні відносини із АЗС м. Пологи. Талони та скретч-картки доставляються в офіс нашого підприємства кур’єром, а заправка автотранспорту проводиться на будь – якій АЗС в межах міста Пологи, що в свою чергу позитивно відображається на роботі комунального підприємтсва. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм можуть брати участь у процедурах закувлі на рівних умовах. Замовник не надає переваги постачальникам за принципом територіальності та не намагається забезпечити укладання договору з конкретним постачальником. Тому, враховуючи вище викладене, частково задовольняємо Вашу вимогу про усунення порушення та викладаємо п.4 Додатку 3 до ТД наступним чином: «Враховуючи те, що відстань до місця заправки є складовою ефективності роботи підприємства та обумовлена витрачанням таких ресурсів як час та кошти, які впливають в цілому на його поточну діяльність та на собівартість послуг, то місце отримання талонів та/або скретч-карток та найближча заправка Учасника чи його партнера має бути розташована у межах м. Пологи». По другому питанню поданої вимоги повідомляємо наступне. Враховуючи досвід попередніх відносин із постачальником, приклад якого ми навели при розгляді першого питання та, посилаючись на ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовнику надається право включити в тендерну документацію іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Але, зважаючи на Вашу вимогу та ідучи Вам назустріч, ми вносимо зміни до тендерної документації і п.7 Додатку 3 до ТД викладаємо в новій редакції: «Якщо суб`єкт господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС в м. Пологи та який зазначений в Таблиці 1, не є Учасником, то Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції обов`язково надає належним чином завірені копії договорів з партнерами, в яких АЗС розташовані в м. Пологи та які готові відпускати бензин А-92 та дизельне паливо на АЗС (Таблиця 1) за талонами та/або скретч-картками, які надаватиме Учасник Замовнику». Отже, у відповідності до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (із змінами), вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника. Голова тендерного комітету, Головний бухгалтер Кузьменко О.В.
Статус вимоги: Задоволено