-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с.Тридуби Кривоозерського району Миколаївської області
Торги відмінено
2 549 394.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 746.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 746.97 UAH
Період оскарження:
19.11.2020 09:26 - 03.12.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Заява про порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
40472fb48643415c8b802b490abc5b94
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-001229-c.c5
Назва:
Заява про порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ "Агрошлдяхбуд" не відповідає вимогам чинного законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- заява.pdf 15.12.2020 09:02
Дата подачі:
15.12.2020 09:02
Вимога
Відкликано скаржником
заява про порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
f4c1ad773baf4ce69dbeb3394c021d0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-001229-c.c4
Назва:
заява про порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ "Агрошляхбуд" не відповідає вимогам чинного законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до КРУ (2).doc 15.12.2020 08:44
Дата подачі:
15.12.2020 08:44
Опис причини скасування:
отсутствует подпись директора
Дата скасування:
15.12.2020 08:59
Вимога
Без відповіді
обжалования победителя
Номер:
4b190d3a679c4f15a3eca33355e636ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-001229-c.c3
Назва:
обжалования победителя
Вимога:
У відповідь на повідомлення про намір укласти договір із Товариством з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбуд", повідомляємо, що його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та є такою, що підлягає відхиленню з наступних підстав.
1. Відсутня копія паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (п.1 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)
2. Відсутні документи, які підтверджують, що директор працює не директором, а саме директором-кошторисником (п. 5.1.1.3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)
3. Відсутня довідка про відповідність Учасника п.6 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Надана учасником довідка не відповідає чинному законодавству (п. 5.4. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ)
4. Відповідно до п. 6.1.1.2. розділу ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ціна пропозиції учасника торгів (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, про що у пропозиції надається відповідне підтвердження. Наданий учасником розрахунок договірної ціни зроблений без урахування витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів.
5. ТОВ "Агрошляхбуд" надано розрахунок часу доставки асфальтобетонних сумішей до місця їх укладання, який не відповідає нормативам швидкості транспортування згідно таблиці 1 ДСТУ – НБД.1.1 – 9:2013 (п.6.9.3. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Агрошляхбуд" не відповідала вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації Замовника та повинна була бути відхиленою Замовником.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати повідомлення про намір укласти договір та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Агрошляхбуд".
Додатково повідомляємо, що нами направлено офіційну скаргу на дії Замовника до Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2020 08:38
Вимога
Вирішена
Порушення замовника
Номер:
6d4e795c3dd14f55a0457076273f5973
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-001229-c.c2
Назва:
Порушення замовника
Вимога:
Відповідно до пункту 6.9 частини 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції документації встановлено, що асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
ДСТУ Б В.2.7.-127:2015«СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ. ТЕХНІЧНІ УМОВИ» поширюється на гарячі щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон, що застосовуються для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ,проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств. Роботи виконуватимуться із застосуванням гарячих асфальтобетонних сумішей. Окрім того, законодавчими актами України не передбачена сертифікація виробництва асфальтобетонних заводів. Усі нормативні документи регламентують лише вимоги до асфальтобетонних сумішей, а не до заводів. З 01.01.2018 року припинила своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО) відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України № 46-93. Система відмінена наказом ДП «УкрНДНЦ» № 500 від 29 грудня 2017 року. Наказом Державної служби автомобільних доріг України від19.04.2010 № 111 «Про скасування наказу від 12.04.2006 N 135» було скасовано Наказ Державної служби автомобільних доріг України від12.04.2006 N 135 «Про галузевий орган із сертифікації» було скасовано Перелік техніки та виробництв, що підлягають обов'язковій відомчі й атестації, зокрема, скасовано обов'язкову відомчу атестацію асфальтобетонних виробництв. Відтак, чинним законодавством України не передбачено обов'язкової атестації виробництв дорожньо - будівельних матеріалів. ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлюють технічні вимоги до асфальтобетонних сумішей, а не до виробництва цих сумішей, і відповідність цих сумішей вимогам зазначених ДСТУ визначається протоколами випробувань готової продукції, а не атестатом виробництва, отримання якого є виключно добровільним.
Ваші дії в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині. У разі ігнорування даної вимоги змушені будемо звернутися зі скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 09:08
Вирішення:
На вашу вимогу №UA-2020-11-19-001229-c.c2 від 23.11.2020 було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
03379600efec4d83875dae5954c303e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-001229-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно до пункту 6.8 частини 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015. Але, оскільки сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) — це документ, який не свідчить про якість та безпеку конкретного продукту, а стандарт ISO 9001 є лише однією з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, вважаємо дану вимогу такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, згідно частини першої статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ Про публічнізакупівлі».
Також інформуємо, що з 1 січня 2018 року скасована обов'язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Директу «Про стандартизацію та сертифікацію» (втратив чинність сам Директ). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка сертифікувалась та входила до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року №28 (який також втратив чинність), не підлягає обов'язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 року №500 «Про скасування національних нормативних документів» з 1 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Тобто, з 1 січня 2018 року законодавством України не передбачена сертифікація продукції.
За вищезазначених підстав просимо Тридубівську сільську раду Кривоозерського району Миколаївської області внести зміни до тендерної документації за предметом закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шкільна в с.Тридуби Кривоозерського району Миколаївської області. В протилежному випадку для приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України залишаємо за собою право звернутись до органу оскарження в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що призведе до відкладення проведення процедури закупівлі на більш пізній строк.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 09:01
Вирішення:
На вашу вимогу № UA-2020-11-19-001229-c.c1 від 23.11.2020 було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено