-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Потреба на 2021 рік Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Завершена
1 702 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 512.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 512.50 UAH
Період оскарження:
20.11.2020 11:36 - 03.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
13bee71d12614626a7ebb576a8c17eee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-005073-c.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ госпіталь Житомир.pdf 29.12.2020 19:12
- Статут_ Плейтендер 19.06.20.pdf 29.12.2020 19:12
- рішення від 30.12.2020№24141+ лист Замовнику.pdf 04.01.2021 11:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2021 №524 .pdf 15.01.2021 18:33
- рішення від 14.01.2021 №524 .pdf 18.01.2021 20:15
- Пояснення по суті скарги Укр Газ Ресурс.pdf 11.01.2021 16:07
- Пояснення по суті скарги Укр Газ Ресурс.doc 11.01.2021 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2020 19:46
Дата розгляду скарги:
14.01.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2021 11:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.01.2021 20:15
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
c6a716e17ea3471c85f955db8bda1487
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-005073-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
ISO
Пов'язані документи:
Учасник
- ISO.docx 26.11.2020 18:12
- Відповідь щодо сертифікату ISO 9001 2015.pdf 01.12.2020 14:21
Дата подачі:
26.11.2020 18:12
Вирішення:
Відповідно до підпункту 6.3.5. п.6 Розділу ІІІ тендерної документації, з метою документального підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати діючий сертифікат ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009), що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі газовим (газоподібним) паливом або природним газом, який виданий Учаснику.
Відповідно до п.4 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з ч.5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. ВИМОГИ" був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників діючого сертифікату ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009), що засвідчує використання учасником системи управління якості стосовно оптової торгівлі газовим (газоподібним) паливом або природним газом, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності діяльності потенційних учасників – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону.
Будь-який суб'єкт господарювання, який надає здійснює господарську діяльність у вказаній сфері та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, може отримати відповідний Сертифікат.
Додатково повідомляємо, що відповідно до практики рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вимоги щодо надання у складі тендерних пропозицій сертифікатів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2009) не є дискримінаційними та не звужують конкуренцію серед учасників. Зазначена позиція відображена, зокрема у рішенні №20351-р/пк-пз від 02.11.2020 року, номер оголошення в електронній системі закупівель - UA-2020-09-28-008734-a .
Замовник проводить закупівлю, дотримуючись принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимог у тендерній документації чітко кореспондується з нормами чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
fad2510805964f808c9a4437e228cd5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-005073-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Дискримінаційна вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Проходження навчання у 2020 році.docx 26.11.2020 18:09
Дата подачі:
26.11.2020 18:09
Вирішення:
Відповідно до абзацу 1 підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з обов’язковим зазначенням інформації про ПІБ, посаду, освіту та спеціальність, досвід роботи на займаній посаді, завірена підписом уповноваженої особи Учасника.
При цьому, згідно з підпунктом 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники у складі тендерних пропозиції також надають документи, що підтверджують проходження навчання або підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель у 2020 році, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг (не менше, ніж на одного працівника, вказаного у довідці відповідно до підпункту 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації).
Встановлення у тендерній документації вищезгаданої вимоги мотивоване виключно тим, що наявність в Учасника працівника, який пройшов навчання (або підвищення кваліфікації) у сфері публічних закупівель у 2020 році, суттєво полегшить комунікацію Замовника з потенційним переможцем даної процедури закупівлі, зокрема на етапі укладення договору про закупівлю, а також в процесі його виконання, а саме в частині випадків внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, як це часто трапляється у закупівлях.
Що стосується, вимоги про те, що навчання (підвищення кваліфікації) повинне бути пройдене у 2020 році, то повідомляємо, що 19 квітня 2020 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», яким було внесено досить суттєві зміни до законодавства у сфері публічних закупівель, а тому проходження навчання у попередніх роках не дасть можливості належним чином підтвердити наявність відповідних знань та кваліфікації працівників.
Послугами підприємств, установ, організацій, які здійснюють навчання (підвищення кваліфікації) можуть скористатися будь-які суб’єкти господарювання, у тому числі й потенційні учасники, а тому вимога пп.5.2.3. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації жодним чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель та у повній мірі відповідає нормам чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 18:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
031d89f549ba498cba34c2ab9dd3996d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-005073-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Звіт з праці
Пов'язані документи:
Учасник
- Звіт з праці.docx 26.11.2020 18:05
- Відповідь щодо надання звітності по працівникам.pdf 01.12.2020 14:43
Дата подачі:
26.11.2020 18:05
Вирішення:
Відповідно до абзацу 2 підпункту 5.2.2 пункту 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації, наявність працівників має підтверджуватися копією звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період з електронною квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом. У разі, якщо учасник не зобов’язаний складати та подавати даний документ у складі пропозиції необхідно надати офіційний лист від органу статистики про те, що учасник не звітує за даною формою, копією штатного розпису та наказу про його затвердження.
Згідно з абзацами 1 і 2 підпункту 1.1. пункту 1 Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої Наказом Державного комітету статистики України №286 від 28.09.2005 року, Інструкція містить основні методологічні положення щодо визначення показників кількості працівників у формах державних статистичних спостережень з метою одержання об'єктивної статистичної інформації щодо зайнятості працівників та розмірів їхньої оплати праці. Дія Інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Враховуючи вищенаведені норми чинного законодавства, Звіт з праці (форма № 1-ПВ) є формою обов’язкової звітності усіх суб’єктів господарювання, що дасть змогу підтвердити фактичну кількість наявних працівників.
Зазначене свідчить про те, що вимога абзацу 2 підпункту 5.2.2 пункту 5.2 Розділу ІІІ тендерної документації щодо надання звіту з праці (форма № 1-ПВ) не є незаконною, а також жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо, що Замовник проводить закупівлю, дотримуючись принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення вимог у тендерній документації чітко кореспондується з нормами чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.12.2020 18:01