• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Бетон

Завершена

182 348.97 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 823.49 UAH
Період оскарження: 18.11.2020 17:07 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ef4ed09729ca485889adedb70fc0da19
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-003181-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Органи державного фінансового контролю Державна аудиторська служба України суб’єкт вимоги: «Спільне українсько - латвійське підприємство «Хімімпекс» Товариство з обмеженою відповідальністю місцезнаходження: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська 134, прим. 81а адреса для листування: 01103, м. Київ, вул. М. Бойчука, 18А код ЄДРПОУ 14345702 інформація про зв'язок: (044) 521-66-44 електронна адреса: mashtakoved@chemimpex.net замовник закупівлі: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( КП "БЛАГОУСТРІЙ" ВМР ) місцезнаходження 34400, Україна, Рівненська область, місто Вараш, вулиця Комунальна будинок 2 корпус 2 Код ЄДРПОУ: 40800812 електронна пошта: zakupkik@ukr.net телефон: +380961365603 інформація про закупівлю: Процедура Відкриті торги ID: cbc59e86a8fc42a0bdcb2523b3f5a2ca Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-18-003181-b Посилання на закупівлю на офіційному сайті - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-11-18-003181-b Дата, коли суб’єкту вимоги стало відомо про неправомірні дії Замовника – 09.12.2020 року ВИМОГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ЗАКОНОДАВСТВА В СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Замовником торгів КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( КП "БЛАГОУСТРІЙ" ВМР ) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-18-003181-b Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне українсько - латвійське підприємство «Хімімпекс» (надалі - Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації (далі – документації) подало пропозицію на участь у закупівлі. Предметом закупівлі є - Бетон, код ДК 021:2015 - 44114000-2-«Бетон», що зазначено у оголошенні та документації. У закупівлі взяли участь та подали пропозицію: - ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІМІМПЕКС» (код ЄДРПОУ 14345702) з ціновою пропозицією 179`826.00 грн з ПДВ (за результатами аукціону); - ФОП Басюк Ярослав Андрійович (код Код в ЄДРПОУ / ІПН 2769210993) з ціновою пропозицією 178`696.50 грн без ПДВ (за результатами аукціону); За результатами розгляду пропозиції учасника з найменшою ціною 09.12.2020 року Замовник неправомірно акцептував пропозицію ФОП Басюк Ярослав Андрійович (далі - Учасник) відповідно до Рішення опублікованого в електронній системі закупівель (надалі - «Рішення Замовника»). 1. Згідно умов тендерної документації Замовником, відповідно ст. 16 Закону, встановлено критерій відповідності каліфікаційним вимогам, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та працівників відповідної кваліфікації. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції (скановані в форматі Portable Document Format) наступні документи:» Учасником у складі пропозиції не надано жодного документу на відповідність каліфікаційним критеріям скановані в форматі Portable Document Format. Учасником надано фото укладеного аналогічного договору №24/16 від 01.09.2020р. про постачання бетону М200 з ФОП Холондович Сергій Іванович. Згідно п.п.1.1. Договору «Покупець зобов’язується прийняти у власність від Постачальника продукцію згідно видаткових накладних». Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору не надано жодної видаткової накладної. Учасником надано щось схоже на документ (підроблений акт) який не стосується договору №24/16 від 01.09.2020р.: Учасником надано фото укладеного аналогічного договору №116 від 20.09.2016р. про постачання бетону М150 з ФОП Басюк Ярослав Андрійович. Згідно розділу 7 Договору повинна міститись інформація про «юридичні адреси і реквізити сторін». Учасником не надано договір в повному обсязі, оскільки зазначена інформація відсутня. Згідно п.п.2.2. Договору «Розрахунки за товар Покупець здійснює після пред’явлення Постачальником Рахунку (накладної)». Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору не надано жодної видаткової накладної. Учасником надано акт який не стосується договору №116 від 20.09.2016р. Фактично Учасником не надано жодного аналогічного Договору. Отже Учасником не виконано вимогу тендерної документації Замовника. Таким чином, дані документи не є такими, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. У зв’язку з чим, їх невідповідність чи ненадання має стати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Таким чином Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Басюк Ярослав Андрійович на підставі того, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Учасником надано сертифікат відповідності виробника «Завод залізобетонних конструкцій ім. Світлани Ковальської» на бетонну суміш, яка не є предметом закупівлі. Також не надано жодного документу взаємовідносин між Учасником та виробником. Учасником надано сертифікат відповідності виробника «Торгбуд-сервіс», який втратив чинність ще на початку 2018 року. Також не надано жодного документу взаємовідносин між Учасником та виробником. Фактично Учасником не надано жодного документу про якість запропонованого товару вимогам ДСТУ, вимогам тендерної документації, тощо. 3. Учасником у складі пропозиції надано інформацію, щодо використання печатки. Учасником у складі пропозиції надано документи не в повному обсязі, оскільки інформація про уповноважену особу для підписання договору, Довідка про відсутність підстав для відмови у процедурі закупівлі не містять відбитків печатки. Тобто пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 4. Учасником у складі пропозиції надано форму пропозиції згідно якої учасником не зазначено термін постачання товару, як це вимагалось умовами тендерної документації. Тобто пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Враховуючи вищевикладене дані документи не є такими, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, вимогам Тендерної документації Замовника. У зв’язку з чим, їх невідповідність чи ненадання має стати підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ФОП Басюк Ярослав Андрійович на підставі того, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Рішення Замовника закупівлі протирічить чинному законодавству України та порушує права та інтереси учасників закупівлі. Учасник не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає його дії такими, що порушують права та інтереси ТОВ СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЛАТВІЙСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІМІМПЕКС», також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі», Вимагаємо: 1. Відповідно до п. 4 ст. 33 Закону України "Про публічні закупівлі", звертаємось з вимогою надати інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця в частині відповідності пропозиції ФОП Басюк Ярослав Андрійович кваліфікаційним критеріям, встановленими Замовником в тендерної документації та кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Зазначена інформація є загальнодоступною, згідно ч.2 ст. 101 ЗУ «Про доступ до публічної інформації».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вимогу Учасника ТОВ «Спільне Українсько-Латвійське Підприємство «ХІМІМПЕКС» КП "Благоустрій" ВМР надає інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця в частині відповідності пропозиції ФОП Басюк Ярослав Андрійович кваліфікаційним критеріям, встановленими Замовником в тендерної документації та кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону по предмету закупівлі «Бетон» (ДК 021-2015: 44114000-2 «Бетон»): 1. Щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідь: Окремих вимог щодо надання документів (окрім договору) на підтвердження виконання зобов’язань (акт, накладна тощо) Замовником не висувалося. Критерії відповідності кваліфікаційним вимогам, також не містили вимог до форми та змісту договору чи інших первинних документів Учасника. Оскільки, норми ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», П(С)БО на облік приватного підприємця не поширюються, ФОП здійснює облік (в т.ч. первинний) за власним бажанням для цілей внутрішнього контролю. Тому відсутність правильно оформленої первинної документації не може бути генеруючим показником при оцінці Учасника як потенційного постачальника оголошеного предмету закупівлі. Окрім того, враховуючи основні засади публічних закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія; недискримінація учасників та рівне ставлення до них), наявність у великого підприємства організованого первинного бухгалтерського обліку та можливість надання вірно оформлених документів, не повинно применшувати оцінку іншого учасника – ФОПа. Щодо подання копій документів у форматі, відмінному від оголошеного, враховуючи належний рівень якості зображень (не розмиті/чіткі), відхилення від вимог, зазначених в оголошенні, можна вважати несуттєвими помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції. 2. Щодо сертифікатів відповідності. Відповідь: Оскільки замовлений предмет закупівлі не включений до переліку товарів, які підпадають під обов’язкову сертифікацію (про це, зокрема, було зазначено ТОВ «Спільне Українсько-Латвійське Підприємство «ХІМІМПЕКС», при поданні пропозиції для участі в закупівлі за номером UA-2020-06-10-000832-c), враховуючи норми ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 3. Щодо відбитку печатки. Відповідь: Відповідно до статті 581 ГК України використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Оскільки, відповідно до норм цієї статті, наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків, то такі обставини, також, не можуть впливати на оцінку пропозицій Учасників. 4. Щодо відсутності термінів поставки у формі пропозиції. Відповідь: Оскільки строки поставки товару (до 24 грудня 2020 року) підтверджено та підписано Учасником у Технічній специфікації та завантажено у складі пропозиції Учасника, відсутність таких відомостей у іншому додатку можна вважати несуттєвими помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції. Інформація надана згідно протоколу ТК №77 від 15.12.2020 року.
Статус вимоги: Задоволено