-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги зі спостереження будівель Запорізького обласного центру зайнятості)
Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (більш детальна інформація у частині 7 розділу І тендерної документації). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
327 066.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 635.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 635.33 UAH
Період оскарження:
20.11.2020 11:08 - 02.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення про неправомірне обрання переможця
Номер:
60bf34ddd2674a5abbe13786ea6c52b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-000999-a.a3
Назва:
Оскарження рішення про неправомірне обрання переможця
Скарга:
Неправомірні дії Замовника при обранні переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол розгляду тендерних пропозицій 9 від 25.01.2021.pdf 04.02.2021 11:14
- Документи переможця ТОВ ДОК ПРОФЕСФЙНИЙ ЗАХИСТ ч.1.zip 04.02.2021 11:14
- СКАРГА.pdf 04.02.2021 11:14
- Документи переможця ТОВ ДОК ПРОФЕСФЙНИЙ ЗАХИСТ ч.2.zip 04.02.2021 11:14
- Документи переможця ТОВ ДОК ПРОФЕСФЙНИЙ ЗАХИСТ ч.3.zip 04.02.2021 11:14
- рішення від 05.02.2021 № 2022 + лист Замовнику.pdf 05.02.2021 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2021 № 2814.pdf 17.02.2021 17:10
- рішення від 16.02.2021 № 2814.pdf 19.02.2021 19:00
- пояснення по суті скарги..pdf 10.02.2021 16:05
- пояснення по суті скарги.docx 10.02.2021 16:05
- Атестат_2020_рiк.pdf 10.02.2021 16:05
- 80107_atestat_14.01.2021_(1).pdf 10.02.2021 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2021 12:03
Дата розгляду скарги:
16.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.02.2021 17:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.02.2021 19:01
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення про обрання переможця
Номер:
cfc3aea9fef447c8ae69443769f5d3e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-000999-a.c2
Назва:
Оскарження рішення про обрання переможця
Скарга:
Деталі у файлі з текстом скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (Р).pdf 17.12.2020 11:43
- Документи переможця р.rar 17.12.2020 11:43
- Документи переможця р 3 частина.rar 17.12.2020 11:43
- Документи переможця р 2 частина.rar 17.12.2020 11:43
- рішення від 21.12.2020 № 23501 + лист Замовнику.pdf 22.12.2020 17:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2020 №24211.pdf 31.12.2020 14:03
- рішення від 30.12.2020 №24211.pdf 05.01.2021 17:53
- відповідь СКАРГА 2.docx 29.12.2020 17:01
- пояснення по суті скарги..pdf 29.12.2020 17:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2020 11:45
Дата розгляду скарги:
30.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2020 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2021 17:53
Дата виконання рішення Замовником:
21.01.2021 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішили скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» переможцем процедури закупівлі – «Охоронні послуги (послуги зі спостереження будівель Запорізького обласного центру зайнятості)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органі за № UA-2020-11-20-000999-а.
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про обрання переможця
Номер:
13cfc739d31e479c8e2bdf3378e07415
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-000999-a.c1
Назва:
Оскарження рішення про обрання переможця
Вимога:
Вимога додаєтся
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (Р) .pdf 15.12.2020 16:41
Дата подачі:
15.12.2020 16:41
Вирішення:
Повідомляємо, що Запорізьким обласним центром зайнятості ретельно розглянуто Вашу скаргу щодо оскарження рішення протоколу тендерного комітету від 15.12.2020 № 162 про визнання переможцем ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» (надалі Переможець) у проведених відкритих торгах на закупівлю охоронних послуг (послуги зі спостереження будівель Запорізького обласного центру зайнятості) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-000999-а).
В скарзі ви зазначаєте, що ТОВ «ДОК «Професійний захист» не погоджується с таким рішенням, так як вважає його таким, що порушує права ТОВ «Дніпровська охоронна компанія «Професійний захист» та інтереси в рамках неупередженого та рівного ставлення до усіх учасників процедур закупівлі, а також прийняте рішення порушує інші норми Закону України «Про публічні закупівлі» та діюче законодавство, оскільки документи, подані ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», не відповідають вимогам тендеру проведеного Запорізьким обласним центром зайнятості та на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повинні бути відхилені.
Основною метою Закону України «Про публічні закупівлі», є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Ретельно перевіривши інформацію, викладену у скарзі, Запорізький обласний центр повідомляє, що викладені вами факти є безпідставними та необґрунтованими, оскільки не вказують яких порушень припустився саме Запорізький обласний центр зайнятості підчас проведення публічної закупівлі та чому рішення №162 від 15.12.2020 про обрання переможцем ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» підлягає скасуванню.
Додатковим розглядом наведених документів з’ясовано наступне.
1) Згідно п. 3 Розділу ІІІ Закону України «Про охоронну діяльність» у редакції від 03.07.2020 № 4616-VІ персонал охорони виконує функції з охорони майна за обов'язкової наявності на його одязі ознак належності до відповідного суб'єкта охоронної діяльності згідно з його статутними документами. У свою чергу облік форменого одягу підприємство здійснює на відповідних рахунках бухгалтерського обліку.
Бухгалтерський облік форменого одягу підприємством здійснюється згідно П(С)БУ 9 або П(С)БУ 7.
Згідно Наказу Міністерства соціальної політики України 29.11.2018 №1804 «Про затвердження Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці» формений одяг охоронного підприємства не відноситься до засобів індивідуального захисту та не має відповідних вимог до строків збереження на складі, сертифікації тощо.
Безпідставним є факт оскарження наявності у Переможця форменого одягу, спеціальних засобів, передбачених чинним законодавством, оскільки надані необхідні бухгалтерські документи на придбання, відповідно до вимог тендерної документації. Питання щодо використання придбаного, строків придбання чи зберігання на складах відносяться до сфери господарської діяльності Переможця. Тендерний комітет не вправі втручатись в господарську діяльність суб’єкта господарювання.
З метою перевірки законності діяльності ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» на предмет відповідності вимогам чинного законодавства, радимо звернутись до відповідних уповноважених органів, які наділені правом проведення планових заходів державного нагляду (контролю).
Переможцем надані необхідні документи щодо підтвердження наявності переліченого майна, згідно п.п. 1.2. п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» частини 5 розділу І Додатку № 1 до Тендерної документації, в тому числі спеціальних засобів, і додатково Переможцем, з власної ініціативи, вказано про наявність наручників пластикових для одноразового використання. Недолучення лише цього документу на придбання цього спецзасобу не свідчить про відсутність наявності обладнання та матеріально-технічної бази у Переможця, необхідної для виконання послуг. Тим паче, згідно п.п.1.8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, але Замовник залишає для себе право не брати до уваги інші документи окрім вказаних.
2) Переможцем надана необхідна документація та інформація згідно з пп.2.1. п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» частини 5 розділу 1 Додатку № 1 до Тендерної документації. Переможець надав Довідку у довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг, що є предметом закупівлі. Довідка містить інформацію про кількість працівників, які будуть залучені, відповідність вимогам п.17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 р. № 960 та ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», загальну кількість працівників та інформацію про обслуговуючий технічний персонал. Інформація надана у формі пояснювальної записки з посиланням на законодавчі підстави та інформацією про підстави залучення саме цього персоналу, а також опис досвіду цього персоналу. Надана інформація про кваліфікацію персоналу, в тому числі ІТР, відповідає вимогам тендерної документації.
Надання штатного розкладу Тендерною документацією не вимагалось. Витяг з штатного розкладу про кількість інженерів та техніків надано Переможцем додатково. Згідно п.п.1.8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям, але Замовник залишає для себе право не брати до уваги інші документи окрім вказаних.
3) Надана Переможцем документація відповідно до п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» частини 5 розділу І Додатку № 1 до Тендерної документації містить необхідну зрозумілу інформацію про спосіб, стан, якість виконання аналогічних договорів та підтверджує кваліфікацію з надання послуг охорони. У листі-відгуці, що надано Переможцем, міститься інформація щодо дати та номеру договору, строку дії договору, предмету договору, періоду надання послуг, строку надання послуг, підтверджується факт, що договірні зобов’язання виконані якісно, належним чином та у повному обсязі, що автоматично передбачає відсутність засобів усунення невиконаних зобов’язань, оскільки нічого усувати. Інформація стосовно графіку надання послуг, засобів усунення не виконаних зобов’язань наявна у копії договору, що розміщений Переможцем у складі тендерної пропозиції. На підтвердження стану виконання договору Переможцем у складі своєї тендерної пропозиції надано копії належним чином оформлених актів наданих послуг.
Ключова фраза: досвід виконання аналогічного договору у такому формулюванні відсутня вимога щодо надання відгуку саме після завершення терміну дії договору тощо.
4) Пунктом 6 «Технічні вимоги» Додатку № 3 до Тендерної документації Замовник передбачає використання травматичної та/або пневматичної зброї, не обмежуючи вибір Учасника щодо екіпірування охоронників мобільних груп реагування видом зброї. Тим паче Замовник не вимагає надання інформації стосовно перерозподілу всього наявного озброєння між штатними охоронниками.
На виконання п. 6 та п. 7 «Технічні вимоги» Додатку № 3 до Тендерної документації Переможцем надано підтвердження на придбання зброї травматичної дії. Оскарження з оформлення виданого компетентними органами дозволу № 064844 від 12.06.2016, згідно якого придбано вказану зброю, не входить до компетенції тендерного комітету та не має достатніх підстав вважати його недійсним.
Згідно з наданою інформацією вказаної зброї достатньо для виконання зобов’язань щодо надання послуг, відповідно до умов доданого Договору.
Слід зазначити, що Замовник у тендерній документації окремо не вимагав від Учасників надання дозволів на право зберігання та носіння зброї. Тому згідно п.п.1.8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник залишає для себе право не брати до уваги інші документи окрім вказаних у Тендерній документації.
Відповідно до вимог Закону України "Про зброю", зброя може зберігатись в умовах виключення доступу сторонніх осіб. Тобто не обов'язково мати саме окрему кімнату. До того ж охоронне підприємство може мати працівників, які мають травматичну зброю як фізичні особи та використовують її у свої професійній діяльності, це не заборонено ні Наказом МВС України № 622 від 21.08.1998 року «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів», на який Ви посилаєтесь, ні Законом України "Про охоронну діяльність". Відповідно працівник не зобов'язаний мати кімнату та дозвіл на неї. До того ж, в цьому Наказі є класифікація зброї, але є інші види зброї, які регламентуються іншими законами, наприклад Закон України "Про зброю". Про наявність у Переможця дозвільного об’єкту долучено підтверджуючі документи. Наявність у ВЛАСНОСТІ Переможця дозвільного об’єкту для зберігання зброї у місті Запоріжжі тендерною документацією НЕ ВИМАГАЛОСЬ.
Щодо наявності транспортних засобів у Переможця та його дислокацію на території м.Запоріжжя, Переможцем надано відповідну документацію та лист-гарантію.
Таким чином, підстави відхилити Учасника за ненадання документів, що не вимагалися тендерною документацією Замовника, відсутні.
5) Стосовно пункту 5 Вашої скарги згадування п.10 Додатку № 3 є некоректним, оскільки Додаток № 3 до Тендерної документації на дану закупівлю містить тільки дев’ять пунктів. За змістом Ви, мабуть, мали на увазі вимоги, викладені у п.7 «Технічні вимоги» Додатку № 3 до Тендерної документації. Зауважимо, що згідно п. 7 «Технічні вимоги» Додатку № 3 до Тендерної документації, Переможець надав підтвердження наявності у нього технічних працівників (електромонтерів) з допуском до робіт на висоті та в електроустановках не менше 3-ої групи для електромонтерів та не менше 4-ої для ІТР. Вимоги до підтвердження кількості таких спеціалістів у тендерній документації Замовника відсутні. Відповідно до п.п. 1.8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, Протокол 74/04 від 17.04.2020 про перевірку знань електромонтерів, який був наданий Переможцем, до уваги тендерним комітетом не брався, так як тендерною документацією його надання не вимагалось.
Окремо зауважимо, що відповідно до Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258 (із змінами) у процесі трудової діяльності електротехнічні та електротехнологічні працівники проходять відповідно до вимог ГНД 34.12.102-2004 щорічне навчання на підприємстві. Згідно п.1.15. ПОЛОЖЕННЯ про спеціальну підготовку і навчання з питань технічної експлуатації об'єктів електроенергетики, затвердженого Наказом Міністерства палива та енергетики від 09.02.2004 № 75 (із змінами) перевірка знань працівників електроенергетики з питань технічної експлуатації проводиться за тими нормативно-правовими актами та нормативно-технічними документами, додержання яких належить до їх службових обов'язків. Перевірку знань проводять комісії, які призначаються наказом керівника підприємства. Тому наявність на посвідченні деяких спеціалістів ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» печатки для документів одного з підрозділів ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», а саме, відділу охорони ПАТ «Запоріжсталь», що завіряє щорічну перевірку знань власних спеціалістів, не є порушенням норм чинного законодавства, діючих правил та інших нормативних документів. До того ж, Замовник залишає за собою право перевірити наявність діючих допусків у конкретних спеціалістів Переможця, що будуть виконувати технічне обслуговування чи усунення несправностей сигналізації на об’єктах Замовника відповідно до умов Договору.
6) Переможцем виконані вимоги п.8 «Технічні вимоги» Додатку № 3 до Тендерної документації, а саме надано сертифікат якості (ISO9001:2015). Даний документ є дійсний до 17.12.2021 року, який був зареєстрований у ТОВ «Центр з підтвердження відповідності «УКРСЕРТИФІКАЦІЯ» і значиться по реєстру даного Товариства. За проведення аудиту та технагляду відповідає орган, який його видав. Вважати даний сертифікат не дійсним підстави відсутні.
Зміна юридичної адреси ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» жодним чином не змінює основний вид діяльності учасника, не змінює код ЄДРПОУ тощо.
Інформаційно зазначимо, що «Оцінка відповідності – Вимоги згідно ISO/IEC 17021-1:2015 до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги» свого часу розроблено і впроваджено Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ) відповідно до Політики НААУ щодо застосування вимог міжнародних стандартів під час акредитації (ЗД-08.00.11). Цей документ був неофіційним перекладом, носив інформаційний характер та був чинним до 31.12.2018 року. Документ був лише рекомендований для використання органами з оцінки відповідності, персоналом з акредитації, працівниками НААУ, іншими зацікавленими сторонами. Зважаючи на вищенаведене, інформаційний рекомендований документ, що перестав діяти з 01.01.2019 року, ніяким чином не можна відносити до чинного законодавства.
7) Згідно п. 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» частини 5 розділу І Додатку № 1 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для документального підтвердження кваліфікаційної вимоги учасник повинен надати річну фінансову звітність а саме: баланс, звіт про фінансові результати. Усі документи, що вимагалися Замовником у тендерній документації були надані в повному обсязі. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 року), у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, про що зазначено у тендерній документації Замовника. Обсяг річного доходу (виручки) ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» за 2019 рік складає 475780 тис.грн., документальне підтвердження чого надано Переможцем у складі тендерної пропозиції. При цьому очікувана вартість предмета закупівлі 327,066 тис.грн. Звертаємо Вашу увагу, що згідно роз’яснення департаменту сфери публічних закупівель міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке є уповноваженим органом щодо надання роз’яснень щодо публічних закупівель - №1962/2020, встановлення додаткових критеріїв щодо фінансової спроможності Учасника залишається цілком на розсуд Замовника. Додаткова умова, щодо наявності прибутку або відсутності збитків у фінансовій звітності Учасника, Замовником у тендерній документації не передбачено. Щодо збитків, що відображені у рядку 2195 форми 2 за 2019 рік (а не 2165, як Вами зазначено), Переможцем додатково надано фінансову звітність за 9 місяців 2020 року, де за результатами діяльності за 9 місяців 2020 року показано прибуток 23037 тис.грн., тобто прибуток у розмірі понад 23 млн.гривень для Замовника достатній привід вважати, що фінансова неспроможність стане на заваді Переможцю у виконанні договірних зобов’язань.
Тому законодавчі підстави вважати, що ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» не відповідає вищевказаному кваліфікаційному критерію, відповідно до вимог, встановлених Замовником у тендерній документації відсутні.
Враховуючи усе вищенаведене, Запорізький обласний центр зайнятості вважає, що визначивши ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» переможцем відкритих торгів на дану закупівлю, діяв виключно у рамках чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». Наведені Вами факти є недостовірними, відокремленими із загального переліку документів, що додавалися ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» у складі своєї тендерної пропозиції. Зауважимо, що Замовник при визначенні переможця керується виключно вимогами чинного законодавства та власної тендерної документації, а не припущеннями «яким чином можуть загрожувати оточуючим персонал охорони», тим паче не фразами «можливо вважати», «ставити під сумнів», «хтось би замітив», якими Ви оперуєте у Вашій скарзі.
Статус вимоги:
Не задоволено