-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2020 17:02 - 24.11.2020 09:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
8a52e73090904ed9ae9ad771c1bb2b2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-005857-a.b5
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до Оголошення, в частині надання учасниками Скан-копії оригіналів, або скан-копії завірених печаткою медичного закладу карток огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я;
Закон України “Про інформацію” від 02.10.1992 № 2657-XII передбачено, що конфіденційною інформацією про фізичну особу належать, зокрема, дані про стан здоров'я (ч. 2 ст. 11).
Окрім цього визначення, статтею 40 Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров'я” від 19.111992 № 2801- XII визначено правовий статус лікарської таємниці, зокрема, що медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їхні результати, інтимний і сімейний боки життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Згідно рішення № 3863-р/пк-пз від 02.04.2019 року Антимонопольного комітету України вимога Замовника (Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації) щодо надання Форми № 140-5/о "Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я" скасована, так як це є конфіденційною інформацією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 14:36
Вирішення:
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що зміни будуть внесені до документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційні критерії
Номер:
7d4c097782bf42cfa0413d85c35ef9fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-005857-a.b4
Назва:
Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно п. 2.2. Оголошення (Вимоги до кваліфікації учасників) наявна вимога щодо наявності офіційно працевлаштованих працівників відповідної кваліфікаці які мають необхідні знання та досвід, що перебувають на посаді (професії), згідно Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП), зокрема експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422»).
На законодавчому рівні підприємства не зобов'язують мати окрему посаду "експедитор траспортний". На кожному підприємстві є свої посадові інструкції щодо обов'язків працівників. А тому, обов'язки експедитора, згідно посадових інструкцій, на підприємстві можуть виконувати водії.
На підставі вище викладеного, вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 14:31
Вирішення:
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що якщо на підприємстві посади не відповідають Національному класифікатору України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» затвердженим наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (далі по тексту – КП) та немає деяких посад, зокрема експедитор («експедитор транспортний – код КП 3422») надайте інформацію та документальне підтведження хто саме, згідно штатного розпису виконує обов’язки,зокрема експедитора.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 10:51
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
0bb6e1e9a4fb4d279e6ba6257f95fe97
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-005857-a.b3
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Згідно п. 1.4. Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів (Вимоги до кваліфікації учасника) Замовник вимагає надати: Скан-копію оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту, укладеного з учасником а також дійсного впродовж 2020 року.
На законодавчому рівні не передбачено обов'язкове залучення сторонніх осіб для виконання робіт щодо санітарної обробки складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів.
На підставі вище викладеного, Просимо внести зміни до Оголошення, а саме: додати абзац до п. 1.4.: В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення дезінфекції автотранспорту та складських та виробничих приміщень Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 12:01
Вирішення:
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що зміни будуть внесені до документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
9c2c66438e854a77a0da56931ac889ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-005857-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!!! Згідно п. 1.3. Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних торгів Замовник вимагає надати: Копію рішення компетентного органу та/або витягу з державного реєстру потужностей операторів ринку, щодо реєстрації потужності (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих Учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації продуктів тваринного походження.
Відповідно до ст. 25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 р. №771/97-ВР державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у звязку з експлуатацією потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Учасники, які є виробниками не повинні реєструвати потужності, так як їм видається експлуатаційний дозвіл!
ТОМУ, просимо внести зміни до п. 1.3. Додатку 1 до Оголошення, зазначивши наступним чином:
Якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає документ, що засвідчує реєстрацію потужностей в учасника, який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо реєстру потужностей.doc 23.11.2020 11:55
Дата подачі:
23.11.2020 11:55
Вирішення:
Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що якщо документи зазначені Замовником у документації, як кваліфікаційні вимоги не є обов’язковими та/або не передбачені законодавством для Учасника, учасник надає роз’яснення з посиланням на норми діючого законодавства
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 10:46
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
2abd2844f03147dda8c36b338245b5d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-005857-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо внести зміни до технічних вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога КУ Дитяче харчування_Києво_Святошин..doc 23.11.2020 11:37
Дата подачі:
23.11.2020 11:37
Вирішення:
«Шановний, Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо наступне, Ви беззаперечно праві, що держава складає плани аудиту та проводить його, але Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» визначає правові та організаційні засади державного контролю, що здійснюється з метою перевірки дотримання операторами ринку законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин. Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів, і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Учасника, згідно наказів міністерства аграрної політики України № 447 та № 446 від 08.08.19 оператор ринку отримує в результаті проведення інспектування потужностей. Таке інспектування може бути, як планове, так і позапланове, за заявою самого оператора ринку. Тобто, потенційний учасник при бажанні, міг подати заяву до відповідного органу з проханням проведення інспектування (аудиту) для отримання актів. Обмеження щодо здійснення таких дій відповідно до чинного законодавства відсутні. Відсутність такого документу в Учасника та небажання в його отриманні дає Замовнику привід зробити висновок про те, що в Учасника можливі проблеми на підприємстві, що унеможливлюють отримання документу, що вимагається. З огляду на вище викладене, дані документи є обов’язковими для операторів ринку, а надання таких документів у складі тендерної пропозиції саме 2020 року є принциповим для Замовника, оскільки, замовник забезпечує харчуванням дітей та повністю відповідає за якість та безпечність продуктів харчування, які постачаються у заклади є , тому вимога є обгрунтованою та не містить дискримінаційних умов та цілком відповідає нормам чинного законодавства України. Крім того, проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.11.2020 10:45