• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Рис оброблений, крупи, борошно пшеничне), Крохмалі та крохмалепродукти (Манна крупа, крохмаль картопляний), Макаронні вироби (макаронні вироби)

згідно додатку

Завершена

123 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 09.03.2017 15:13 - 14.03.2017 11:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо пояснень порушення Закону

Номер: 727cd91d17c741cba3cacd5b96786824
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-09-000853-a.b2
Назва: Вимога щодо пояснень порушення Закону
Вимога:
Керуючись Законом України"Про публічні закупівлі" в процедурі визначення переможця грубо були порушені статті даного Закону,а саме: -ст. 5 п.3 Закону забороняє Замовнику всановлювати дискриміновані вимоги до учасників.В телефонній розмові з секретарем-економістом Л. Немченко,було названо причину моєї дискваліфікації ,що в мене немає досвіду виконання аналогічних договорів в 2015 році,а 2016 рік чомусь не береться до уваги,більш дивної причини придумати не можна. Довожу до відома тендерний комітет закладу,що основним критерієм вибору переможця,згідно Наказу Зовнішторгвидав № 35 є ціна та якість продукції. Детально вивчивши оприлюднені документи визнаного Вами Переможця ,були надані сертифікати якості на крупу перлову ,горох,манку,крупу ячну,крупу гречану,крупу пшеничну ,пшоно,знову крупу гречану,із всього цього переліку вгадали тільки манку ячну ,гречну та пшеничну крупу,а сертифікатів на борошно,макарони ,рис,крохмальта "геркулес" немає.Про яку якість та досвід може йти мова,якщо замість рису пропонується пшоно,або горох? І комісія приховує цей факт ставлячи під загрозу здоров"я дітей ,визнає кандидата переможцем,не дивлячись на те ,що порушено п.11.7 власної тендерної документації. Як непрямий доказ даного факту є те ,що визнаний переможець згідно наданої довідки про виконання аналогічних Договорів спеціалізується на поставках плодово-овочевої групи,жодного Договору на борошномельно-круп"яну групу не надано,а ФОП Клинчук М.В. з 2006 року має тільки цю вузьконаправлену спеціалізацію,про що всідчать багаточисленні виконані Договори та відгуки. Згідно ст.11 Закону п.2,п.3,п4,оприлюднені в Системі Прозоро "Протоколи"-папірці не мають жодної юридичної сили.Не затверджений склад тендерного комітету не меньше 5-ти осіб з Головою та секретарем(п.2) Чи може такий недоукомплектований комітет без Голови, зато з секретарем приймати законні рішення? В свою чергу відповідно до п.3 ст.11 Закону тендерний комітет проводить процедуру закупівлі та забезпечує рівні умови для всіх учасників та об"єктивний і чесний вибір переможця.Оскільки інформація про тендерний комітет була не оприлюднена,він є не створений,тому закупівля не може відбуватися взагалі.Згідно п.4ст.11 кожне рішення тендерного комітету оформлюється протоколом,в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету.Протокол підписується всіма членами комітету.Оприлюднені "протоколи"не містять реестраційного номеру,жодного підпису,не скріплені печаткою.Видно хтось дуже поспішав дискваліфікувати законного переможця. Також проводячи процедуру вибору переможця було грубо порушено норми Наказу №35 від 13.04.2016р.Зовнішторгвидав України,а саме п.9.2. На мій погляд ,всі ці порушення Закону та Наказу містять корупційну складову.Як учасник,вимагаю від керівництва закладу пояснення щодо правомірності проведення процедури закупівлі та визнання переможця подібним чином.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилено замовником! Обгрунтування відхилення пропозиції в додатку
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження протоколу

Номер: d998f894a8914f92886c0adf82f59709
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-09-000853-a.b1
Назва: Оскарження протоколу
Вимога:
17.03.17 р. Був проведений тендер по закупівлі продукції борошномельно-круп"яної промисловості,в результаті якого з найменьшою ціною 116540 грн. перемогла ФОП Клинчук М.В. Але 20.03.17р. оприлюднено "протокол"(без належного оформлення,без підписів,печатки тощо) згідно якого мене дискваліфікували з коротким формулюванням,що пропозиція не відповідає вимогам. Я як учасник хочу щоб шановні М.Гелдецька,С. Бояркіна та Л. Немченко(прізвища взяті з "протоколу") більш широко та детальніше пояснили причину дискваліфікації,оскільки всі необхідні кваліфікаційні,установчі документи,а також паспорта довідки відгуки сертифікати та багато іншого ,були надані та оприлюднені в Системі до початку тендеру. Може причина дискваліфікації не в невідповідності? Може у мене колір шкіри не підходить,або колір волосся,а може зріст у мене не такий,чи може хабаря не запропонувала? Інших логічних причин дискваліфікації я не нахожу. Хочу поставити шановну комісію закладу до відома,що ФОП Клинчук М.В.є офіційним представником ТОВ НВФ "Віконт" (код 204 23276) ТОВ "Віконт" є одним з найбільших виробників( З 1995 року) борошномельної та круп"яної продукції в Житомирському регіоні. Також ФОП Клинчук М.В. має в розпорядженні виробничо-матеріальну базу,автопарк та професійних робітників (відповідні підтверджуючи документи також оприлюднені)що можуть впоратись з любим тендером.Як підтвердження ,тільки за 4-й квартал 2016р.було виграно та виконано 31 тендер(в т.ч. і профільні ,дитячий санаторій "Ялинка" в Пущі-Водиці)прощо свідчить оприлюднені відповідні довідки та багаточисленні відгуки. На мій погляд ,в данному випадку ,чітко відслідковується корупційна складова . Хочу застерегти шановну комісію від протиправних дій ,і також поставити до відома ,що як що мені не буде надано аргументованих причин дискваліфікації,оформленно належним чином протоколом,я вимушена буду звернутися з відповідною заявою в Департамент охорони здоров"я КГГА ,а також з заявою "Про вчинення злочину" та заявою "Про припинення корупційних дій в сфері Державних закупівель" в Прокуратуру м.Київа ,та Антикорупційне Бюро.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилено замовником! Обгрунтування відхилення пропозиції в додатку
Статус вимоги: Відхилено