-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Пісок
У зв'язку з відсутністю поля: Забезпечення виконання договору про закупівлю - 3 % від суми договору. Вид забезпечення - перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Критерії оцінки - 100% ціна
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2020 10:15 - 25.11.2020 10:00
Вимога
Вирішена
Незгода щодо неправомірноного визначення переможця
Номер:
28b013365eb547bba781a7fe5e0345a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-002598-c.c2
Назва:
Незгода щодо неправомірноного визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник.
Відповідно до відомостей що розміщенні на веб порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель КП "Житомирводоканал" 03344065 (замовник) 19 листопада 2020 року було оприлюднено інформацію про переведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-002598-c) на закупівлю «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок)».
За результатами проведення спрощеної закупівлі протоколом Уповноваженої особи замовника №309 від 07.12.2020 року за підписом Козловського О.В. переможцем визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" (37107679) з пропозицію 730`400.00 грн..
В результаті опрацювання документів, що розміщені на веб порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель, зокрема пропозиції учасника спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-002598-c) ТОВ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" (37107679), пропозиція якого яка протоколом Уповноваженої особи №309 від 07.12.2020 року за підписом Козловського О.В. визначена переможцем встановлено невідповідність пропозиції учасника вимогам оголошення, а саме:
1) Відповідно до пункту 9 оголошення учасники в складі пропозиції мають надати копію документів, які свідчать про якість товару, що пропонується Учасником (копію сертифіката(сертифікатів) якості, паспорт(паспортів) виробника, сертифікати радіологічної безпеки, тощо.
Проте учасником у складі пропозиції надано інформаційний лист №35/11 від 27.11.2020 року (формат файлу PDF, назва файлу Лист про паспорти якості (1)) з інформацією, що для підтвердження якості надається протокол сертифікаційних випробувань, а паспорт буде надано на кожну партію товару, тобто в складі пропозиції паспорт виробника відсутній.
Разом з тим в пункті 1 статті 26 Закону України про публічні закупівлі (Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій) зазначено що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто подання документів що вимагались при проведенні спрощеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-002598-c) не може бути надано шляхом їх надання при фактичному виконанні договору та враховано при визначенні переможця.
2) Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі та його характеристик чітко зазначено що пісок має бути:
- Тип — річковий або кар’єрний
- Обробка піску — митий або сіяний
Проте в складі пропозиції при формуванні Заповненої форми “Пропозиція” згідно додатку 1 в полі найменування товару зазначено лише слово «пісок» без уточнення його типу та обробки, що свою чергу суперечить сертифікатам відповідності та сертифікатам радіаційної безпеки, оскільки їх надано саме на річковий пісок, а тому пропозиція не може вважатись такою, що відповідає вимогам оголошення адже інформація про тип та обробку товару відсутня в складі документу форма цінова пропозиція згідно додатку №1.
Виходячи з вищезазначеного пропозиція учасника ТОВ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" (37107679), є такою що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-002598-c) та підлягає дискваліфікації (відхиленню) відповідно до частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України про публічні закупівлі.
З метою усунення ознак порушень у сфері публічних закупівель звертаємось до замовника з вимогою вжити заходів для усунення невідповідностей (ознак порушення) в частині визначення переможцем учасника пропозиція якого підлягає відхиленню у відповідності до Закону, або ж надати ґрунтовні пояснення щодо підстав визначення переможцем учасника пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі,.
Довідково слід зазначити:
1. Відповідно статті 5 Закону замовники мають дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Відповідно "Статті 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення щодо надання розяснень 08.12.2020 16:21
- Протокол відхилення вимоги пісок.doc 09.12.2020 16:50
Дата подачі:
08.12.2020 16:24
Вирішення:
Відповідно до абз. 2 п. 14 ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” - Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п.4 ст. 33 ЗУ “Про публічні закупівлі” - Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Тобто, оскарження визначення переможця процедурою спрощених закупівель не передбачено.
Також слід зазначити, що у своїй вимозі Учасник ТОВ “Трансбудресурс” посилається на п. 1 ст. 26 ЗУ “Про публічні закупівлі”, яка стосується тендерних пропозицій та не відноситься до процедури спрощених закупівель. Наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 ЗУ “Про публічні закупівлі” також стосується виключно процедур закупівель (ст. 13 ЗУ “Про публічні закупівлі”).
Що стосується суті вимоги, то Замовник у складі пропозиції вимагав надати підтвердження якості товару, що пропонується Учасником. Учасник ТОВ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" у складі пропозиції надав сертифікат радіологічної безпеки, сертифікат відповідності, протокол сертифікаційних випробувань та лист-роз`яснення щодо надання паспортів на товар. Враховуючи, що протокол сертифікаційних випробувань та сертифікат відповідності вказують технічні характеристики товару — пропозиція Учасника відповідає вимогам закупівлі. Також відповідно до п. 2.2. проекту договору закупівлі - Учасник відповідає за належну якість Товару, та зобов’язаний засвідчити його якість належними підтверджуючими документами. У випадку невідповідності товару вимогам до предмета закупівлі — договір з Учасником буде розірвано з усіма правовими наслідками.
Форма “Пропозиція”, що була надана Учасиком ТОВ "ПЕРША ЖИТОМИРСЬКА ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ" відповідає вимогам спрощеної закупівлі так як предметом закупівлі UA-2020-11-19-002598-c є пісок. Його тип обробки та відповідність вимогам Замовник перевіряє за наявними у пропозиції документами.
На підставі викладеного, необхідно відхилити вимогу UA-2020-11-19-002598-c.c2.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
не згода учасника з рішенням замовника щодо дискваліфікації
Номер:
21d3a278ed274ddc95ee88cc812d4915
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-002598-c.a1
Назва:
не згода учасника з рішенням замовника щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник.
Відповідно до відомостей що розміщенні на веб порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель КП "Житомирводоканал" 03344065 (замовник) 19 листопада 2020 року було оприлюднено інформацію про проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-002598-c) на закупівлю «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок)».
За результатами розгляду протоколом Уповноваженої особи замовника №306 від 07.12.2020 року за підписом Козловського О.В. дискваліфіковано (відхилено) пропозицію учасника ТОВ Трансбудресурс 38741989 пропозиція якого за результатами аукціону була визначена як найбільш економічно вигідна, відповідно до підпункту 1, пункту 13 статті 14 Закону України про публічні закупівлі на підставі відсутності у складі пропозиції сертифіката радіологічної безпеки який присутній в переліку відповідно до п 9 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Компанія ТОВ Трансбудресурс 38741989 не погоджується з даним рішенням і вважає його не законним та не справедливим а саме, що замовником прийнято рішення не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) з наступних причин:
1) Відповідно до пункту 9 учасники оголошення в складі пропозиції мають надати копію документів, які свідчать про якість товару, що пропонується Учасником (копію сертифіката(сертифікатів) якості, паспорт(паспортів) виробника, сертифікати радіологічної безпеки, тощо.
Учасником ТОВ Трансбудресурс 38741989 у складі пропозиції надано сертифікат відповідності №UA.1O207.096-19 та протокол сертифікаційних випробувань продукції №50Б від 14 травня 2019 року що свідчать про якість товару в тому числі відповідність товару вимогам радіологічної безпеки. Так як для отримання сертифіката відповідності ДСТУ Б В.2.7-32-95 продукція має відповідати вимогам РБН 356-91 Положення про радіаційний контроль на об'єктах будівництва і підприємствах будіндустрії і будматеріалів України згідно вимог ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ УКРАЇНИ «Будівельні матеріали Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт».
Також слід зазначити, що відповідно до пункту 9 учасники оголошення в складі пропозиції мають надати копію документів, які свідчать про якість товару, що пропонується Учасником (копію сертифіката(сертифікатів) якості, паспорт(паспортів) виробника, сертифікати радіологічної безпеки, тощо.
Згідно академічного тлумачного словника вислів (слово) тощо уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше, що в свою чергу не дає повного розуміння які документи вимагаються обов’язково для подачі, а лише вказує на необхідність надання будь якого документу з переліку для підтвердження якості продукції.
На підставі всього вищевказаного просимо вжити заходів, щодо усунення ознак порушення Закону України про публічні закупівлі в частині прийняття замовником рішення не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) пропозиції учасника ТОВ Трансбудресурс 38741989 при проведенні спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-002598-c) на закупівлю «ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (пісок)», або ж надати ґрунтовні пояснення з приводу відхилення пропозиції ТОВ Трансбудресурс 38741989 з посиланням на те, що учасник вимагав саме надати шляхом довантаження всіх перелічених документів в зазначених в пункті 9 оголошення ((копію сертифіката(сертифікатів) якості, паспорт(паспортів) виробника, сертифікати радіологічної безпеки) про проведення спрощеної шляхом довантаження пропозиції електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Так як подання скарг до антимонопольного комітету з питань публічних закупівель при проведенні спрощеної процедури закупівель технічно не передбачено згідно вимог Закону, то у разі не прийняття заходів з усунення вищезазначених недоліків, або ж не надання ґрунтовних пояснень з приводу своїх дій замовником компанія ТОВ Трансбудресурс 38741989 буде змушена з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів звернутися до органу що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга зауваження щодо відхилення пропозиції.pdf 08.12.2020 16:18
- Протокол відхилення вимоги пісок2.doc 09.12.2020 16:52
Дата подачі:
08.12.2020 16:20
Вирішення:
Відповідно до п.7 ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” - У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. А тому якщо Учаснику були незрозумілі вимоги Замовника або якщо в документації було встановлено дискримінаційні вимоги, вимагались документи, подання яких є необов’язковим — учасник мав змогу звернутись за роз’ясненнями у період уточнень. Але Учасником ТОВ “Трансбудресурс” жодних запитань до закупівлі поставлено не було.
Відповідно до п.11 ст.14 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч.1. п.13 ст.14 ЗУ “Про публічні закупівлі” — Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи, що в документації спрощеної закупівлі було вказано, що учасник у складі пропозиції повинен надати документи, які підтверджують якість товару (копію сертифіката(сертифікатів)якості, паспорт(паспорти) виробника, сертифікати радіологічної безпеки та відсутність у пропозиції Учасника сертифіката радіологічної безпеки — пропозиція учасника відхилена як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
На підставі викладеного, необхідно відхилити вимогу UA-2020-11-19-002598-c.a1.
Статус вимоги:
Відхилено