• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги гарячого харчування.

Торги не відбулися

1 066 091.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2017 15:39 - 12.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення до Замовника щодо результатів кваліфікації

Номер: ea04b219c4f64131b23ce31ad1f55f91
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-01-002223-b.a1
Назва: Звернення до Замовника щодо результатів кваліфікації
Вимога:
Дніпропетровським навчально-реабілітаційним центром №10 (далі — Замовник) було зроблено оголошення щодо проведення відкритих торгів стосовно надання послуг гарячого харчування (ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень). Кінцевий строк подачі тендерних пропозицій до 16.02.2017 року. В період з 16.02.2017 по 24.02.2017 року ТОВ НВО “Промсервіс” (далі — Учасник) було надано тендерну пропозицію Замовникові. 01.03.2017 року Замовником було опубліковано протокол № 11 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ НВО «Промсервіс» було відхилено. У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна пропозиція, надана Учасником, містить документи, які, на думку Замовника, не відповідають кваліфікаційним вимогам, визначеним в тендерній документації: - Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак у зазначеній довідці відсутній весь обсяг необхідної інформації, а саме: не зазначено наявні медичні книжки з датою допуску до роботи та наявні чинні сертифікати від нарколога та психіатра по деяким працівникам, не надано копії санітарних книжок всіх водіїв, зазначених у довідці. - Учасник надав копію штатного розкладу, який містить назви посад та кількість штатних одиниць, але в якому відсутня інформація щодо посадових окладів, а також Позднякова Сергія Миколайовича прийнято на на посаду водія-експедитора, що не відповідає штатному розкладу, оскільки в ньому відсутня така посада. - Учасником надано технологічні карти приготування страв за підписом керівника Учасника, але деякі з них не мають чіткості і розбірливості, що унеможливлює їх перегляд та ознайомлення з їх змістом. Проте, викладене в Протоколі суперечить вимогам Тендерної документації та вимогам діючого законодавства України, що підтверджується наступним: 1. У тендерній документації відсутня вимога про зазначення даних щодо проходження медичної комісії та отримання сертифікатів інших працівників зазначених в довідці та не залучених до безпосереднього виконання робіт Відповідно до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати: - гарантійний лист про можливість забезпечення необхідною кількістю працівників на дату укладання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівель; - копія звіту 1ДФ (з відміткою відповідного органу) за останній звітний період; - копія штатного розпису (для юридичних осіб); - копія першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівників; - копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі; - копію сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001). На підтвердження вимог тендерної документації Учасником було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі — Довідка), а також копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівл. Щодо медичних книжок з датою допуску та чинних сертифікатів від нарколога та психіатра: надана Учасником інформація в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації, оскільки відсутній обов’язок Учасника зазначати дані щодо проходження медичної комісії та отримання сертифікатів інших працівників зазначених в довідці та не залучених до безпосереднього виконання робіт. Більше того, не всі зазначені в довідці працівники перебувають на території Замовника (харчоблока), а лише приймають участь в організації надання послуг та виконання договору. Тому для виконання робіт за договором не має значення наявність медичних книжок та сертифікатів працівників, що не приймають безпосередню участь у виконанні робіт. Більше того, обов’язковість проходження медичного огляду та психіатра/нарколога іншими працівниками (посадами) зазначеними в довідці, діючим законодавством не встановлено, в тому числі Постановою Кабінету Міністрів від 27.09.2000 року № 1465 та Наказу МОЗ України від 23.07.2003 року, на які посилається Замовник. Тому в цій частині скарга підлягає відхиленню. Щодо копій санітарних книжок: тендерною документацією вимагалось надання копій санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) та працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі. Тобто, Замовником вимагалось надання копій санітарних книжок не всіх водіїв, зазначених в довідці, а лише тих, що мають безпосереднє відношення до роботи з зазначеним предметом закупівлі. Більше того, тендерною документацію не встановлено необхідну кількість водіїв, а навпаки зазначено «....копій санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності)...», тобто Замовнику достатньо наявності ОДНОГО водія. При цьому Учасник підтвердив наявність в нього великої кількості водіїв, та надано санітарні книжки саме тих водіїв, які мають безпосереднє відношення до виконання договору, а не всіх працівників, зазначених в довідці. Висновок в Замовника в Протоколі стосовно ненадання копій санітарних книжок всіх водіїв, які наведені в довідці, суперечить вимогам тендерної документації та не має суттєвого значення для виконання робіт за предметом закупівлі. Викладене підтверджує помилковість тверджень Замовника та його необ’єктивну та упереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Тобто Замовник помилково дійшов висновку, що наданий Договір не підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. 2. Штатний розпис наданий Учасником в складі тендерної пропозиції відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до умов тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником було надано штатний розклад затверджений 03.01.2017 року (далі — штатний розклад). Відповідно до Листа Міністерства праці та соціальної політики України № 162/06/187-07 від 27.06.2007 ( далі — лист) штатний розпис — це документ, який установлює на даному підприємстві, в установі, організації структуру, штати і посадові оклади працівників. Штатний розпис містить назву посад, чисельність працівників і оклади по кожній посаді (Юридичний словник, 1983 г., видання друге, перероблене і доповнене, під редакцією В. М. Бабія, Ф. Г. Бурчака, В. М. Корецького, В. В. Цвєткова). Однак, вказаний лист не є нормативно-правовим актом та носить лише рекомендаційний характер, натомість ч. 3 ст. 64 Господарського кодексу України від 16.01.2003 визначено, що підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру управління, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Крім того, визначення надане з юридичного словника не має жодної юридичної сили. Тобто, діючим законодавством України надано право підприємствам (недержавним) самостійно встановлювати штатний розпис. Станом на дату складання цього листа, затвердженої форми, обов’язкової для підприємств, не встановлено. Більше того, відповідно до положень ст.11 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Зазначення штатного окладу працівників є інформацією конфіденційною та не може бути розголошено шляхом надання у відкритий доступ документів, в яких визначений розмір такого окладу. Більше того, зазначення окладів працівників в штатному розписі, наданому у складі тендерної пропозиції, не має юридичного значення для фактів, на встановлення яких направлене надання цього розпису. Щодо посади водія-експедитора, Позднякова Сергія Миколайовича, слід зазначити, що невідповідність між посадою зазначеною у трудовій книжці та штатному розписі не може бути підставою для визнання останнього таким, що не відповідає умовам тендерної документації. Більше того, посада водія, яка є основним видом трудової діяльності, зазначається в штатному розписі. Твердження Замовника щодо нерозбірливого зображення технологічних карт викликає подив, оскільки в загальному доступі від скановані оригінали технологічних карт в високій якості зображення, що дозволяє ретельно ознайомитись та вивчити зміст цих карт, тому вказаний аргумент є надуманим. Викладене в сукупності підтверджує, що дії Замовника є безпідставними та упередженими, а також не відповідають об’єктивній дійсності. З огляду на викладене, вважаємо, що Замовником порушено принцип оцінки тендерних пропозицій, та передчасно та безпідставно прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника. Таким чином, тендерним комітетом Замовника оцінка тендерної пропозиції Учасника проведена з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.3, відповідно до якої Закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вище викладене в сукупності свідчить, що дії Замовника порушують приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та право ТОВ «НВО «Промсервіс» на участь в процедурі закупівлі. Замовник своїми діями порушує права на інтереси ТОВ «НВО «Промсервіс», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене прошу Замовника невідкладно прийняти відповідні рішення задля усунення вказаних порушень, та відновлення прав ТОВ НВО «Промсервіс».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на скаргу наведена у прикріпленому файлі.
Статус вимоги: Відхилено