• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний для друку

Детальна інформація у документах до закупівлі Оцінюється вартість пропозиції без ПДВ

Завершена

85 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 427.50 UAH
Період оскарження: 22.03.2017 11:51 - 25.03.2017 15:00
Вимога
Вирішена

переглянути рішення про визнання переможцем

Номер: 9bb3edfb1ea147d28a058c98e8f322f0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-22-000982-b.b1
Назва: переглянути рішення про визнання переможцем
Вимога:
29.03.2017 року на площадці Zakupki.Prom.ua системи ProZorro, компанія ТОВ «Бумвест» брала участь в електронній закупівлі паперу офісного для друку, повідомлення UA-2017-03-22-000982-b, Замовник – Дочірнє підприємство Державної компанії «Укрспецекспорт» - «Державна госпрозрахункова зовнішньоторговельна та інвестиційна фірма «Укрінмаш». Згідно Додатку №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Технічні (якісні) вимоги до товару», Замовник повідомляє про здійснення закупівлі паперу офісного для друку конкретної торгової марки «A-one». Згідно з технічними характеристиками, яким має відповідати папір (колір білий, формат паперу А4, кількість аркушів у пачці, шт. - 500, розмір аркуша - 210х297 мм, кількість пачок у ящику, пач. - 5, клас паперу В+, білизна, CIE не менше 157%, щільність, г/м2 – 80) можна запропонувати різні торгові марки паперу, які будуть відповідати цим характеристикам. ТОВ «Бумвест» пропонує папір саме тієї торгової марки «A-one», яку Замовник зазначив в Додатку №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Те, що Замовник обирає переможцем Компанію з пропозицію на папір офісний для друку іншої торгової марки, є обмеження конкуренції, оскільки інші потенційні учасники електронних закупівель теж могли запропонувати папір, який би відповідав необхідним наведеним технічним характеристикам. А в Документація на закупівлю не було зазначено, що Замовника влаштує еквівалент паперу офісного для друку торгової марки «A-one». Крім того, ТОВ «Бумвест» мав змогу запропонувати папір іншої торгової марки з меншою ціною. Враховуючи вищезазначене просимо переглянути рішення про визнання переможцем ТОВ «Український папір» або скасувати ці електроні закупівлі та провести нові з конкурентними умовами для всіх учасників.
Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Вашу скаргу, повідомляємо наступне. Проведення відбору постачальників товару (товарів), надавачів послуги (послуг) та виконавців робіт із використанням електронної системи закупівель регламентується Порядком здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок), який затверджено Наказом Державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35. Пунктом 6.4 зазначеного Порядку передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник (у розумінні Порядку) може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Таким чином, зазначення даної інформації під час оголошення закупівлі не є обов’язковим для замовника. При цьому в Додатку №1 до документації зазначено технічні характеристики, яким має відповідати папір, що пропонується, і не зазначено, що аналоги (еквіваленти) до розгляду не приймаються. Наведена інформація не лишає можливості інших потенційних учасників запропонувати товар, який відповідає технічним характеристикам, зазначеним у документації до закупівлі та не обмежує конкуренцію під час проведення допорогових закупівель.
Статус вимоги: Задоволено