• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції. Сума забезпечення: 10 000.00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Відділ освіти, культури, спорту і туризму Гуменецької сільської ради (код ЄДРПОУ 40202948, р/р UA608201720355179001000093274 в Держказначейська служба України, м.Київ МФО 820172) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Більш детально в ч 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.

Завершена

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2020 15:49 - 01.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо умов Проекту Договору

Номер: 235fc9cb34714c7fafea0200a74d4a8c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-012778-c.c1
Назва: Щодо умов Проекту Договору
Вимога:
Шановний Замовнику! 1) Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 3.6. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «3.6. Обсяг споживання природного газу Споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі 3 % від підтвердженого обсягу природного газу без коригування.» 2) Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника у вказаній закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, що викладені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та порушують право усіх учасників брати участь у даних торгах. Пунктом 3.3. Проекту Договору передбачена умова «Ціна не може змінюватися на протязі першого місяця постачання природного газу у якому укладено Договір. Також, в ч.2 п. 11.4 зазначено: «Пункт 2 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» може застосовуватися сторонами не частіше ніж 1 раз на календарний місяць.» Згідно з листом-роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27 жовтня 2016 року №3302-06/34307-06 сторони можуть вносити такі зміни до договору про закупівлю кілька разів – залежно від коливання ринкових цін та за умови, що такі зміни до договору про закупівлю будуть обґрунтованими та документально підтвердженими. Таким чином зазначена умова вказує на неможливість Постачальником змінювати ціну товару протягом першого місяця постачання природного газу, , та не частіше ніж 1 раз на календарний місяць. Тобто завчано передбачено, що постачальник зможе підвищити ціну товару не раніше, ніж через один місяць з початку постачання природного газу, , а у подальшому - не частіше ніж 1 раз на календарний місяць. Одночасно також зауважимо, що згідно ч.2 п. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» : «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Наголосимо, що предметом даної закупівлі є природний газ. Тобто, законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмежень щодо частоти внесення змін до договору про закупівлю в частині ціни за одиницю товару в межах 10 %. Тож вбачається, що такі зміни до договору про закупівлю можна вносити декілька разів. Водночас законодавство не містить обмежень, що для внесення таких змін до договору про закупівлю має пройти певний строк. Отже, заборона зміни ціни протягом протягом першого місяця постачання, а у подальшому не частіше ніж 1 раз на календарний місяць є безпідставною, незаконною та необґрунтованою. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названих положень. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У раз ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення принципів здійснення публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Добрий день. Слід зазначити, що Постановою НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року, встановлено тарифи на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020-2024 роки, які застосовуються виключно до правовідносин між ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" та Постачальниками. Згідно проекту Договору на постачання природнього газу Замовник виступає Споживачем, а потенційний учасник-переможець – Постачальником. Також відповідно до умов проекту Договору на постачання природнього газу, п.3.6., якщо за підсумками розрахункового періоду фактичний об’єм (обсяг) споживання природного газу, буде менший або більший від обсягу вказаного в Заявці Споживача, Постачальник зобов’язується не стягувати оплату за зазначене відхилення (добовий небаланс; відхилення від замовленої потужності). 2) Законом визначено можливість коригування ціни за одиницю товару не частіше, ніж один раз на 90 днів та виключення стосовно закупівлі бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Замовником не визначено ні в умовах тендерної документації, ні в проекті договору, що ціна за газ природній може коригуватись не частіше, ніж один раз на 90 днів. А визначено, що п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону може застосовуватися Сторонами договору не частіше ніж 1 раз на календарний місяць, адже Законом чи іншими нормативними актами не визначено мінімальний термін (період) протягом якого може коригуватись ціна за одиницю при збільшенні ціни. Отже, при встановленні мінімального строку (1 раз на місяць) Замовником жодним чином не порушено права потенційних Учасників торгів, або ж Постачальників. Крім того, Замовником не допущено порушення принципів публічних закупівель, зокрема, недискримінацію учасників, адже вказані вимоги однакові для усіх Учасників процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено