-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 : 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові)
ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ЗГІДНО додатку №1 ДО ОГОЛОШЕННЯ Місцезнаходження замовника: 21023, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Чумацька ,268 Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Завершена
100 544.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 005.44 UAH
мін. крок: 1% або 1 005.44 UAH
Період оскарження:
18.11.2020 15:47 - 26.11.2020 11:50
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
c9f0dde8d9e64d62a1686a7467822f48
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-009800-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Скасування рішення щодо неправомірного визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 07.12.2020 20:42
- протокол.pdf 08.12.2020 18:26
Дата подачі:
07.12.2020 20:42
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо, що під час кваліфікації було вивчено тендерну пропозицію ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" на запропонований товар та встановлено, що його характеристики відповідають заявленим вимогам згідно Додатку 1 тендерної документації, а саме: п.3.1 Копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідемілогічної експертизи МОЗУ України та/або сертифікату(ів), який (які) дозволяють його використання за призначенням, копію(ї) декларації виробника (постачальника) та копію(ї) етикетки і (або) упаковки (пачки), що підтверджують відповідність запропонованого Товару, технічним та якісним характеристикам Товару згідно вимог Додатку 1
Учасником ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" для підтвердження кваліфікації в складі тендерної пропозиції були надані всі вищезазначені документи.
Наголошуємо, що конкретної вимоги що саме усі технічні характеристики товару мають бути зазначені на етикетці не було. А інформація щодо розміру листа та кількості відривів у рулоні вказана в таблиці Технічних та якісних характеристик товару.
Замовником визначено, що підстав для відхилення пропозиції ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" немає, і протоколом уповноваженої особи ухвалено рішення про намір укласти договір з переможцем
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до тендерної документації.
Номер:
b4bf458d3d5e4a7caed280833f38124d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-009800-c.c2
Назва:
Вимоги до тендерної документації.
Вимога:
18.11.2020 Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №17 Вінницької міської ради"оголосило тендер на закупівлю ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки UA-2020-11-18-009800-c, оприлюднило відповідну тендерну документацію. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №17 Вінницької міської оголосило тендер на закупівлю ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки, вважаємо, що деякі пункти ТД не відповідають вимогам законодавства, обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації, у зв’язку із чим виявлені порушення потребують внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 14 «Інша інформація: Перелік документів в електронному або сканованому вигляді, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п. 9 цього Оголошення:» тендерної документації передбачено надання: п.14.11 «Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання..».
Для того, щоб замовник міг переконатись у тому, що учасник дійсно виконав заявлені аналогічні договори, роботи/ товари виконувались вчасно, якісно та без зауважень, тендерні документації передбачають необхідність надання відгуків від замовників за аналогічними договорами. Однак, замовник не повинен вимагати надмірні вимоги до таких відгуків: вимоги до оформлення відгуків, дати їх отримання, суб’єкта видачі відгуку та змістового наповнення, а саме в пункті 14.11 йде мова про «із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань», таким чином Замовник встановлює дискримінаційні вимоги до учасників які ще не брали участь у публічних закупівлях або спрощених закупівлях та зменшують коло учасників які можуть брати участь у даній закупівлі. Вважаємо дану вимогу, а саме зазначення в відгуку факту виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань дискримінаційною умовою по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, тих хто не приймав участь у спрощеній закупівлі, та просимо внести відповідні зміни в документацію, а саме пункт 14.11 у відповідність до вимог законодавства про публічні закупівлі та внести зміни в оголошення, а саме виключити такий зміст в документі як «із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі договірних зобов’язань».
Пов'язані документи:
Замовник
- проток розяснення.pdf 20.11.2020 11:36
Дата подачі:
19.11.2020 15:21
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 19.11. 2020 за предметом ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки ІD: UA-2020-11-18-009800-c, замовник надає наступне роз'яснення: Замовник не вимагає надання учасниками спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції копію позитивного відгуку про виконання аналогічного договору, укладеного саме за результатами проведення процедури закупівлі або спрощеної закупівлі. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником спрощеної закупівлі (Учасником, який приймає участь саме у цій спрощеній закупівлі (ІD: UA-2020-11-18-009800-c) договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Таким чином, вимоги, встановлені Замовником в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. Але для уникнення двозмістовності Замовник внесе зміни в оголошення виклавши їх у наступній редакції: « Скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його наданн
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до голошеня про проведення спрощеної закупівлі.
Номер:
a1ba389ae0e1446e91560cc747a61892
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-009800-c.c1
Назва:
Внесення змін до голошеня про проведення спрощеної закупівлі.
Вимога:
18.11.2020 Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №17 Вінницької міської ради" оголосило тендер на закупівлю ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки, ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-18-009800-c, оприлюднило відповідну тендерну документацію. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів Ознайомившись із оголощенням про проведення спрощеної закупівлі Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад №17 Вінницької міської ради" за Єдиним закупівельним словником 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки, а саме Рушники паперові – код ДК 021:2015 – 33763000-6 - Паперові рушники для рук, вважаємо, що деякі пункти тендерної документації не відповідають вимогам законодавства, обмежують конкуренцію, призводять до дискримінації, у зв’язку із чим виявлені порушення потребують внесення змін до тендерної документації. Пунктом 14 «Інша інформація: Перелік документів в електронному або сканованому вигляді, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, які мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій згідно п. 9 цього Оголошення:» тендерної документації передбачено надання: п. «14.7 Копії особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства». По-перше, предметом закупівлі є товар «Рушники паперові», а не послуга. Згідно з п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) таким чином , в тендерній документації та тендерній пропозиції повинні міститись виключно інформація щодо предмета закупівлі, яким є товар «Паперовиі рушники», а не послуга доставки, яка не є предметом закупівлі. Таким чином, умова щодо надання «Копії особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства» не відповідає вимогам законодавства та є дискримінаційною щодо учасників, оскільки учасник може здійснювати доставку не своїми силами, а через посередників, який може не надати таких документів. Замовник ставить умову про надання учасником копії особистих медичних книжок водія та особи, яка поставлятиме Товар, тобто третіх осіб. Учасник може надавати документи стосовно себе та своєї господарської діяльності та жодним чином не повинен залежати від волевиявлення третіх осіб щодо надання ними певних документів. По-друге згідно пунктом 12.4. Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року № 363 водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. Аналогічні вимоги містяться в Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженій Наказом Міністерством освіти і науки та Міністерством охорони здоров’я від 17.04.2006 № 298/227. В оголошенні Замовника та в законодавстві України не зазначено, що товар «рушники паперові», які закуповуються, належить до харчових продуктів, а також в жодних законодавчих актах не зазначається, що для перевезення інших товарів, окрім харчових продуктів, водій (експедитор) зобов'язаний обов'язково мати медичну книжку. У зв'язку з чим вимога про надання «Копій особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства» є дискримінаційна, та такими що порушує вимоги конкуренції. Просимо привести тендерну документацію, а саме пункт 14.7 у відповідність до вимог законодавства про публічні закупівлі та внести зміни в оголошення, а саме виключити такий документ як «копію медичної книжки»
Пов'язані документи:
Замовник
- проток внесен змін.pdf 20.11.2020 11:24
Дата подачі:
19.11.2020 12:25
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 19.11. 2020 за предметом ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустки, паперові рушники для рук і столові серветки ІD: UA-2020-11-18-009800-c, замовником було прийнято рішення про внесення змін до Оголошеня про проведення спрощеної закупівлі, а саме: вилучити вимогу, щодо надання учасниками у складі пропозиції копій особистих медичних книжок водія та особи, що здійснюватимуть постачання Товару, оформлених відповідно до чинного законодавства
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так