• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – код ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів)

Послуга – 2174 нормо-годин.

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2017 15:50 - 16.03.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

відхилення учасника з найбільш економічно вигідною прпозицією

Номер: a1362949f3df4de0908728246f029974
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-03-001285-c.b2
Назва: відхилення учасника з найбільш економічно вигідною прпозицією
Вимога:
детальний опис міститься в прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" за номером UA-2017-03-03-001285-c.b1 від 29.03.2017 року КП "Дарницьке лісопаркове господарство" (надалі «Замовник»),на вимогу ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" по процедурі закупівліпослуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – код ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговуваннялегкових автомобілів) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-03-001285-c), повідомляє наступне. Будь-який замовник, дбаючи про економічну та господарську ефективність послуг, передбачає належні для цього умови їх закупівель, які і викладаються в тендерній документації. Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі «Закон») фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Жоден з потенційних учасників процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – код ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговуваннялегкових автомобілів) не звертався за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогами щодо усунення, наявних на їхню думку, порушень під час проведення процедури закупівлі, зокрема щодо необхідності внесення змін до тендерної документації. ОскількиТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" не реалізував своє право на звернення за роз’ясненням та/або вимогою щодо усунення дискримінаційних, на його погляд вимог, то Замовник розглядав тендерні пропозиції всіх учасників на рівних умовах, без застосування дискримінаційного підходу. На всіх учасників поширювалась вимога про необхідність розташування СТО учасника в радіусі не більше 5 км від місцезнаходження Замовника. ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" подало тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах, що свідчить про згоду з умовами тендерної документації і можливістю її виконання. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону критерієм оцінки для даної закупівлі є ціна. Але відповідно до ч.4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Окрім зазначеного, Замовник перевіряє учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у ст.16 Закону та наявність підстав, визначених у ст. 17 Закону. Враховуючи зазначене, Закон розмежовує оцінку тендерних пропозицій (аукціон) та розгляд поданих пропозицій на предмет їх відповідності. Після аукціону, відповідно до ч.1 ст.28 Закону, Замовник перевіряє учасника на відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема,щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також на відповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Згідно з Законом, намір про укладення договору висловлюється лише тому учаснику, який в повній мірі відповідає вимогам Закону та тендерної документації. У відповідності з п.5 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази та обладнання необхідних для виконання зобов’язань по договору. ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД"в довідці про наявність в учасника матеріально-технічної бази та обладнання необхідних для виконання зобов’язань по договору, зазначив адресу СТО яке розташоване в радіусі більше 5 км (близько 8 км) від місцезнаходження Замовника (м. Київ, вул. Новоросійська, 35), у зв’язку з чим, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи зазначене, ціна тендерної пропозиціїТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" не береться до уваги. У зв’язку з зазначеним вище, КП "Дарницьке лісопаркове господарство" не вбачає правових підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СВ КАР ТРЕЙД» по процедурі закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – код ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2017 12:46
Підтвердження вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" за номером UA-2017-03-03-001285-c.b1 від 29.03.2017 року КП "Дарницьке лісопаркове господарство" (надалі «Замовник»),на вимогу ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" по процедурі закупівліпослуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – код ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговуваннялегкових автомобілів) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-03-03-001285-c), повідомляє наступне. Будь-який замовник, дбаючи про економічну та господарську ефективність послуг, передбачає належні для цього умови їх закупівель, які і викладаються в тендерній документації. Відповідно до ч.1 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі «Закон») фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Жоден з потенційних учасників процедури закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – код ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговуваннялегкових автомобілів) не звертався за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогами щодо усунення, наявних на їхню думку, порушень під час проведення процедури закупівлі, зокрема щодо необхідності внесення змін до тендерної документації. ОскількиТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" не реалізував своє право на звернення за роз’ясненням та/або вимогою щодо усунення дискримінаційних, на його погляд вимог, то Замовник розглядав тендерні пропозиції всіх учасників на рівних умовах, без застосування дискримінаційного підходу. На всіх учасників поширювалась вимога про необхідність розташування СТО учасника в радіусі не більше 5 км від місцезнаходження Замовника. ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" подало тендерну пропозицію для участі у відкритих торгах, що свідчить про згоду з умовами тендерної документації і можливістю її виконання. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону критерієм оцінки для даної закупівлі є ціна. Але відповідно до ч.4 ст.28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Окрім зазначеного, Замовник перевіряє учасника на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим у ст.16 Закону та наявність підстав, визначених у ст. 17 Закону. Враховуючи зазначене, Закон розмежовує оцінку тендерних пропозицій (аукціон) та розгляд поданих пропозицій на предмет їх відповідності. Після аукціону, відповідно до ч.1 ст.28 Закону, Замовник перевіряє учасника на відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема,щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також на відповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Згідно з Законом, намір про укладення договору висловлюється лише тому учаснику, який в повній мірі відповідає вимогам Закону та тендерної документації. У відповідності з п.5 Розділу 3 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника матеріально-технічної бази та обладнання необхідних для виконання зобов’язань по договору. ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД"в довідці про наявність в учасника матеріально-технічної бази та обладнання необхідних для виконання зобов’язань по договору, зазначив адресу СТО яке розташоване в радіусі більше 5 км (близько 8 км) від місцезнаходження Замовника (м. Київ, вул. Новоросійська, 35), у зв’язку з чим, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи зазначене, ціна тендерної пропозиціїТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" не береться до уваги. У зв’язку з зазначеним вище, КП "Дарницьке лісопаркове господарство" не вбачає правових підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СВ КАР ТРЕЙД» по процедурі закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – код ДК 021:2015 - 50110000-9 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів).
Вимога
Відкликано скаржником

відхилення учасника з найбільш економічно вигідною прпозицією

Номер: 23df5b2b054544679b36f87bff02611a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-03-001285-c.b1
Назва: відхилення учасника з найбільш економічно вигідною прпозицією
Вимога:
Вимога Учасника ТОВ «СВ КАР ТРЕЙД» на рішення Замовника – КП «Дарницьке лісопаркове господарство» про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (протокол розгляду тендерних пропозицій №52 від 28.03.2017) оголошення № UA-2017-03-03-001285-c. Пропозицію Учасника Замовником була відхилена на підставі того, що місцезнаходження учасника знаходиться в радіусі не 5 км., а приблизно 8 км. від місцезнаходження замовника. Учасник вважає, що рішення прийняте Замовником з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не погоджується з наведеною причиною відхилення тендерної пропозиції з наступних підстав. Прийнятим рішенням Замовник порушує ряд норм Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення Замовника порушує принципи здійснення закупівель викладені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників. Одним з основних принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія. За результатами аукціону в Учасника – ТОВ «СВ КАР ТРЕЙД» найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Економія становить майже 64 000 грн!!! від очікуваної вартості закупівлі, що є суттєвою сумою публічних коштів. Рішення Замовника порушує вимоги ст. 5 Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Дискримінаційними є вимоги, які штучно звужують конкуренцію і виходять за межі вимог Закону а саме ст.ст. 16 і 17. На підтвердження відповідності вимогам ст. 16 та 17 Закону Учасником було надано усі документи, які підтверджують його відповідність вимогам закону, тендерній документації, у тому числі технічним вимогам. Штучне звуження конкуренції полягає в тому, що Замовник необґрунтовано та надумано визначив кілометраж радіусу місцезнаходження учасників (чому не 3 км. або 10 км?!) . Оскільки в зазначеному радіусі може не бути СТО, яка відповідає вимогам Замовника, або СТО не приймають участь в тендерних закупівлях, що в подальшому може призвести до застосування Замовник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: технічна помилка
Дата скасування: 29.03.2017 17:50