• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цукерки вагові в асортименті для новорічних подарунків

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2020 11:58 - 26.11.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Оскарження визначення переможця.

Номер: 09ed3c05232d4e2c9dce6d41362e1f05
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-20-005817-c.a1
Назва: Оскарження визначення переможця.
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2020-11-20-005817-c від 20.11.2020 року уповноваженою особою Відділу освіти, культури, спорту і туризму Гуменецької сільської ради Кам’янець-Поддільського району Хмельницької області, розпочато торги на закупівлю ДК 021:2015: 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби, в подальшому 02.12.2020 року за результатами аукціону моя пропозиція визнана як найбільш економічно вигідна. Проте, 03.12.2020р. Вами прийняте рішення про відхилення нашої пропозиції та визначення переможцем, та намір укласти договір із Фізичною особою підприємцем "Бурич Анастасія Сергіївна". Дане рішення ми вважаємо незаконним! Ваше рішення не має законних підстав та дискримінуючим щодо нашої пропозиції та рішення про її відхилення. Нагадуємо Вам: в протоколі про відхилення тендерної пропозиції замовник вказує, зокрема, підстави відхилення, а саме: не відповідність тендерної пропозиції учасника «ФОП Бондарчук О.В.» умовам оголошення у зв’язку з тим, що в листі-згоді на обробку персональних даних учасник вказав назву іншого закладу. Хочемо Вас запевнити, що даний факт є технічною опискою. Замовник не відхиляє тендерні пропозиції учасників у випадку допущення ними формальних (несуттєвих) помилок. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, до яких відносяться зокрема: відповідно до Наказу №710 від 15.04.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Переліку формальних помилок відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"» до формальних помилок відноситися: 5.4.1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі, у складі пропозиції містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 5.4.2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 5.4.3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у документації спрощеної закупівлі. 5.4.4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5.4.5. У складі пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в документації спрощеної закупівлі. 5.4.6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 5.4.7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 5.4.8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 5.4.9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 5.4.10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 5.4.11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 5.4.12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у документації спрощеної закупівлі, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Також, хочу наголосити, що Додатком 3 до Оголошення про закупівлу, Замовник зазначає чіткий перелік кваліфікаційних вимог до учасників та документів, які учасники повинні подати у складі своїх тендерних пропозиціях. До переліку таких документів входять документи, що посвідчують якість продукції, а саме: «копія декларації виробника/якісного посвідчення на товар або інший документ що засвідчує якість товару». В свою чергу ФОП "Бурич Анастасія Сергіївна" у своїй ціновій пропозиції вказує перелік цукерок виробників трьох різних торгових марок: ТМ «Рошен», ТМ «Світоч», ТМ «АВК». В складі своєї пропозиції ФОП "Бурич Анастасія Сергіївна" надає копію декларації виробника ТМ «Рошен», однак не надає аналогічних (чи інших документів, що посвідчують якість) документів по ТМ «Світоч» та ТМ «АВК», що не відповідає умовам тендерної документації. На підставі викладеного просимо Вас прийняти законне рішення щодо скасування попередньої кваліфікації переможця Учасника ФОП " Бурич Анастасія Сергіївна" та визнати переможцем ФОП "Бондарчук Олександр Володимирович", оскільки наша пропозиція найбільш економічно вигідна. В разі ігнорування наших аргументів, ми будемо змушені звернутися до органів державного контролю, а саме: АМКУ, прокуратуру Хмельницької области, Державної аудиторської служби, та в разі подальшого ігнорування до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваші вимоги,повідомляємо наступне: 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) закупівля за кодом ДК 021:2015: 15840000-8 - Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» відповідно до оголошення оприлюдненого нами в електронній системі є спрощеною закупівлею. Відповідно до спрощеної закупівлі, що регламентовано ст.14 Закону, Замовником оприлюднюється обов’язкова інформація. Окрім цього Замовник самостійно визначає додаткові вимоги відповідно до законодавства та предмету закупівлі. Опис формальних помилок відповідно до п.2ч.19 статті 22 Закону є обов’язковим при проведенні відкритих торгів та передбачений наказом Мінекономіки за № 710 від 15.04.2020 року . Замовником відповідно до даної спрощеної закупівлі не прописані та не передбачені формальні помилки, тому уся документація по тендерній пропозиції перевіряється з дотриманням тендерної документації та законодавства в цілому. Окрім цього, навіть враховуючи перелік формальних помилок вказаних в оскарженні, Вами документально не підтверджено та не доведено причину вказання іншого Замовника в тендерній пропозиції, що не являється формальною помилкою а є суттєвим порушенням тендерної документації. Тому дана вимога є безпідставною та підлягає відхиленню. 2. Замовником в оголошенні вказано - Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх походження, безпечність і якість. Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (діючим ГОСТам, ДСТУ або ТУ та ТУ, які розроблені на основі діючого ГОСТу або ДСТУ) та які діють на момент проведення процедури закупівлі, та в кваліфікаційних вимогах вказано надати - Копія декларації виробника/якісного посвідчення на товар або інший документ що засвідчує якість товару. Але Замовником не вказано, що дані посвідчення про якість мають бути на усю продукцію, яка закупляється, тому що дана вимога буде обов’язковою при поставці товару по укладеному договору з переможцем закупівлі. Розглянувши пропозицію Учасника – ФОП Бурич А.С., Замовником встановлено, що нею окрім посвідчень про якість, додатково надані документи на підтвердження вимог щодо безпечності та якості продукції та постачання, а саме подано - відомості про реєстрацію потужностей оператора ринку, санітарні книжки, санітарний паспорт та довідку про санітарну обробку автомобіля, та додатково надані гарантійні листи про забезпечення та дотримання вимог щодо якості та безпечності товару. ( гарантійний лист № 85 та № 90 від 27.11.2020, ) Виходячи з вищесказаного, враховуючи вимоги тендерної документації та законодавства в цілому, повідомляємо, що ваші вимоги безпідставні та підлягають відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено