-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».
Завершена
22 200 877.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 111 004.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 111 004.38 UAH
Період оскарження:
19.11.2020 16:05 - 03.12.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо документів переможця
Номер:
7d5bbbcced244ac9ba5a2a6a501b9740
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-013365-c.c4
Назва:
Вимога щодо документів переможця
Вимога:
Проаналізувавши пропозицію ТОВ «Буд Олімп Строй» на порталі уповноваженого органу Prozorro переможцем закупівлі не надано вищезазначених документів! Просимо надати підтвердження виконання даної вимоги Переможцем закупівлі, в іншому разі відхилити пропозицію Переможця!
Окрім того вкотре повідомляємо про те, що пропозиція учасника ТОВ «Буд Олімп Строй» не відповідає вимогам Замовника. Замовником не одноразово проігноровано вимоги ТОВ «Проксин плюс» та прийнято рішення на користь «СВОГО ПЕРЕМОЖЦЯ». Дана ситуація може свідчити про антиконкурентні узгоджені дії ТОВ «Буд Олімп Строй» та Замовника.
Чи розуміє Замовник, що дана ситуація може обернутися для нього адміністративним покаранням?
Ми переконані, що дана закупівля зацікавить Уповноважені органи, а саме ДАСУ. Оскільки неодноразове написання вимог впливає на ризики, які відображаються у даної організації, що спонукає їх до детальної перевірки закупівлі.
Вкотре публікуємо невідповідності пропозиції ТОВ «БУД ОЛІМП СТРОЙ» вимогам замовника!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо документів переможця.docx 26.12.2020 23:45
Дата подачі:
26.12.2020 23:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2020-11-19-013365-c.c4 ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" (33341238) по закупівлі UA-2020-11-19-013365-c . З усією повагою, на Вашу вимогу повідомляємо, що за даною закупівлею тендерним комітетом було прийнято виважене рішення в межах чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Даний документ викликав сумніви на предмет достовірності.
Номер:
0c94a33292d24fc5addcf4c9a5b0b627
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-013365-c.c3
Назва:
Даний документ викликав сумніви на предмет достовірності.
Вимога:
Згідно результатів закупівлі UA-2020-11-19-013365-c «Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва».(ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» перемогу отримало Товариство з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй».
Згідно п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: Довідка з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг.
В складі пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» було надано файл «60. Давідка банку про залишок коштів.pdf».
Даний документ викликав сумніви на предмет достовірності.
Нами було направлено запит до банку, в якому обслуговувався учасник, про справжність даної довідки та фактичного розміщення на рахунку переможця суми об’ємом в 6728131,68 грн.
У відповідь на наш запит було надано: Шановний Опанасенко Володимир Олександровичу! Дана довідка видавалася Товариству з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» з значно меншим об’ємом коштів. Сума, яка знаходиться на рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» є конфіденційною інформацією та не розголошується третім особам.
Отже, Товариством з обмеженою відповідальністю «Буд Олімп Строй» було порушено статтю 358 Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів кримінального кодексу України. За даним порушенням передбачено покарання: штрафом до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.
На даний момент готується позовна заява на переможця закупівлі ТОВ «Буд Олімп Строй» за фактом порушення статті 358 ККУ Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів та пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів). Дані документи будуть направлені до управління поліції, прокуратури та організацій керування громадськістю.
З огляду на вищезазначене вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «Буд Олімп Строй» та забезпечити розгляд учасників у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 22.12.2020 17:57
Дата подачі:
22.12.2020 17:57
Вирішення:
Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розглянуто Ваш лист № 22/11-01 від 22.12.2020 з вимогою про відхилення пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй», якого за результатами закупівлі № UA-2020-11-19-013365-c «Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (далі - закупівля) визначено переможцем, на підставі сумнівів у достовірності (справжності) Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Просимо перевірити даний документ на предмет достовірності
Номер:
ea709143e56740958e29c0db5f78e74f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-013365-c.c2
Назва:
Просимо перевірити даний документ на предмет достовірності
Вимога:
В складі пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» було надано файл «60. Давідка банку про залишок коштів.pdf», ЯКА Є ФІКТИВНОЮ.
Просимо перевірити даний документ на предмет достовірності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.12.2020 16:16
Вирішення:
Управлінням будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розглянуто Ваш лист № 22/11-01 від 22.12.2020 з вимогою про відхилення пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй», якого за результатами закупівлі № UA-2020-11-19-013365-c «Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень під розміщення фабрики мінікухонь шкільного харчування, бульвар Перова, 3 у Дніпровському районі м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (далі - закупівля) визначено переможцем, на підставі сумнівів у достовірності (справжності) Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації.
За результатами розгляду повідомляємо, що рішення про визначення переможця по зазначеній закупівлі прийнято тендерним комітетом замовника після детального вивчення наданої ТОВ «Буд Олімп Строй» тендерної пропозиції та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до Статті 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність» від 07.12.2000 № 2121-III (зі змінами) (далі - Закон) «Інформація щодо діяльності та фінансового стану клієнта, яка стала відомою банку у процесі обслуговування клієнта та взаємовідносин з ним чи третім особам при наданні послуг банку, є банківською таємницею.
Банківською таємницею, зокрема, є: 1) відомості про банківські рахунки клієнтів, у тому числі кореспондентські рахунки банків у Національному банку України».
Відповідно до Стаття 62. Закону
«Інформація щодо юридичних та фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками:
1) на письмовий запит або з письмового дозволу відповідної юридичної чи фізичної особи. Інформація щодо рахунка умовного зберігання (ескроу) та операцій за ним розкривається також на письмовий запит бенефіціара. Інформація про залишок коштів на банківському рахунку, майнові права на кошти на якому є предметом обтяження, операції за ним, обтяження, стосовно яких до банку надійшли повідомлення, у тому числі взяті банком на облік, інші обмеження права розпоряджання рахунком розкривається також на письмовий запит обтяжувача, якщо право обтяжувача на отримання відповідної інформації передбачено правочином, на підставі якого виникає таке обтяження;
2) за рішенням суду;
3) органам прокуратури України, Служби безпеки України, Державному бюро розслідувань, Національної поліції, Національному антикорупційному бюро України, Антимонопольного комітету України - на їх письмову вимогу стосовно операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності за конкретний проміжок часу;
3-1) органам прокуратури України, Державному бюро розслідувань, Національному антикорупційному бюро України у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості в межах їх компетенції - на їх письмову вимогу щодо операцій за рахунками конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
3-2) Національному антикорупційному бюро України в межах його компетенції, у тому числі у справах щодо виявлення необґрунтованих активів та збору доказів їх необґрунтованості, - на його письмову вимогу щодо рахунків, вкладів, правочинів, операцій за рахунками або без відкриття рахунків конкретної юридичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності або фізичної особи за конкретний проміжок часу із зазначенням контрагентів;
4) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику:
а) на його письмову вимогу щодо наявності банківських рахунків;
г) у випадках та в обсязі, визначених Угодою між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (FATCA) та іншими міжнародними договорами, що містять положення про обмін інформацією для податкових цілей, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, або укладеними на їх підставі міжвідомчими договорами. Порядок розкриття такої інформації встановлюється Національним банком України;
5) центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, на його запит щодо фінансових операцій, пов'язаних з фінансовими операціями, що стали об'єктом фінансового моніторингу (аналізу) згідно із законодавством щодо запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму, а також учасників зазначених операцій;
6) органам державної виконавчої служби, приватним виконавцям на їхню письмову вимогу з питань виконання рішень судів та рішень, що підлягають примусовому виконанню відповідно до Закону України "Про виконавче провадження", стосовно наявності та/або стану рахунків боржника, руху коштів та операцій на рахунках боржника за конкретний проміжок часу, а також про інформацію щодо договорів боржника про зберігання цінностей або надання боржнику в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа, що охороняється банком;
7) Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку у випадках самостійного подання банком інформації про банк як емітент та адміністративних даних відповідно до законів про цінні папери та фондовий ринок;
8) за рішенням суду Національному агентству з питань запобігання корупції стосовно наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної особи або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Закону України "Про запобігання корупції";
9) іншим банкам у випадках, передбачених цим Законом та Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення";
10) Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, на його письмову вимогу у зв’язку із здійсненням ним виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, - щодо наявності та стану рахунків, операцій за рахунками конкретної юридичної або фізичної особи, фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності;
11) центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу».
Виходячи із зазначеного, у Замовника, як бюджетної установи, відсутні повноваження щодо отримання інформації, яка містить банківську таємницю.
Враховуючи зазначене та наявність у складі тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» Довідки з обслуговуючого банку про наявність коштів на рахунках не менше 30% від вартості закупівлі товару, робіт чи послуг, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буд Олімп Строй» відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо усунути порушення, яке здійснено відповідно до статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі
Номер:
9a1192b97a834ad7a6d24398a7c30315
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-013365-c.c1
Назва:
Вимагаємо усунути порушення, яке здійснено відповідно до статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо усунути порушення, яке здійснено відповідно до статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме:
…невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону…
Тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Детально порушення описані у файлі до вимоги. У випадку незадоволення вимоги ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету для урегулювання даної ситуації
Пов'язані документи:
Учасник
- Зауваження Олімп.pdf 16.12.2020 15:46
Дата подачі:
16.12.2020 15:46
Вирішення:
Відповідь на вимогу UA-2020-11-19-013365-c.c1
ТОВ "ПРОКСИН ПЛЮС" (33341238) по закупівлі UA-2020-11-19-013365-c .
З усією повагою, на Вашу вимогу повідомляємо, що за даною закупівлею тендерним комітетом було прийнято виважене рішення в межах чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено