-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015: 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами (ДК 021:2015 - 90524400-0 Збирання, транспортування та утилізація відходів лікарень)
Торги відмінено
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2020 09:32 - 26.11.2020 12:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо наявності конкретної кількості працівників є незаконною!!!
Номер:
a3a35918c83649cf900350171f6954e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-001316-c.c5
Назва:
Вимога щодо наявності конкретної кількості працівників є незаконною!!!
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області.
2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-001316-c
3. Підстави подання вимоги: Вимога щодо наявності конкретної кількості працівників є незаконною!!!
4. Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області, вимагає від Учасника наступні документи: - Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця); - Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець); - Копії посвідчень, сертифікатів, допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами.
Згідно із Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами існують Кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме:
- Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня.
- Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
У якому нпа Замовник побачив обов’язкову умову щодо кількості працівник на підприємстві, яке проваджує господарську діяльність із поводження з небезпечними відходами???
5. Вимагаємо видалити із Оголошення умови щодо обов’язкової кількості працівників!!!
У разі, якщо Замовник не відреагує на нашу Вимогу, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України зі скаргою на Замовника, який порушує Законодавство та прописує Закупівлі під конкретного Учасника та до контролюючого органу із проханням провести перевірку щодо перевищення службових повноважень особою, яка складала дане Оголошення!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога1.pdf 24.11.2020 12:21
Дата подачі:
24.11.2020 12:21
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідь на дану вимогу було надано 23.11.2020 року за ідентифікатором: UA-2020-11-20-001316-c.c4
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо наявності конкретної кількості працівників є незаконною! Тендерна документація містить вимоги, які не є такими, що відповідають чинному законодавству та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
5c42a4d851d0493e970f7c9520b43f10
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-001316-c.c4
Назва:
Вимога щодо наявності конкретної кількості працівників є незаконною!
Тендерна документація містить вимоги, які не є такими, що відповідають чинному законодавству та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області, вимагає від Учасника наступні документи:
- Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця);
- Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець);
- Копії посвідчень, сертифікатів, допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами.
1)Якими нпа користувався Замовник при написанні цих Вимог?
2)Чому Замовник встановлює дискримінаційні Вимоги та обмежує коло Учасників?
У ст. 34 Закону України «Про відходи» зазначено, що до поводження з небезпечними відходами допускаються особи, які мають професійну підготовку, підтверджену свідоцтвом (сертифікатом) на право роботи з небезпечними речовинами, та не мають медичних протипоказань. Допуск працівників до роботи забезпечується відповідною посадовою особою підприємства, установи, організації. Наголошуємо, що у вказаному вище законі не зазначено, що на підприємстві обов’язково мають бути мінімум два фахівця з професійною підготовкою у сфері поводження з небезпечними відходами. У Законі зазначено, що із професійною підготовкою!!! Кількість співробітників не зазначено у Законодавстві!
3)ЗУ "Про відходи" не зазначена обов'язкова наявність одного фахівця із сертифікатом щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
Виникає питання чим аргументовані зазначені вище критерії Замовника та чому він порушує Законодавства та звужує коло Учасників лише до одного, порушуючи ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 14:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! При написанні вимог до Учасників Замовник встановив необхідний мінімум фахівців, враховуючи реальних обсяг надання послуг, зокрема, керувався принципом максимальної економії, ЕФЕКТИВНОСТІ та пропорційності (п.2.ч1. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі «Закон»)). Ця вимога не може бути дискримінаційною, оскільки невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовника (ч.2 ст. 16 Закону) не може розглядатись як порушення принципу недискримінації (ч.4.п.1.ст.5 Закону). В оголошені про проведення спрощеної закупівлі Замовник має право зазначати будь-яка іншу інформацію, яку вважає за доцільним. (абз. 2 ч.3. ст. 14 Закону).
Отже, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (ч.2 ст.16 Закону):
1) наявність в учасника - обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Нагадуємо, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим в оголошені, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Умова щодо надання Учасником в складі своєї пропозиції наступних документів: - Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця); - Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець); - Копії посвідчень, сертифікатів, допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами наявна для того, щоб Учасники закупівлі підтвердили, що вони мають ту кількість кваліфікованих працівників, яка була б достатньою для надання обсягу послуг, що є предметом даної закупівлі.
Керуючись вищевказаним, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Обмеження кола Учасників до одного, що є грубим порушенням Законодавства!
Номер:
15252dbd34c84a6ab19de33fd79d6c05
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-001316-c.c3
Назва:
Обмеження кола Учасників до одного, що є грубим порушенням Законодавства!
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області.
2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-20-001316-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення Законодавства та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», обмеження кола Учасників до одного Учасника!
4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання Учасником в складі своєї пропозиції документи, що підтверджують право власності або використання установки з переробки та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп.
Згідно із переліком видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія Міндовкілля суб’єкту господарювання(що є обов’язковим), на право поводження з небезпечними відходами, одним із них є - Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання).
Люмінесцентна лампа, про яку зазначає Замовник, це - газорозрядне джерело світла, світловий потік якого визначається в основному світінням люмінофорів під впливом ультрафіолетового випромінювання електричного розряду в парах ртуті.
А отже, вимога Замовника щодо наявності у Учасника установки з переробки та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп не є обгрунтованою та законною. Достатньо наявності обов’язкової ліцензії на поводження з небезпечними відходами (або наказу про видачу вказаної вище ліцензії). Таким чином, Замовник звужує коло Учасників лише до одного!
Сьогодні в Україні є лише один суб’єкт господарювання, який має одночасно Установку з переробки та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп та сертифіковане обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів. І це - TOB"НВК"Укрекопром". Тобто, Замовник прописав умови тендерної документації тільки під даного Учасника. Це грубе порушення Законодавства, у я кому простежується корупційна складова.
5. Вимагаємо привести Тендерну документацію до вигляду, який не буде суперечити нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та прибрати вимогу Замовника щодо наявності установки з переробки та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп!
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 20.11.2020 13:56
Дата подачі:
20.11.2020 13:56
Вирішення:
Відповідно до ст.16 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовникустановлює один абодекілька з таких кваліфікаційнихкритеріїв:
1) наявність в учасникапроцедуризакупівліобладнання, матеріально-технічноїбази та технологій;
2) наявність в учасникапроцедуризакупівліпрацівниківвідповідноїкваліфікації, якімаютьнеобхіднізнання та досвід;
3) наявність документально підтвердженогодосвідувиконанняаналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявністьфінансовоїспроможності, яка підтверджуєтьсяфінансовоюзвітністю.
Нагадуємо, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації/оголошенні, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
В даному разі, умова щодо надання Учасником в складі своєї пропозиції документів, що підтверджують право власності або використання установки з переробки та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп наявна для того, щоб Учасники закупівлі підтвердили, що вони мають технічну можливість здійснювати утилізацію таких небезпечних відходів, як відпрацьовані люмінесцентні лампи, які, зокрема, є частиною предмету даної закупівлі відповідно до Додатку №1 до Оголошення.
Керуючись вищевказаним, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Номер:
f00ba8c2f0ba42beb437c49c8f205af4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-001316-c.c2
Назва:
свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області.
2. Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-11-20-001316-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником вимагається надання учасником в складі своєї пропозиції свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
Зазначаємо, що відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU категорій N та O. У разі, якщо транспортний засіб згідно зазначеного вище наказу не відповідає вимогам до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU категорій N та O – свідоцтво про допущення такого транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів - не видається. Тобто, у такому випадку перевезення небезпечних вантажів здійснюється транспортним засобом без свідоцтва про допущення до перевезення.
Замовник, прописавши даний пункт в документації, порушив наказ Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які отримали свідоцтво про допущення такого транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів та позбавивши можливості інших учасників, які не зобов’язані отримувати дане свідоцтво (що допускається чинним законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі.
Наголошуємо, що згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
5. Вимагаємо: Вимогу про надання свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (у разі наявності);».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 13:02
Вирішення:
Замовник не може задовільнити вимогу щодо надання свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів викладеним в наступній редакції: «свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (у разі наявності). Медичні відходи це небезпечні відходи, які потребують перевезення, для подальшої утилізації, транспортним засобом з відповідними дозвільними документами. Вимога не може бути дискримінаційною, оскільки невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Замовника (ч.2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі") не може розглядатись як порушення принципу недискримінації (ч.4.п.1.ст.5 Закону). В оголошені про проведення спрощеної закупівлі Замовник має право зазначати будь-яка іншу інформацію, яку вважає за доцільним. (абз. 2 ч.3. ст. 14 Закону). Відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника - обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника - працівників відповідної кваліфікації, якімають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Нагадуємо, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації/оголошенні, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
В даному разі, умова щодо надання свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів наявна для того, щоб Учасники закупівлі підтвердили, що перевезення небезпечних відходів буде здійснюватись спеціалізованим автотранспортом, який пройшов всі необхідні перевірки, та отримав відповідний дозвіл на перевезення небезпечних відходів, які є предметом даної закупівлі, відповідно до чинного законодавства України.
Так, відповідно до п.5 Наказу МВС України №656 від 04.08.2018 року “Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів”,небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже, автомобілі, якими Учасник збирається здійснювати перевезення небезпечних вантажів, повинні бути допущені до перевезення небезпечних вантажів, що підтверджується наявністю свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
Керуючись вищевказаним, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
атестат виробництва
Номер:
2f3dc1c4728f4afea758a0f0fe106f16
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-20-001316-c.c1
Назва:
атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області
2. Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-11-20-001316-c
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 29.11.2016 № 1999 та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником вимагається надання учасником в складі своєї пропозиції атестату виробництва.
Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000р., який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1999 від 29.11.2016).
Замовник, прописавши даний пункт в документації, порушив Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1999 від 29.11.2016р. та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які отримати атестат виробництва до моменту втрати чинності вищезазначеного наказу та позбавивши можливості інших учасників, які не мають на сьогодні атестату виробництва (що допускається чинним законодавством України) прийняти участь у данній закупівлі.
Наголошуємо, що згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників.
5. Вимагаємо: Вимогу про надання атестату виробництва привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- атестат виробництва (у разі наявності);».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2020 12:57
Вирішення:
Відповідно до ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника - обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника - працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Нагадуємо, що зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації/оголошенні, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
В даному разі, умова щодо надання атестату виробництва наявна для того, щоб Учасники закупівлі підтвердили, що стан їх виробництва забезпечує стабільність процесу утилізації небезпечних відходів відповідно до чинного законодавства України.
Керуючись вищевказаним, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні