• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт водопровідної мережі с.Новогригорівське Високопільського району Херсонської області

Завершена

273 519.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 367.60 UAH
Період оскарження: 19.11.2020 16:45 - 25.11.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Звертаємо Вашу увагу до тендерної документації ТОВ «ЛІКО-ГРУП» та зазначаємо не відповідність документів до закупівлі, а саме : 1) згідно додатку № 2 пункту 4, а саме в довідці яку надає ТОВ «ЛІКО-ГРУП» не зазначено дати на довідці та пункт г) форма власності зовсім не прописана в довідці ( згідно вимог до тендерної документації це є обов’язковою вимогою). 2) до додатку №2 пункту 6 « Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази» Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявного обладнання та матеріально – технічної бази, перелічених в довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Такий пункт не дотримано в ТОВ «ЛІКО – ГРУП». 3) До додатку №2 пункт 6.2 «Надання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявних працівників, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. . Такий пункт не дотримано в ТОВ «ЛІКО – ГРУП». 4) Відповідно до договору №903 Ф про надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів від 24 січня 2018 року наданий ТОВ «ЛІКО-ГРУП», не відповідає вимогам тендерної закупівлі, а саме : Пункт 2.4 Послуги надаються Замовнику за контейнерною системою збирання ТПВ, Пункт 2.5 Замовник повинен встановити технічно справні контейнера, обладнати контейнерні майданчики з твердим покриттям (а в довідці про наявність контейнерних площадок не вказано їх розташування по адресі виконання робіт) Пункт 4.2.2 Мати необхідну кількість спеціалізованих контейнерів ( а довідці про матеріали не вказано про наявність контейнерів) Пункт 4.2.3 Відвести спеціальну територію із твердим покриттям та освітленням в нічний час ( що невідповідає тендерній закупівлі) Пункт 4.2.5 Не допускати перевантаження контейнерів та завантаження будівельних відходів(що не відповідає тендерній закупівлі) Пункт 4.2.6 Дотримуватись дисклокації контейнерів із ТПВ у межах дії цього договору – а саме м.Кривий Ріг.(що не відповідає спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а..»

Номер: b4735b184f9e4c7ca0427064e060ed75
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-002763-a.c4
Назва: Звертаємо Вашу увагу до тендерної документації ТОВ «ЛІКО-ГРУП» та зазначаємо не відповідність документів до закупівлі, а саме : 1) згідно додатку № 2 пункту 4, а саме в довідці яку надає ТОВ «ЛІКО-ГРУП» не зазначено дати на довідці та пункт г) форма власності зовсім не прописана в довідці ( згідно вимог до тендерної документації це є обов’язковою вимогою). 2) до додатку №2 пункту 6 « Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази» Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявного обладнання та матеріально – технічної бази, перелічених в довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Такий пункт не дотримано в ТОВ «ЛІКО – ГРУП». 3) До додатку №2 пункт 6.2 «Надання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявних працівників, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. . Такий пункт не дотримано в ТОВ «ЛІКО – ГРУП». 4) Відповідно до договору №903 Ф про надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів від 24 січня 2018 року наданий ТОВ «ЛІКО-ГРУП», не відповідає вимогам тендерної закупівлі, а саме : Пункт 2.4 Послуги надаються Замовнику за контейнерною системою збирання ТПВ, Пункт 2.5 Замовник повинен встановити технічно справні контейнера, обладнати контейнерні майданчики з твердим покриттям (а в довідці про наявність контейнерних площадок не вказано їх розташування по адресі виконання робіт) Пункт 4.2.2 Мати необхідну кількість спеціалізованих контейнерів ( а довідці про матеріали не вказано про наявність контейнерів) Пункт 4.2.3 Відвести спеціальну територію із твердим покриттям та освітленням в нічний час ( що невідповідає тендерній закупівлі) Пункт 4.2.5 Не допускати перевантаження контейнерів та завантаження будівельних відходів(що не відповідає тендерній закупівлі) Пункт 4.2.6 Дотримуватись дисклокації контейнерів із ТПВ у межах дії цього договору – а саме м.Кривий Ріг.(що не відповідає спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а..»
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу до тендерної документації ТОВ «ЛІКО-ГРУП» та зазначаємо не відповідність документів до закупівлі, а саме : 1) згідно додатку № 2 пункту 4, а саме в довідці яку надає ТОВ «ЛІКО-ГРУП» не зазначено дати на довідці та пункт г) форма власності зовсім не прописана в довідці ( згідно вимог до тендерної документації це є обов’язковою вимогою). 2) до додатку №2 пункту 6 « Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази» Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявного обладнання та матеріально – технічної бази, перелічених в довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Такий пункт не дотримано в ТОВ «ЛІКО – ГРУП». 3) До додатку №2 пункт 6.2 «Надання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».Важливо! Документи, що надаються для підтвердження наявних працівників, перелічених у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. . Такий пункт не дотримано в ТОВ «ЛІКО – ГРУП». 4) Відповідно до договору №903 Ф про надання послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів від 24 січня 2018 року наданий ТОВ «ЛІКО-ГРУП», не відповідає вимогам тендерної закупівлі, а саме : Пункт 2.4 Послуги надаються Замовнику за контейнерною системою збирання ТПВ, Пункт 2.5 Замовник повинен встановити технічно справні контейнера, обладнати контейнерні майданчики з твердим покриттям (а в довідці про наявність контейнерних площадок не вказано їх розташування по адресі виконання робіт) Пункт 4.2.2 Мати необхідну кількість спеціалізованих контейнерів ( а довідці про матеріали не вказано про наявність контейнерів) Пункт 4.2.3 Відвести спеціальну територію із твердим покриттям та освітленням в нічний час ( що невідповідає тендерній закупівлі) Пункт 4.2.5 Не допускати перевантаження контейнерів та завантаження будівельних відходів(що не відповідає тендерній закупівлі) Пункт 4.2.6 Дотримуватись дисклокації контейнерів із ТПВ у межах дії цього договору – а саме м.Кривий Ріг.(що не відповідає спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а..»
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Учасником ТОВ"Ліко-ГРУП" дотримано всі вимоги спрощеної закупівлі, у складі пропозиції ФОП Кацко Віталій Григорович (ІПН 373908832), виявлено невідповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Фізична особа – підприємець Кацко Віталій Григорович, не погоджується з відхиленням своєї пропозиції відповідно до протоколу від 12 грудня 2020 року № 42 уповноваженої особи згідно тендеру: Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а.. ФОП Кацко Віталій Григорович згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 42 від 10.12.2020 року до Додатку №2 п.6 ,п.п6.1 «Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази»повідомляємо, що Фізична особа – підприємець не є Юридичною особою тому згідно діючого законодавства про спрощену систему оподаткування та спрощеного ведення бухгалтерського обліку не не веде інвентарних карток обліку основних засобів та матеріальних ресурсів. А також хочемо зазначити, що при придбані малоцінного інвентарю додається не паспорт, а інструкція про експлуатацію. Згідно тендеру: Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а. передбачено риття траншей та укладання труб. При цих роботах вивіз сміття та захоронення відходів не передбачено. Грунт який було вилучено з траншеї буде укладено назад в траншею. В зв’язку з цим договір про захоронення вважаємо не коректним. Будівельно -монтажні організації користуються виключно проектно-кошторисною документацією. В проекті кошторисної документації наданою замовником не передбачено вивіз сміття і захоронення сміття. Додаток 3 не являється проектно-кошторисної документації. Замовник не може прийняти та оплатити виконану роботу по вивозу та захороненню відходів так як цей вид робіт не заложено в кошторисі.Дана кошторисна документація пройшла державну експертизу.

Номер: 4a814734b9e141de835b23dc080310bc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-002763-a.c3
Назва: Фізична особа – підприємець Кацко Віталій Григорович, не погоджується з відхиленням своєї пропозиції відповідно до протоколу від 12 грудня 2020 року № 42 уповноваженої особи згідно тендеру: Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а.. ФОП Кацко Віталій Григорович згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 42 від 10.12.2020 року до Додатку №2 п.6 ,п.п6.1 «Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази»повідомляємо, що Фізична особа – підприємець не є Юридичною особою тому згідно діючого законодавства про спрощену систему оподаткування та спрощеного ведення бухгалтерського обліку не не веде інвентарних карток обліку основних засобів та матеріальних ресурсів. А також хочемо зазначити, що при придбані малоцінного інвентарю додається не паспорт, а інструкція про експлуатацію. Згідно тендеру: Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а. передбачено риття траншей та укладання труб. При цих роботах вивіз сміття та захоронення відходів не передбачено. Грунт який було вилучено з траншеї буде укладено назад в траншею. В зв’язку з цим договір про захоронення вважаємо не коректним. Будівельно -монтажні організації користуються виключно проектно-кошторисною документацією. В проекті кошторисної документації наданою замовником не передбачено вивіз сміття і захоронення сміття. Додаток 3 не являється проектно-кошторисної документації. Замовник не може прийняти та оплатити виконану роботу по вивозу та захороненню відходів так як цей вид робіт не заложено в кошторисі.Дана кошторисна документація пройшла державну експертизу.
Вимога:
Фізична особа – підприємець Кацко Віталій Григорович, не погоджується з відхиленням своєї пропозиції відповідно до протоколу від 12 грудня 2020 року № 42 уповноваженої особи згідно тендеру: Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а.. ФОП Кацко Віталій Григорович згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 42 від 10.12.2020 року до Додатку №2 п.6 ,п.п6.1 «Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази»повідомляємо, що Фізична особа – підприємець не є Юридичною особою тому згідно діючого законодавства про спрощену систему оподаткування та спрощеного ведення бухгалтерського обліку не не веде інвентарних карток обліку основних засобів та матеріальних ресурсів. А також хочемо зазначити, що при придбані малоцінного інвентарю додається не паспорт, а інструкція про експлуатацію. Згідно тендеру: Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Новогригорівське Високопільського району Херсонської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт та реставрацію)індекатор в системі електроних закупівель UA-2020-11-19-002763-а. передбачено риття траншей та укладання труб. При цих роботах вивіз сміття та захоронення відходів не передбачено. Грунт який було вилучено з траншеї буде укладено назад в траншею. В зв’язку з цим договір про захоронення вважаємо не коректним. Будівельно -монтажні організації користуються виключно проектно-кошторисною документацією. В проекті кошторисної документації наданою замовником не передбачено вивіз сміття і захоронення сміття. Додаток 3 не являється проектно-кошторисної документації. Замовник не може прийняти та оплатити виконану роботу по вивозу та захороненню відходів так як цей вид робіт не заложено в кошторисі.Дана кошторисна документація пройшла державну експертизу.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошені про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

вимога

Номер: 8fb89bdb78174115a006ab5e16a88ea5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-002763-a.c2
Назва: вимога
Вимога:
вимога
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.12.2020 17:09
Вимога
Відкликано скаржником

Приватне підприємство «ІНТЕБ – К» не погоджується з відхиленням своєї пропозиції відповідно до протоколу від 23 жовтня 2020 року № 126 уповноваженої особи згідно тендеру: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31 (Індентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-003631-а). Відповідно ТД п.10) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами). Нами були надані довідки від 21.09.2020 року, за № 561 та № 560 з АТ «ОЩАДБАНК», що не суперечить п.10 тендерної документації. Відповідно до п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – гарантійний лист щодо якості будівельних матеріалів, сертифікати якості будівельних матеріалів. Сертифікати надаються не раніше ніж квитанція про сплату за відповідний матеріал. Всі потрібні сертифікати були б надані при перемозі в тендері та закупівлі матеріалів для виконання робіт. Відповідно до вимог, щодо гарантійного строку експлуатації в термін не менше 18 місяців, гарантія виконання якості робіт обумовлена в договорі п.2.1 Підрядник повинен надати передбачені цим Договором послуги у відповідності до будівельних норм і правил, та надати гарантійний строк експлуатації в термін 1 рік з моменту закінчення робіт. Цей гарантійний період був обумовлений у Вашому договорі підписаний директором та закріплений печаткою ПП «ІНТЕБ-К». В протоколу № 126 від 23 жовтня 2020 року, було допущено помилку в назві тендерної закупки, а саме : будівельні роботи на « Капітальний ремонт покрівлі будівлі Приміської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нікопольської РДА Дніпропетровської області, розташованої по вул. Шкільній,29 в с. Приморське, Нікопольського району, Дніпропетровської області», а потрібно було вказати: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31. Копію протоколу додаю. Наступним повідомляємо про переможця тендерної закупки ПП "ВКФ"Траст", про невідповідність додатків до тендерної документації, а саме : свідоцтво платника єдиного податку видане 25.05.2012 року і в свідоцтві зазначено всього один КВЕД, але починаючи з 2014 року вступає в силу Витяг з реєстру платників єдиного податку в якому повинні відобразитись всі КВЕДи згідно якого надаються послуги. Тому свідоцтво, яке надало ПП "ВКФ"Траст", є не дійсним. А для перевірки цієї інформації в тендері поле не активне, таким чином перевірити не можливо.А також були надані сертифікати якості з простроченим терміном дії, а також невідповідної якості читання(зовсім нічого не видно). Тому це є підстава за доцільне дану пропозицію відхилити. На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення Замовника та оголосити нашу пропозицію як таку, що відповідає вимогам Замовника.

Номер: 4e7bcf314554465c860e54890041893f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-002763-a.c1
Назва: Приватне підприємство «ІНТЕБ – К» не погоджується з відхиленням своєї пропозиції відповідно до протоколу від 23 жовтня 2020 року № 126 уповноваженої особи згідно тендеру: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31 (Індентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-003631-а). Відповідно ТД п.10) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами). Нами були надані довідки від 21.09.2020 року, за № 561 та № 560 з АТ «ОЩАДБАНК», що не суперечить п.10 тендерної документації. Відповідно до п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – гарантійний лист щодо якості будівельних матеріалів, сертифікати якості будівельних матеріалів. Сертифікати надаються не раніше ніж квитанція про сплату за відповідний матеріал. Всі потрібні сертифікати були б надані при перемозі в тендері та закупівлі матеріалів для виконання робіт. Відповідно до вимог, щодо гарантійного строку експлуатації в термін не менше 18 місяців, гарантія виконання якості робіт обумовлена в договорі п.2.1 Підрядник повинен надати передбачені цим Договором послуги у відповідності до будівельних норм і правил, та надати гарантійний строк експлуатації в термін 1 рік з моменту закінчення робіт. Цей гарантійний період був обумовлений у Вашому договорі підписаний директором та закріплений печаткою ПП «ІНТЕБ-К». В протоколу № 126 від 23 жовтня 2020 року, було допущено помилку в назві тендерної закупки, а саме : будівельні роботи на « Капітальний ремонт покрівлі будівлі Приміської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нікопольської РДА Дніпропетровської області, розташованої по вул. Шкільній,29 в с. Приморське, Нікопольського району, Дніпропетровської області», а потрібно було вказати: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31. Копію протоколу додаю. Наступним повідомляємо про переможця тендерної закупки ПП "ВКФ"Траст", про невідповідність додатків до тендерної документації, а саме : свідоцтво платника єдиного податку видане 25.05.2012 року і в свідоцтві зазначено всього один КВЕД, але починаючи з 2014 року вступає в силу Витяг з реєстру платників єдиного податку в якому повинні відобразитись всі КВЕДи згідно якого надаються послуги. Тому свідоцтво, яке надало ПП "ВКФ"Траст", є не дійсним. А для перевірки цієї інформації в тендері поле не активне, таким чином перевірити не можливо.А також були надані сертифікати якості з простроченим терміном дії, а також невідповідної якості читання(зовсім нічого не видно). Тому це є підстава за доцільне дану пропозицію відхилити. На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення Замовника та оголосити нашу пропозицію як таку, що відповідає вимогам Замовника.
Вимога:
Приватне підприємство «ІНТЕБ – К» не погоджується з відхиленням своєї пропозиції відповідно до протоколу від 23 жовтня 2020 року № 126 уповноваженої особи згідно тендеру: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31 (Індентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-003631-а). Відповідно ТД п.10) довідка(и) не раніше, ніж десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами). Нами були надані довідки від 21.09.2020 року, за № 561 та № 560 з АТ «ОЩАДБАНК», що не суперечить п.10 тендерної документації. Відповідно до п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – гарантійний лист щодо якості будівельних матеріалів, сертифікати якості будівельних матеріалів. Сертифікати надаються не раніше ніж квитанція про сплату за відповідний матеріал. Всі потрібні сертифікати були б надані при перемозі в тендері та закупівлі матеріалів для виконання робіт. Відповідно до вимог, щодо гарантійного строку експлуатації в термін не менше 18 місяців, гарантія виконання якості робіт обумовлена в договорі п.2.1 Підрядник повинен надати передбачені цим Договором послуги у відповідності до будівельних норм і правил, та надати гарантійний строк експлуатації в термін 1 рік з моменту закінчення робіт. Цей гарантійний період був обумовлений у Вашому договорі підписаний директором та закріплений печаткою ПП «ІНТЕБ-К». В протоколу № 126 від 23 жовтня 2020 року, було допущено помилку в назві тендерної закупки, а саме : будівельні роботи на « Капітальний ремонт покрівлі будівлі Приміської ЗОШ І-ІІІ ступенів Нікопольської РДА Дніпропетровської області, розташованої по вул. Шкільній,29 в с. Приморське, Нікопольського району, Дніпропетровської області», а потрібно було вказати: Поточний ремонт кабінету психолога КЗ «Інклюзивно – ресурсного центру» Нікопольської районної ради, розташованого за адресою: с.Олексіївка, вул. Мостова,буд.31. Копію протоколу додаю. Наступним повідомляємо про переможця тендерної закупки ПП "ВКФ"Траст", про невідповідність додатків до тендерної документації, а саме : свідоцтво платника єдиного податку видане 25.05.2012 року і в свідоцтві зазначено всього один КВЕД, але починаючи з 2014 року вступає в силу Витяг з реєстру платників єдиного податку в якому повинні відобразитись всі КВЕДи згідно якого надаються послуги. Тому свідоцтво, яке надало ПП "ВКФ"Траст", є не дійсним. А для перевірки цієї інформації в тендері поле не активне, таким чином перевірити не можливо.А також були надані сертифікати якості з простроченим терміном дії, а також невідповідної якості читання(зовсім нічого не видно). Тому це є підстава за доцільне дану пропозицію відхилити. На нашу думку, прослідковується корупційна складова даної закупівлі. Вимагаємо скасувати рішення Замовника та оголосити нашу пропозицію як таку, що відповідає вимогам Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.12.2020 17:09