-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Засоби дезинфікувальні
Завершена
149 969.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 378.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 378.50 UAH
Період оскарження:
28.02.2017 20:55 - 06.03.2017 13:00
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
7e55ad980e2545118f7926277876920e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-28-001954-a.b2
Назва:
Вимога
Скарга:
В процесі редукціону наша пропозиція була економічно найвигідніша, але Замовник відхилив її, аргументувавши своє рішення тим, що вона, начебто, не відповідає медико-технічним вимогам Замовника. Річ у тім, що Замовник сформував дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в % та інші штучні обмеження, які не впливають на споживчі якості дезінфектантів.. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, торгові марки яких зазначені в документації та неможливо підібрати еквіваленти на ринку України. А це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до учасників. Це зроблено з тим наміром, щоб протягти до перемоги певного учасника, якого Замовник запланував у переможці. А зроблено це для того, щоб деякі працівники установи ("рішали") отримали від Учасника хабар. Запропоновані нами дезінфектанти є повними еквівалентами тим засобам, що зазначені в документації по призначенню та основним характеристикам, задовольняють потребу Замовника по всім параметрам. Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупередженна оцінка, ми будемо змушені звернутися з заявами до антикорупційного органу, департаменту охорони здоров"я міста, представників Громадського контролю з метою припинення корупційного свавілля Замовника.
Пов'язані документи:
reviewers
- Рішення по скарзіUA-2017-02-28-001954-a.b2.pdf 07.04.2017 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2017 15:50
Вирішення:
На вимогу від 17.03.2017р. повідомляємо наступне. Процедура закупівлі є допороговою. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»(Закон) та Порядку здійснення допорогових закупівель - Порядок з урахуванням аб. 4 ч. 1 ст. 2 Закону замовник з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель (ст. 3 Закону) може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника для укладення договору.
Замовник розмістив в Системі Прозорро інформацію щодо закупівлі, зокрема, вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі, що не обмежуються ані Законом, ані Порядком.
Вимоги до предмету Закупівлі обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, та специфічними властивостями конкретних видів продукції. Заявлена продукція не виготовляється «певним» виробником, а є продуктом трьох різних виробництв, тому заздалегідь запланувати переможця неможливо.
Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є право Замовника, а не обов’язок (п. 6.4 Порядку). Визначення конкретного виду продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання з токи зору функціональних критеріїв.
Згідно п. 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Згідно п. 9.2 Порядку невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі є підставою для дискваліфікації. Замовник у повній відповідності до норм законодавства, зокрема п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Порядку, відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК.
Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, отже, немає підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Одночасно, Ваші вирази та висновки про «протягнення певного учасника» тощо є такими, що не відповідають дійсності і є тиском на тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.04.2017 16:32
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Вимога
Номер:
506c46eaf57c4466bd5159361c70f6db
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-28-001954-a.b1
Назва:
Вимога
Скарга:
В процесі редукціону наша пропозиція була економічно найвигідніша, але Замовник відхилив її, аргументувавши своє рішення тим, що вона, начебто, не відповідає медико-технічним вимогам Замовника. Річ у тім, що Замовник сформував дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в % та інші штучні обмеження, які не впливають на споживчі якості дезінфектантів.. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, торгові марки яких зазначені в документації та неможливо підібрати еквіваленти на ринку України. А це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до учасників. Це зроблено з тим наміром, щоб протягти до перемоги певного учасника, якого Замовник запланував у переможці. А зроблено це для того, щоб деякі працівники установи ("рішали") отримали від Учасника хабар. Запропоновані нами дезінфектанти є повними еквівалентами тим засобам, що зазначені в документації по призначенню та основним характеристикам, задовольняють потребу Замовника по всім параметрам. Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупередженна оцінка, ми будемо змушені звернутися з заявами до антикорупційного органу, департаменту охорони здоров"я міста, представників Громадського контролю з метою припинення корупційного свавілля Замовника.
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2017-02-28-001954-a.b1.pdf 05.04.2017 14:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.03.2017 15:48
Вирішення:
На вимогу від 17.03.2017р. повідомляємо наступне. Процедура закупівлі є допороговою. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»(Закон) та Порядку здійснення допорогових закупівель - Порядок з урахуванням аб. 4 ч. 1 ст. 2 Закону замовник з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель (ст. 3 Закону) може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника для укладення договору.
Замовник розмістив в Системі Прозорро інформацію щодо закупівлі, зокрема, вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі, що не обмежуються ані Законом, ані Порядком.
Вимоги до предмету Закупівлі обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, та специфічними властивостями конкретних видів продукції. Заявлена продукція не виготовляється «певним» виробником, а є продуктом трьох різних виробництв, тому заздалегідь запланувати переможця неможливо.
Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є право Замовника, а не обов’язок (п. 6.4 Порядку). Визначення конкретного виду продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання з токи зору функціональних критеріїв.
Згідно п. 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Згідно п. 9.2 Порядку невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі є підставою для дискваліфікації. Замовник у повній відповідності до норм законодавства, зокрема п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Порядку, відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК.
Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, отже, немає підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Одночасно, Ваші вирази та висновки про «протягнення певного учасника» тощо є такими, що не відповідають дійсності і є тиском на тендерний комітет.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.04.2017 14:04
Задовільнена:
Ні