-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600 для ВП ЗАЕС: лот 1 - 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г для ВП ЗАЕС), лот 2 – 34310000-3 Двигуни та їх частини (запасні частини до дизелів 78Г (метизи) для ВП ЗАЕС)
Торги не відбулися
275 528 462.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 54 090.22 UAH
мін. крок: 0% або 54 090.22 UAH
Період оскарження:
19.11.2020 12:15 - 14.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
9e68ca572e3443bd935926128b99d50b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.b8
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТД_UA-2020-11-19-006320-c_.pdf 20.02.2021 16:53
- рiшення_вiд__18.01.2021__№_837.pdf 20.02.2021 16:53
- рішення від 24.02.2021 № 3387 + лист Замовнику.pdf 24.02.2021 20:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2021 № 4172.pdf 05.03.2021 17:14
- рішення від 04.03.2021 № 4172.pdf 10.03.2021 19:35
- інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 20.02.2021 № UA-2020-11-19-006320-c.b8.pdf 02.03.2021 09:52
- інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 20.02.2021 № UA-2020-11-19-006320-c.b8.docx 02.03.2021 09:52
- додаткова інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 20.02.2021 № UA-2020-11-19-006320-c.b8.pdf 03.03.2021 08:43
- додаткова інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 20.02.2021 № UA-2020-11-19-006320-c.b8.docx 03.03.2021 08:43
- 6629 рішення КОАС.pdf 30.05.2025 13:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.02.2021 18:04
Дата розгляду скарги:
04.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.02.2021 20:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2021 19:35
Дата виконання рішення Замовником:
30.05.2025 13:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення суду
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
14897916e5884ff7a3bc15e07e68eafe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.b7
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- рiшення_вiд__18.01.2021__№_837.pdf 20.02.2021 10:28
- Скарга_ТД_UA-2020-11-19-006320-c_.pdf 20.02.2021 10:28
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.02.2021 00:04
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
dfc2c9adf7e44e2e916da05662f81bf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.b6
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТД_UA-2020-11-19-006320-c_.pdf 19.02.2021 20:46
- рiшення_вiд__18.01.2021__№_837.pdf 19.02.2021 20:46
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.02.2021 00:04
Скарга
Скасована
Скарга до АМКУ
Номер:
fe087b845b4b4b8a8758e07bfccc1a9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.b5
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ТД_UA-2020-11-19-006320-c_.pdf 19.02.2021 17:22
- рiшення_вiд__18.01.2021__№_837.pdf 19.02.2021 17:23
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.02.2021 00:04
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Номер:
bc458c788c7146d0a34747f8a01e9746
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.c4
Назва:
Скарга до АМКУ стосовно тендерної документації
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2020-11-19-006320-c_.pdf 18.12.2020 19:00
- 16887.pdf 11.01.2021 13:19
- 16765.pdf 11.01.2021 13:19
- рішення від 22.12.2020№ 23635 + лист Замовнику.pdf 23.12.2020 17:00
- Інформація про перенесення розгляду скарги 04.01.2021 №50 .pdf 06.01.2021 11:06
- Інформація про перенесення розгляду скарги 12.01.2021 №294 .pdf 14.01.2021 13:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2021 № 837.pdf 19.01.2021 17:07
- рішення від 18.01.2021 № 837.pdf 21.01.2021 18:37
- інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 18.12.2020 № UA-2020-11-19-006320-c.c4.docx 29.12.2020 16:59
- інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 18.12.2020 № UA-2020-11-19-006320-c.c4.pdf 29.12.2020 16:59
- Додаткова інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 18.12.2020 № UA-2020-11-19-006320-c.c4.doc 16.01.2021 12:05
- Додаткова інформація по суті скарги Inkla Trading&Engineering GmbH від 18.12.2020 № UA-2020-11-19-006320-c.c4.pdf 16.01.2021 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.12.2020 19:02
Дата розгляду скарги:
04.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.12.2020 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.01.2021 18:37
Дата виконання рішення Замовником:
16.02.2021 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2021 № 837-р/пк-пз внести зміни до тендерної документації та подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 25.02.2021, а також затвердити перелік змін, що вносяться.
Вимога
Вирішена
Щодо ТД
Номер:
fadad8bd990d49bba764103d03d00ad3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.b3
Назва:
Щодо ТД
Вимога:
Вимога щодо внесення змін у ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- вимогаUA-2020-11-19-006320-c.pdf 02.12.2020 13:38
Дата подачі:
02.12.2020 13:38
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі наявності правових та виробничих підстав, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо “Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом»
Номер:
24d6862f58d545349379df9fae0abe47
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.b2
Назва:
Щодо “Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом»
Вимога:
Детально опрацювавши тендерну документацію (надалі - ТД) та додатки до неї, нами виявлено невідповідність вимог тендерної документації, вимогам викладеним в додатках до тендерної документації, а саме:
Відповідно до вимог Частини ІІ, Розділу ІІІ, пункту б), учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
“б) «Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» (стосовно виробника запропонованої продукції);”
Водночас з тим, згідно вимог п. 3 Технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток 4 до ТД), учасник торгів у складі пропозиції має надати, зокрема:
“Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист-згода про проходження оцінки до укладання договору відповідно до вимог СОУ НАЕК 012 …..;”
Враховуючи викладене, з метою приведення у відповідність вимог ТД та додатків до неї, просимо Вас внести зміни до Частини ІІ, Розділу ІІІ, пункту б) Тендерної документації та викласти у наступній редакції:
б) «Рішення про затвердження постачальника ДП «НАЕК «Енергоатом» або лист-згода про проходження оцінки до укладання договору відповідно до вимог СОУ НАЕК 012;”
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 14:04
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Умовами тендерної документації (Додаток 3 до ТД) передбачено: «** п.3 Додатку 4 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» не застосовується».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо умов розрахунків
Номер:
e2df7d923d7148b29868a0f07dbdc684
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-006320-c.b1
Назва:
Щодо умов розрахунків
Вимога:
Компанія ISG Supply LTD, яка має намір прийняти участь в закупівлі, вимагає наступне: враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме передбачити можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі: Оплата 100 % (ста відсотків) від загальної вартості Продукції проводиться шляхом відкриття документарного безвідкличого покритого непідтвердженого акредитиву з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України» протягом 14 календарних днів від дати отримання Покупцем повідомлення про готовність до відвантаження Продукції за умови підписання Сторонами відповідного акту заводського приймання. Постачальник направляє Повідомлення про готовність до відвантаження кур’єрською (поштовою) службою або електонною поштою в письмовому вигляді на адресу Покупця разом з підписаним Сторонами актом заводського приймання. Відвантаження продукціі, що пройшла заводське приймання виконується після отримання підтвердження про напвнення акредитиву. Оплата за відкритим акредитивом (розкриття акредитиву) здійснюється після поставки партії Продукції за умови надання наступних документів: - рахунку (Invoice) із зазначенням вартості та найменувань продукції, що поставляється – 1 оригінал і 2 копії; - пакувального листа (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - товарно-транспортної накладної (CMR) на відвантажену Продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії; - акту підтвердження відповідності поставленої продукції на загальну вартість поставленої продукції). Акт підтвердження відповідності поставленої продукції підписується уповноваженими представниками Сторін та скріплюється печатками після успішного проведення вхідних контролів Продукції першого (ВК-1) та другого етапів (ВК-2) – 1 оригінал і 2 копії. Форма акредитиву повинна відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів UCP 600 Якщо буде визначена виробнича необхідніть Замовника у отриманні продукції Партіями, тоді оплата здійснюється шлохом відкриття декількох акредитивів на віпдовідні партії продукції, що пройшли заводьске приймання, та на які підписані акти заводського приймання. Решта умов здійснення оплати – незмінна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 06:19
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності та з урахуванням фінансових можливостей, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено