• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

22210000-5 Газети

Мультілотова закупівля газет, журналів та електронних варіантів періодичних видань Лот 1 – 49 прим. (газети на 2021 рік) Лот 2 – 12 прим. (газети місцеві (обласні) на 2021 рік) Лот 3 – 183 прим. (журнали на І півріччя 2021 року) Лот 4 - 11 прим. (електронні варіанти періодичних видань на 2021 рік)

Торги не відбулися

236 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2020 15:04 - 02.12.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Стосовно тендерної документації

Номер: b0c0c049afa94878b8f50f7937e8f2f7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-011171-c.b3
Назва: Стосовно тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши документацію по закупівлі, а саме Додаток 4 п 11.5 -одержання Замовником достатньої інформації, що негативно впливає на ділову репутацію Постачальника. Тобто Замовник отримавши НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЇ (від будь кого, "одна бабця сказала" і ця інформація на розсуд замовника є ДОСТАНЬОЮ) має право розірвати Договір в одностороньому порядку з Учасником. Вимагаємо виключити цей пункт з Додатку 4 п 11.5.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Уважно вивчивши Вашу вимогу: - ПОУНБ ім. І.П. Котляревського є комунальним закладом (установою, організацією) державної власності і керується типовими документами згідно чинного законодавство України. п. 11.5 Додатку 4 відповідає вимогам розділу ІІІ п.5 Тендерної документації (ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»), п.3 ч.4 ст. 179 Господарського кодексу, тому цей пункт виключатися не буде. Зауважуємо, Додаток 4 до Тендерної документації - це проєкт договору до якого можуть вноситься зміни при підписанні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.12.2020 14:43
Вимога
Відхилено

Стосовно тендерної документації

Номер: 7614ef15c0ee4e71849b34a66a6f1647
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-011171-c.b2
Назва: Стосовно тендерної документації
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши документацію по закупівлі, а саме Додаток 4 п 11.5 - одержання Замовником висновку Юридичного департаменту Полтавської облдержадміністрації, складеного за результатами юридичного супроводу публічних закупівель, та яким встановлено, що Замовником або Постачальником було порушено норми законодавства під час закупівлі, або що подальше виконання Договору суперечить законним інтересам Замовника або інтересам держави, або інтересам територіальних громад. Вважаєм за необхідне та у відповідності до ст 43 Закону України "Про публічні закупіплі", де вказаний виключний перелік підстав до визнання договору нікчемним, викласти цей пункт у редакції - "одержання Замовником висновку Юридичного департаменту Полтавської облдержадміністрації, складеного за результатами юридичного супроводу публічних закупівель, та яким встановлено, що Замовником або Постачальником було порушено норми законодавства під час закупівлі відповідно ст 43 Закону України "Про публічні закупіплі". Розширення повноважень Юридичного департаменту Полтавської облдержадміністрації, який отримує право одноосібно втручатичя у господарську діяльність двох суб єктів господорювання, які підписали Договір відповідно норм чинного законовавства вважаємо недоцільним та таким що не має здорового глузду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Шановний Учасник! Уважно вивчивши Вашу вимогу: - -ПОУНБ ім. І.П. Котляревського є комунальним закладом (установою, організацією) державної власності і керується типовими документами згідно чинного законодавство України (у т.ч. п.3 ч.4 ст. 179 Господарського кодексу), тому п.11.5. Додатку 4 змінюватися не буде. Зауважуємо, Додаток 4 до Тендерної документації - це проєкт договору до якого можуть вноситься зміни при підписанні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Стосовно тендерної документації

Номер: 682837db6b224380adeeb7957143d253
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-011171-c.b1
Назва: Стосовно тендерної документації
Вимога:
Шаковний, Замовник! Уважно вивчивши тендернну документацію, а саме Додаток 3 "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження" п.1.2. Наявність у Учасника зазначених працівників є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором. Вважаємо вказану вимогу Замовника дискримінаційною тому, що унеможливлює участь у закупівлі ФОПів, які працюють одноосібно та мають досвід виконання аналогічних договорів. Обовязкова наявність найманих робітників у вашому випадку є дискримінаційною та унеможливлює участь ФОПа у закупівлі та суперечіть Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити п 1.2 Додатку 3 Інструкції-2020 по закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - Шановний Учасник! Уважно вивчивши Вашу вимогу: - ПОУНБ ім. І.П. Котляревського є комунальним закладом (установою, організацією) державної власності і керується типовими документами згідно чинного законодавство України. У Додатоку 3 "Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження" п.1.2. «Наявність у Учасника зазначених працівників є обов’язковою умовою для належного постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) за Договором» не суперечить ч. 1, ч. 2 п.2) ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 5 цього закону і не є дискримінаційною та надає можливість участі всім учасникам (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. ФОП може здійснювать свою діяльність одноосібно як самозайнята особа, тому п.1.2. Додатку 3 змінюватися не буде.
Статус вимоги: Відхилено