• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в’їзді в Закарпатську область"ДК 021:2015-45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи"

Органи Державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені в п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Адреса: 89000, Закарпатська обл., смт. Великий Березний, вул. Шевченка, 27. Мова,якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Критерій оцінки - 100 % ціна

Завершена

882 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 413.80 UAH
Період оскарження: 19.11.2020 10:44 - 25.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА про неправомірне визначення переможця

Номер: 2fda846ebb8640fabb71b68ccd902a25
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-003520-c.c2
Назва: ВИМОГА про неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА про неправомірне визначення переможця по предмету закупівлі «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в'їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) Індифікатор закупівлі UA-2020-11-19-001191-c ; 06.12.2020 року Приватне підприємство будівельно-торгова фірма «Чертур» є учасникм спрощеної закупівлі «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в'їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), Замовником, якої виступає Великоберезнянська районна державна адміністрація Закарпатської області, Індифікатор закупівлі UA-2020-11-19-001191-c . Рішенням №41 від 04.12.2020 року уповноваженої особи Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області закупівлі «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в'їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)акцептовано пропозицію ТОВ «Дім» , що є грубим порушенням законодавства про публічні закупівлі оскільки пропозиція ТОВ «Дім » підлягала відхиленню з наступних підстав: - Не подано в складі пропозиції документи: кошторисні розрахунки, яким підтверджується, що пропозиція відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, Державним стандарта - чим не виконано додатку № 1 до Оголошення «Подана Учасником пропозиція повинна відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, Державним стандартам про що Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку складену у довільній формі за підписом Уповноваженої особи та завіреною печаткою організації (при наявності) та завізований Додаток 1, що містить інформацію про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який розміщений замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі»; - Не подано в складі пропозиції договірну ціну та календарний план виконання робіт ,що передбачено проектом договору та, які повинні бути додатками ло логовору; - Не заповнено проект договору, а саме відсутня інформація про учасника , як сторону договору та ціну договору; - Не подано документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: відсутня інформація про клас наслідків об’єкта, чим не виконано наступну умову оголошення: *Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти «договір з виконання робіт з капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва за класом наслідків не нижче класу СС2. Оскільки об’єкт не відноситься до відповідного класу наслідків, умова наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вважається не виконаною; - Не відповідає вимогам матеріально-технічна база учасника ТОВ «Дім» ,оскільки відсутня спеціальна техніка для виконання технічного завдання, згідно діючих норм та правил, а саме відсутній «коток» в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та відповідні документи, що унеможливлює виконання робіт згідно технічних вимог, що передбачено в Додатку 3 до Оголошення про закупівлю, « *Зазначити повний склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми), яка відповідатиме технологічним особливостям, що передбачають безперебійне виконання проектних обсягів по видах робіт за проектно-кошторисною документацією, яку Учасник повинен мати у власності або планує залучити, у кількості достатній для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 1) з дотриманням діючих норм і правил»; - Наявні розбіжності в договорі оренди транспортних засобів та відповідних актах передачі: - Наявні розбіжності щодо «автомобіля МАН маніпулятор» між Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної баз , договором, актом передачі та Свідоцтвом про державну реєстрацію: «Автомабіль МАН маніпулятор,» – згідно довідки; « МАН TGA 26.430,» – згідно договору; « МАН TGA 26.430 вантажний платформа,» – згідно Свідоцтва про реєстрацію; - Не містить достатньо інформації Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме недостатньо працівників для виконання робіт у такі терміни та відсутня інформація, що робітники можуть виконати роботи, передбачені технічним завданням. - Враховуючи, що пропозиція ТОВ «Дім» не відповідає умовам, визначеним у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі та уповноважено особа не встановила даний факт та не вказала про це в протоколі, ПРОСИМО: Відмінити рішення уповноваженої особи Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання переможцем спрощеної закупівлі по предмету : «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в'їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) та завершити процедуру згідно вимог чинного законодавства. Враховуючи, що при розгляді пропозицій порушено принцип рівності учасників, в разі ігнорування даної вимоги , ми будемо змушені звернутись із скаргою у Державну аудиторську службу чи до суду. Директор Чернянська В.І. ення переможця
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Інформуємо Вас, що порядок проведення спрощених закупівель визначається ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення), в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Закон також визначає, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. А отже, учасник подає інформацію та документи у складі своєї пропозиції що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Враховуючи зазначене, звертаємо Вашу увагу, що учасники у складі своєї пропозиції повинні подавати інформацію та документи у відповідності до вимог, що зазначені в оголошенні та Додатках до оголошення (за наявності). Керуючись нормами Закону, Учасник не подає у складі пропозиції інформацію та документи, що не вимагаються Замовником, та не може бути відхилений на підставі ненадання таких документів. Учасником ТОВ «ДІМ» було надано всі документи згідно вимог Замовника, що були викладені в оголошенні. Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що ТОВ «ДІМ» в повній мірі було підтверджено відповідність вимогам, визначеним замовником. Згідно Закону, переможцем спрощеної закупівлі визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною. Пропозиція ТОВ «ДІМ» всім вказаним умовам, підстави для відхилення відсутні. Враховуючи зазначене, Замовник не бачить підстав для відміни рішення уповноваженої особи Великоберезнянської районної державної адміністрації Закарпатської області про визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «ДІМ» по предмету : «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в'їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Скарга на порушення Замовником порядку визначення переможця , з порушенням законодавства

Номер: aefd116e14be4b6c99fb0db9af85e2f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-003520-c.a1
Назва: Скарга на порушення Замовником порядку визначення переможця , з порушенням законодавства
Вимога:
04.12.2020 р. Скарга на порушення Замовником порядку визначення переможця , з порушенням законодавства Великоберезнянська районна державна адміністрація Закарпатської області оголосила про проведення спрощеної закупівлі по предмету закупівлі - «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в'їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) індифікатор закупівлі UA-2020-11-19-003520-c на офіційному загальнодержавному веб-порталі «ProZorro»/. ПП БТФ «Чертур» є учасником вказаної процедурі та подала свою пропозицію у передбачені замовником терміни і у відповідності із вимогами Оголошеня про проведення спрощеної закупівлі. Згідно результатів аукціону ми подали пропозицію із найнижчою ціною та подали всі документи, які необхідно було подати згідно вимог оголошеня. Замовник провів оцінку найнижчої пропозиції ПП БТФ «Чертур» – та прийняв рішення, що дана пропозиція ПП БТФ «Чертур» відхиляється. Нами вивчено підстави відхилення, та переконливо стверджуємо, що рішення уповноваженої особи необґрунтоване та підлягає перегляду, а саме: - Зауваження щодо невідповідності проекту договору необ’єктивні, оскільки договір, як документ не готується на фірмовому бланку; листи згоди про що умов договору підготовлені згідно умов оголошення; кожна сторінка підписана директором та засвідчена печаткою, яка містить необхідну інформацію про установу, отже умови оголошення виконані; - Відсутність опису у складі документів, пояснюється тим, що нами подано копію діючого Статуту, Виписки ,Витягу, які є результатом вчинення реєстраційних дій, не несе ніякої додаткової інформації, та вимагався у оголошення, як альтернативний документ, у випадку не подання Статуту, з метою перевірки цих документів з даних вказаних у описі ; - Інформація про рік випуску бульдозера та екскаватора, котка може бути тільки технічною помилкою, оскільки в складі документів є усі підтверджуючі документи, які несуть повну та об’єктивну інформацію про техніку; - Довідка про наявність документального досвіду виконання аналогічнх договорів – відповідає зразку в додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі, та свідомо доповнена графою для надання інформації про відповідність об’єкта вимогам Оголошення про клас наслідків об’єкта , виконання робіт на якому подається, як аналогічний договір. - Підстави відхилення необ’єктивні, упереджені, вважаємо, що пропозиція ПП БТФ «Чертур» відхилена не обґрунтовано та ми не згідні з рішенням замовника № 36 від 3.12.2020 року, «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в'їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) індифікатор закупівлі - Враховуючи що пропозиція ПП БТФ «Чертур» є економічно вигідною, та дає можливість Замовнику мати економію коштів, не містить суттєвих зауважень, відхилена необґрунтовано, а наступні пропозиція містить ряд суттєвих зауважень,: ПРОШУ : -Скасувати рішення уповноваженої особи № 37 від 3.12.2020 року про відхиленя пропозиції ПП БТФ «Чертур» по предмету закупівлі - завершити закупівлю відповідно до вимог законодавства. Одночасно повідомляємо, що у випадку порушення норм чинного законодавства при розгляді даного звернення будемо змушені звернутись до . З повагою, Директор ПП БТФ «Чертур» Чернянська В.І.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Інформуємо Вас, що порядок проведення спрощених закупівель визначається ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення), в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Закон також визначає, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. А отже, учасник подає інформацію та документи у складі своєї пропозиції що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Враховуючи зазначене, звертаємо Вашу увагу, що учасники у складі своєї пропозиції повинні подавати інформацію та документи у відповідності до вимог, що зазначені в оголошенні та Додатках до оголошення (за наявності). Замовник вважає, що ПП БТФ «Чертур» не булопідтверджено відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема це виявляється у наступному: - відсутні документи, що вимагались Замовником; - недотримання форми та вимог до складання документів; - наявна невідповідність у документах, що надаються у складі пропозиції. Згідно Закону, переможцем спрощеної закупівлі визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною. Пропозиція ПП БТФ «Чертур» не відповідає всім вказаним умовам, підстави для відхилення описані в Протоколі уповноваженої особи № 36 від 3.12.2020 року про відхилення пропозиції ПП БТФ «Чертур», що є у відкритому доступі на авторизованому майданчику уповноваженого органа з питань закупівель. Враховуючи зазначене, Замовник не бачить підстав для скасування рішення уповноваженої особи № 37 від 3.12.2020 року про відхилення пропозиції ПП БТФ «Чертур» по предмету закупівлі - «Будівництво туристичної стоянки вздовж автомобільної дороги Н-13 Львів-Самбір-Ужгород на в’їзді в Закарпатську область» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-004045-c.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні