-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів Toyota Camry (2006) 1 шт., Subaru Legacy Outback (2006) 3 шт., Mitsubishi L200 (2013) 1 шт., Mitsubishi L200 (2008) 1 шт., Toyota Rav 4 (2006) 1 шт., Hyundai Accent (2013) 1 шт., Hyundai IX35 (2014) 1 шт., Renault Duster (2017) 1 шт., Daewoo Nexia (2008) 1 шт., послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин цих транспортних засобів
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Торги відмінено
168 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 686.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 686.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2020 09:03 - 03.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій та рішення замовника № 780 від 10.12.2020 року, та повідомлення про намір укласти договір
Номер:
287f95909bbe4f91ad497a9fe596becf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-000725-c.b2
Назва:
СКАРГА щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій та рішення замовника № 780 від 10.12.2020 року, та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі по тексту - Замовник) оголосив про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, опублікувавши оголошення в електронній системі закупівель ProZorro № UA-2020-11-19-000725-c
У процедурі торгів з означеного предмету закупівель прийняли участь наступні учасники:
• ТОВ "ТЛА Чернігів" (ЄДРПОУ 39728309) з найнижчою ціновою пропозицією 105000,00 грн.
• ФОП Прокопенко Павло Миколайович (ІПН 2858006937) з ціновою пропозицією 113551,00 грн
• ФОП Мінін О.О. (ІПН 2667912037) з ціновою пропозицією 167 575,00 грн.
Розкриття пропозиції учасників відбулося 08.12.2020 року.
10.12.2020 року відбулося засідання тендерного комітету Замовника, у відповідності до протоколу № 780, згідно порядку денного якого - Замовником зроблено висновок, що пропозиція учасника ТОВ "ТЛА Чернігів" (ЄДРПОУ 39728309) з ціновою пропозицією 105000,00 грн. відповідає заявленим умовам закупівлі та вимогам тендерної документації, його визначено переможцем процедури відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "ТЛА Чернігів". Відповідно, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТЛА Чернігів" опубліковане Замовником торгів 10.12.2020 року.
Уважно ознайомившись з зазначеним Протоколом Замовника, я з визначенням та рішенням не погоджуюся, вважаю необґрунтованими, таким, що грубо порушує мої гарантовані законом права, та таким, що грубо суперечить вимогам закону України «Про публічні закупівлі» ст. 5, 11, 31 та тендерної документації замовника, виходячи з наступних підстав:
ПІДСТАВА 1.
Згідно п.1 розділу ІІІ ТД " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції":
"1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
...
3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація подається у відповідності до п.п. 6.4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, згідно з додатком 1 до тендерної документації..."
Згідно п.п 6.4 п.4 розділу ІІІ ТД " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції":
"... 6.4. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Опис предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.
2) Гарантійний лист, складений в довільній формі, щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником, та щодо виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у Додатку 1 до тендерної документації.
3) Інформацію в довільній формі про наявність на СТО евакуатора або копію договору з спеціалізованою компанією щодо надання такого транспортного засобу.
4) Інформацію учасника, складену у довільні формі, щодо застосування заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності що стосується предмету закупівлі.
Додаток 1 до тендерної документації "Технічна специфікація" викладено Замовником окремим файлом та містить в собі інформацію щодо вимог Замовника до характеристик предмета закупівлі, вимог до СТО виконавця, строків та якості наданих послуг, гарантійних зобов'язань виконавця на 7-ми сторінках.
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "ТЛА Чернігів" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п.2 ч.1 ст.31 ЗУ):
1. Учасник ТОВ "ТЛА Чернігів" не надав в складі своєї пропозиції жодного документа, який можна ідентифікувати як "Опис предмета закупівлі відповідно до Додатку 1" або який відповідає за своїм змістом Додатку 1 "Технічна специфікація".
2. Гарантійний лист, наданий Учасником ТОВ "ТЛА Чернігів" зг. вимог п.п.6.4 не відповідає за змістом та складом чітким вимогам Замовника до такого гарантійного листа, а саме:
Наданим в складі тендерної пропозиції листом, Учасник ТОВ "ТЛА Чернігів" гарантує своєчасне виконання послуг, що є предметом закупівлі, та використання нових та якісних запасних частин.
Вимога п.п.6.4 п.4 розділу ІІІ ТД до змісту та складу гарантійного листа: учасник повинен гарантувати надання послуг, що є предметом закупівлі, в обсягах та у строки, які визначені замовником, та гарантувати виконання вимог замовника до предмета закупівлі, наведених у Додатку 1 до тендерної документації
Тобто, наданий Учасником ТОВ "ТЛА Чернігів" гарантійний лист не містить в своєму складі гарантію щодо обсягу наданих послуг та виконання ТОВ "ТЛА Чернігів"вимог Замовника до предмета закупівлі.
Згідно п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД:
" 4.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
...
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;.."
ПІДСТАВА 2.
Згідно п.5 розділу ІІІ ТД " Інструкція з підготовки тендерної пропозиції":
5.1. Відповідно до статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
5.2. Відповідно до умов цієї тендерної документації замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії:
- наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору.
5.3 Спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
...
6) інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію, зазначеного ним договору, з оригіналом (оригіналами) чи із засвідченою (засвідченими) копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі, та оригінал позитивного листа-відгуку від замовника про належне виконання учасником цього аналогічного договору..."
Учасник ТОВ "ТЛА Чернігів" не надав в складі своєї пропозиції "інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, яка відповідає за змістом та складом вимогам ч.6 п.5.3 п.5 розділу ІІІ ТД.
Крім того, для підтвердження досвіду виконання, Учасник ТОВ "ТЛА Чернігів" не надав оригіналу чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копій договору, актів виконаних послуг, оригіналу позитивного листа-відгуку.
Тобто Учасник ТОВ "ТЛА Чернігів" не надав в складі своєї тендерної пропозиції підтвердженої інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору
Згідно п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД:
4.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
Виходячи з усіх вищенаведених підстав вважаю, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "ТЛА Чернігів" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник ТОВ "ТЛА Чернігів" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям Замовника (ст.31 ЗУ)
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації
Визнавши ТОВ "ТЛА Чернігів" переможцем, тендерний комітет замовника порушив вимоги п.1ч.1ст.31 та п.2 ч.1 ст.31 та ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено гарантоване мені законом право на:
- добросовісну конкуренцію серед учасників
- недискримінацію учасників та рівне ставлення до них
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця.
Я, скаржник, фізична особа – підприємець Мінін О. О. вважаю, що можу зазнати збитків (не отримані доходи, упущена вигода), внаслідок того, що протокол та рішення тендерного комітету Замовника № 780 від 10.12.2020 року ухвалене внаслідок грубого порушення Замовником вимог ст. 5, 11, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірні дії замовника можуть свідчити про безвідповідальне та непрофесійне ставлення до проведення процедури закупівлі, про навмисне та свідоме порушення вимог чинного законодавства.
Відповідно до ст.18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ( у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбачені цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення…
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем відкритих торгів учасника ТОВ "ТЛА Чернігів" (ЄДРПОУ 39728309).
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
- прийняти скаргу до розгляду;
- встановити наявність порушень при проведенні процедури закупівлі;
- зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про визнання ТОВ "ТЛА Чернігів" переможцем, та рішення про намір укласти договір з ТОВ "ТЛА Чернігів".
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА 19.12.2020 12:39
- рішення від 22.12.2020 №23631 +лист замовнику.pdf 22.12.2020 21:42
- інформація про перенесення розгляду скарги від 04.01.2021 №46.pdf 06.01.2021 11:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18 01 2021 №806.pdf 19.01.2021 16:07
- рішення від 18.01.2021 №806.pdf 21.01.2021 21:15
- Пояснення_на_скаргу ТО.docx 28.12.2020 16:11
- Пояснення_на_скаргу ТО.PDF 28.12.2020 16:11
- Пр 32.PDF 22.01.2021 08:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2020 12:56
Дата розгляду скарги:
04.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.12.2020 21:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.01.2021 21:15
Дата виконання рішення Замовником:
22.01.2021 08:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №806-р/пк-пз 18.01.2021 року виконано.
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможцем "ТЛА Чернігів"
Номер:
dae6f08e5e254c36bcab416564bbb271
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-19-000725-c.a1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем "ТЛА Чернігів"
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 780 від 10.12.2020 року, Учасника "ТЛА Чернігів" було визнано переможцем відкритих торгів. Ми не згодні з таким рішенням, вважаємо, що пропозиція "ТЛА Чернігів" не відповідає вимогам тендерної документації за наступними підставами:
Згідно пп 6.4 п.4 розділу ІІІ ТД:
"... 6.4. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Опис предмета закупівлі відповідно до Додатку 1 до тендерної документації..."
Учасник "ТЛА Чернігів" не надав в складі своєї пропозиції жодного документа, який можна ідентифікувати як "Опис предмета закупівлі відповідно до Додатку 1"
Згідно п. 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД:
"...2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;.."
З метою дотримання вимог діючого законодавства вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем "ТЛА Чернігів" на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.12.2020 11:56
Вирішення:
Шановний учасник! На вашу вимогу повідомляємо наступне. Дійсно, протокольним рішенням тендерного комітету № 780 від 10.12.2020 року, учасника ТОВ "ТЛА Чернігів" було визнано переможцем відкритих торгів, з найбільш економічно вигідною пропозицією за результатами аукціону та такою, що відповідає заявленим умовам закупівлі. Стосовно опису предмета закупівлі зазначаємо, що основоположною умовою щодо відповідності учаника технічній специфікації передбаченою Додатком 1 до тендерної документації є вимоги, які висуваються Замовником безпосередньо до станції технічного обслуговування для забезпечення повноцінного та якісного надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів. Інформація передбачена, як опис предмету закупівлі міститься в інших документах пропозиції учасника, що відповідає за змістом вимогам документації в цілому.
Щодо скасування зазначеного вище рішення тендерного комітету на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що учасник визначений переможцем процедури закупівлі відповідає умовам передбаченим технічною специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено