-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
добровільне страхування наземних транспортних засобів (КАСКО)
добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) 66514110
Завершена
449 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2020 16:31 - 01.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації
Номер:
ffa1c1411db64b098da739efa619ea02
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-005548-a.c2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Оскарження дискваліфікації щодо закупівлі ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги - добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО)
Пов'язані документи:
Учасник
- Електроний_кабінет_ДПС.mp4 04.01.2021 10:42
- Скарга до АМКУ.pdf.p7s 04.01.2021 10:42
- Скарга до АМКУ.pdf 04.01.2021 10:42
- Скарга до АМКУ.docx 04.01.2021 10:42
- ЕлКабінет_ДПС.jpg 04.01.2021 10:42
- ЕлКабінет_ДПС.jpg.p7s 04.01.2021 10:42
- Відсутність_заборгованості_Prozorro.jpg.p7s 04.01.2021 10:42
- Заява_довідка_ДПС.jpg.p7s 04.01.2021 10:42
- Заява_довідка_ДПС.jpg 04.01.2021 10:42
- Відсутність_заборгованості_Prozorro.jpg 04.01.2021 10:42
- Додаткові пояснення 14.01.2021.pdf 14.01.2021 14:10
- Додаткові пояснення 14.01.2021.docx 14.01.2021 14:10
- Додаткові пояснення 14.01.2021.pdf.p7s 14.01.2021 14:10
- Рішення від 06.01.2021 № 173 + лист Замовнику.pdf 06.01.2021 18:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2021 № 839.pdf 19.01.2021 17:30
- Рішення від 18.01.2021 № 839.pdf 21.01.2021 20:10
- Пояснення до АМК по скарзі СК Ультра doc 13.01.2021 16:48
- Пояснення до АМК по скарзі СК Ультра pdf 13.01.2021 16:48
- Додаткові пояснення до АМК СК УЛЬТРА doc 15.01.2021 12:09
- Додаткові пояснення до АМК СК УЛЬТРА pdf 15.01.2021 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.01.2021 11:02
Дата розгляду скарги:
18.01.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.01.2021 18:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.01.2021 20:10
Дата виконання рішення Замовником:
05.02.2021 13:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № 7
засідання тендерного комітету Державного підприємства
«Український інститут інтелектуальної власності»
04 лютого 2021 року м. Київ
Голова тендерного комітету – Луковкін Г.В.
члени тендерного комітету:
1. Василенко М.О.
2. Колодій К.М.
3. Ніколаєнко Д.О.
4. Прохоренко В.О.
5. Пустовіт Т.С.
6. Силка О.М.
7. Черняєв С.Ю.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
Про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2021 №839-р/пк-пз.
СЛУХАЛИ:
Голову тендерного комітету Луковкіна Г.В. щодо виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2021 №839-р/пк-пз.
ВИСТУПИЛИ:
В.о. секретаря тендерного комітету Прохоренко В.О., який доповів про те що 21.01.2021 через електронну систему закупівель до тендерного комітету надійшло рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.01.2021 №839-р/пк-пз за результатами розгляду скарги Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Ультра» щодо проведення процедури закупівлі за ДК 021:2015: 66510000-8 страхових послуг (добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО)).
Вказаним рішенням Укрпатент було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Ультра» та рішення про визначення Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Інтер-Плюс» переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015: 66510000-8 страхових послуг (добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО)), оголошення № UA-2020-11-18-005548-a, про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Враховуючи вищевикладене, пропонується:
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Ультра» затверджене протоколом засідання тендерного від 29.12.2020 № 277.
2. Відмінити рішення про визначення Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Інтер-Плюс» переможцем процедури закупівлі затверджене протоколом засідання тендерного від 29.12.2020 № 278.
3. Відновити процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 66510000-8 страхових послуг (добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО)) з моменту прийняття рішення про визначення Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Ультра» переможцем процедури закупівлі, затвердженого протоколом засідання тендерного від 11.12.2020 № 265.
УХВАЛИЛИ:
1. Відмінити рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Ультра» затверджене протоколом засідання тендерного від 29.12.2020 № 277.
2. Відмінити рішення про визначення Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Інтер-Плюс» переможцем процедури закупівлі затверджене протоколом засідання тендерного від 29.12.2020 № 278.
3. Відновити процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 66510000-8 страхових послуг (добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО)) з моменту прийняття рішення про визначення Приватного акціонерного товариства «Страхова компанія «Ультра» переможцем процедури закупівлі, затвердженого протоколом засідання тендерного від 11.12.2020 № 265.
4. В.о. секретаря тендерного комітету повідомити у встановленому порядку Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про рішення прийняте даним протоколом.
ГОЛОСУВАЛИ:
ЛУКОВКІН Г.В. ЗА
ВАСИЛЕНКО М.О. ЗА
КОЛОДІЙ К.М. ЗА
НІКОЛАЄНКО Д.О. ЗА
ПРОХОРЕНКО В.О. ЗА
ПУСТОВІТ Т.С. ЗА
СИЛКА О.М. ЗА
ЧЕРНЯЄВ С.Ю. ЗА
ПІДПИСИ:
Голова тендерного комітету: _______________ Г.В. ЛУКОВКІН
Члени тендерного комітету:
_______________ М.О. ВАСИЛЕНКО
_______________ К.М. КОЛОДІЙ
_______________ Д.О. НІКОЛАЄНКО
_______________ Т.С. ПУСТОВІТ
_______________ О.М. СИЛКА
_______________ С.Ю. ЧЕРНЯЄВ
В.о. секретаря тендерного комітету:
_______________
В.О. ПРОХОРЕНКО
Вимога
Залишено без розгляду
Виключити умови, які є дискримінаційними
Номер:
cf81d65add524101a002336b93de4f56
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-005548-a.c1
Назва:
Виключити умови, які є дискримінаційними
Вимога:
Доброго дня. шановний Замовнику! В Додатку №1 до Тендерної документації , а саме п.1.3. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю в п.п. 1.3.1. Довідка у довільній формі, якою підтверджується: - відношення показника «Гроші та їх еквівалент» до суми довгострокових і поточних зобов’язань більше 1,0 станом на 30.06.2020;
- коефіцієнт покриття всіх зобов’язань учасника власним капіталом більше 1,0 станом на 30.06.2020. Коефіцієнт розраховується як відношення власного капіталу до довгострокових та поточних зобов’язань. На підтвердження інформації вказаної у довідці у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію балансу станом на 30.06.2020 та копію звіту про фінансові результати за І-ше півріччя 2020 року. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VII. Стаття 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників." Тому просимо виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2020 15:31
Вирішення:
На виконання вимог частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником у Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги щодо подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно частини 1 статті 16 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону замовники торгів самостійно встановлює у тендерній документації спосіб та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
На виконання вимог, встановлених у статті 16 та пункті 2 частини 2 статті 22 Закону, замовником торгів у пункті 1.3.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації вимагається від учасників торгів надання у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі, якою підтверджується:
- позитивне значення чистого фінансового результату за І-ше півріччя 2020 року;
- відношення показника «Гроші та їх еквівалент» до суми довгострокових і поточних зобов’язань більше 1,0 станом на 30.06.2020;
- коефіцієнт покриття всіх зобов’язань учасника власним капіталом більше 1,0 станом на 30.06.2020. Коефіцієнт розраховується як відношення власного капіталу до довгострокових та поточних зобов’язань.
Слід зазначити, що страхові компанії, на відміну від промислових і комерційних підприємств, приймають від страхувальника гроші не в обмін на товар або результати надання послуг, а в обмін на послугу, яка забезпечує страховий захист у вигляді майбутніх страхових виплат тільки тим страхувальникам, які зазнали збитків і потребують фінансової допомоги.
Такі особливості страхової діяльності (тобто «плата наперед») потребують певних гарантій щодо здатності страхової компанії відповідати за своїми зобов’язаннями перед страхувальниками. Однією з таких гарантій є фінансова надійність страхової компанії.
Слід зазначити, що оцінити фінансовий стан та фінансову надійність страхової компанії можна тільки на базі конкретних показників.
Відношення показника «Гроші та їх еквівалент» до суми довгострокових і поточних зобов’язань є одним із показників фінансової надійності та платоспроможності страхової компанії.
Тобто, це можливість страхової компанії наявними грошовими ресурсами своєчасно погасити свої зобов’язання. Чим більше значення має такий показник, тим більша спроможність страхової компанії погасити кредиторську заборгованість, яка потребує негайної сплати.
Коефіцієнт покриття зобов’язань власним капіталом визначає достатність власного капіталу страхової компанії для покриття своїх зобов’язань та характеризує залежність страхової компанії від залучених засобів, та показує перевищення власних коштів над позиковими, що свідчить про достатній рівень фінансової стійкості і відносну незалежність від зовнішніх фінансових джерел.
Крім того, частиною 3 статті 16 Закону передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, встановлення замовником у тендерній документації вимоги щодо документального підтвердження наявності у учасника фінансової спроможності повністю відповідає вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та не призводить до дискримінації учасників.
Отже, у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.12.2020 16:38