• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

65.12.1 Послуги щодо страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я (66512000-2 Послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я) (65.12.12-00.00) 2 лоти: Лот 1: Страхування працівників Східного регіону Лот 2: Страхування працівників Західного регіону

Завершена

24 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 119 001.74 UAH
Період оскарження: 21.12.2016 13:28 - 20.01.2017 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНГРУП»

Номер: 266ed851c27e4a289e0e2967c0130515
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-21-000313-c.b2
Назва: СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНГРУП»
Скарга:
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНГРУП»
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2017 10:30
Задовільнена: Так
Автор: ПрАТ ІНГРУП, Лимонова Катерина Миколаївна +380567453700 e.limonova@ingroup.fm
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 0221d7e8b1094c92bef818941ad00bac
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-21-000313-c.c1
Назва: Скарга
Скарга:
ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Антимонопольний комітет України ЗАМОВНИК: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «УКРЕНЕРГО» 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ СУБЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ЄВРО-АЗІАТСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ вул. Еспланадна, 20, м. Київ, 01601 СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 21 грудня 2016 року Державним підприємством «Національна енергетична компанія «Укренерго» (у подальшому - Замовник) через систему електронних закупівель оголошено закупівлю 65.12.1 послуги щодо страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я (66512000-2 послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я) (65.12.12-00.00) 2 лоти: лот 1: страхування працівників східного регіону лот 2: страхування працівників західного регіону та розміщено Тендерну документацію на закупівлю: 65.12.1 послуги щодо страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я (66512000-2 послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я) (65.12.12-00.00) 2 лоти: лот 1: страхування працівників східного регіону лот 2: страхування працівників західного регіону, затверджену Головою тендерного комітету В.В. Бабченко 20.12.2016 (протокол засідання тендерного комітету №85 від 20.12.2016), подальшому – Тендерна документація. 05.01.2017 Замовником через систему електронних закупівель внесено Зміни до тендерної документації, що стосувались дати та часу подання та розкритті тендерних пропозицій: «24.01.2017 об 11.00 години за Київським часом», а також було внесено зміни до Технічного завдання Додатку 3 Тендерної документації, затверджені Головою тендерного комітету В.В. Бабченко 05.01.2017 (протокол засідання тендерного комітету №1 від 05.01.2017), подальшому – Тендерна документація. Підставою для подання Скарги до Органу оскарження про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель стало те, що Тендерна документація, розміщена в електронній системі закупівель Замовником, містить дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: відповідно до Переліку документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (Додаток 2 до Тендерної документації ) Замовник висуває вимогу до Учасників щодо відповідність наступним вимогам та надання таких документів: - копії договору, який був виконаний у період 2014-2016 р., та на який є посилання у довідці, складений відповідно до вимог п.п. 3.1. цього Додатку (п.п. 3.2., п.3 р. 1 Документи, які надають учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Додаток 2 до Тендерної документації). Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що надання вказаного документу не передбачено вимогами чинного законодавства. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Крім того, інформація, що міститься у договорі страхування містить в собі таємницю страхування, розголошення якої заборонено відповідно до ст. 40 Закону України «Про страхування», конфіденційну інформацію та персональні дані фізичних осіб, поширення яких заборонено відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Згідно зі ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою. - надання Листу-відгуку від замовника щодо виконання договору, на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п.п. 3.1 цього Додатку (п.п. 3.3., п.3 р. 1 Документи, які надають учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Додаток 2 до Тендерної документації). Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що надання вказаного документу не передбачено вимогами чинного законодавства. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Крім того, інформація про замовника виконання аналогічного договору, що є клієнтом Учасника, є конфіденційною. Відповідно до ст. 21 ЗУ «Про інформацію» конфіденційна інформація належить до інформації з обмеженим доступом. - Страхова компанія повинна мати можливість надання послуг на всій території України (п. 1 Загальні умови. Технічне завдання. Опис та основні вимоги до предмету закупівлі. Додаток 3 до Тендерної документації); Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що надання вказаного документу не передбачено вимогами чинного законодавства. Згідно з ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб не подаються ними в складі тендерної пропозиції (ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, вказана вимога є неконкретною. Згідно зі ст. 2 Закону України «Про страхування» страховиками, які мають право здійснювати страхову діяльність на території України, є: фінансові установи, які створені у формі акціонерних, повних, командитних товариств або товариств з додатковою відповідальністю згідно із Законом України «Про господарські товариства» (1576-12), з урахуванням того, що учасників кожної з таких фінансових установ повинно бути не менше трьох, та інших особливостей, передбачених цим Законом, а також одержали у встановленому порядку ліцензію на здійснення страхової діяльності. - Необхідна наявність куратора, відповідального за роботу з ДП «НЕК «Укренерго» (п. 1 Загальні умови. Технічне завдання. Опис та основні вимоги до предмету закупівлі. Додаток 3 до Тендерної документації). Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що такий кваліфікаційний критерій не передбачено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, посада «куратора» не передбачена чинним класифікатором професій, не зазначено які вимоги ставляться до особи куратора та його обов’язків, не зрозуміло яким чином наявність або відсутність куратора впливає на виконання зобов’язань учасником за договором. - Компанія повинна мати власну assistance службу; Наявність цілодобового асистансу (власний), лікарів-координаторів у всіх обласних центрах України (аб. 2 Таблиці 1 до Технічного завдання Додаток 3 до Тендерної документації), категорії лікарів-координаторів, операторів асистансу (лікарі/інтерни) (аб. 3 Таблиці 1 до Технічного завдання Додаток 3 до Тендерної документації). Вказані вимоги є дискримінаційними з огляду на те, що такі кваліфікаційні критерії не передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». - Максимальний час дозвону в асистанс 30 секунд (аб. 4 Таблиці 1 до Технічного завдання Додаток 3 до Тендерної документації). Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що такий кваліфікаційний критерій не передбачено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». - надати перелік та контактні дані ключових корпоративних клієнтів (із чисельністю персоналу понад 2 500 осіб) за напрямком добровільне медичне страхування (із зазначенням організації, кількості застрахованих осіб, періоду страхування, контактних даних) аб. 4 Переліку документів, які обов’язково надаються в пропозиції Учасником торгів Додаток 3 до Тендерної документації). Досвід роботи в корпоративними клієнтами з чисельністю персоналу понад 2500 осіб. Вказати перелік та контактні дані ключових корпоративних клієнтів за напрямком ДМС, по можливості надати рекомендаційні листи. Надати інформацію щодо таких клієнтів окремим додатком (назва організації, кількість застрахованих осіб, періоди страхування, контактні дані) (аб. 18, 19 Таблиці 1 до Технічного завдання Додаток 3 до Тендерної документації). Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що такий кваліфікаційний критерій не передбачено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, інформація про клієнтів учасника становить конфіденційну інформацію, контактні дані корпоративних клієнтів є персональними даними фізичних осіб, поширення яких заборонено відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Згідно зі ст. 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Відповідно до ч. 2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою. Крім того, вказана вимога суттєво обмежує коло учасників закупівлі через те, що компанія може мати клієнтів на напрямком добровільного медичного страхування у кілкості 2500 або більше осіб, проте договір страхування може бути укладений не з одним корпоративним клієнтом – юридичною особою, а безпосередньо з фізичною особою - страхувальником, якій надаються страхові послуги. - Свідоцтво від рейтингового агенства щодо поточного рейтингу надійності страхової компанії (Учасника) аб. 5 Переліку документів, які обов’язково надаються в пропозиції Учасником торгів Додаток 3 до Тендерної документації). Вказати поточний рівень рейтингу надійності СК. Надати копію свідоцтва від рейтингового агенства (аб. 18, 19 Таблиці 1 до Технічного завдання Додаток 3 до Тендерної документації); Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що такий кваліфікаційний критерій не передбачено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, відповідно до Закону України «Про страхування» рейтинги фінансової надійності (стійкості) передбачені лише для страховиків-нерезидентів. Відповідно до п. 7 ч. 18, ч. 19 ст. 2 Закону України «Про страхування» страховик-нерезидент має право здійснювати страхову діяльність в Україні якщо рейтинг фінансової надійності (стійкості) страховика-нерезидента відповідає вимогам, установленим Уповноваженим органом. Відповідно до п.п. 1, 4 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, у межах своєї компетенції розробляє і затверджує нормативно-правові акти, обов'язкові до виконання центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, учасниками ринків фінансових послуг, їх об'єднаннями, контролює їх виконання; установлює обов'язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій, додержання правил надання фінансових послуг та інші показники і вимоги, що обмежують ризики за операціями з фінансовими активами. - Повний перелік медичних закладів, з якими в Учасника торгів укладені договори (аб. 1 Переліку документів, які обов’язково надаються в пропозиції Учасником торгів Додаток 3 до Тендерної документації); Заповнена Таблиця 2 до Технічного завдання «База лікувально-профілактичних закладів» цього Додатку (аб.3 Переліку документів, які обов’язково надаються в пропозиції Учасником торгів Додаток 3 до Тендерної документації). Вказана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що такий кваліфікаційний критерій не передбачено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Закону України «Про публічні закупівлі» у ст. 16 чітко визначає перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 16 вищевказаного Закону: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Встановленні Замовником зазначені вище кваліфікаційні критерії у Технічний документації суперечать чинному законодавству України у сфері публічних закупівлях, що порушує права та законні інтереси ПРАТ ЄАСК «ФІНІСТ», так як унеможливлює його участь у публічних закупівлях 65.12.1 послуги щодо страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я (66512000-2 послуги зі страхування від нещасних випадків і страхування здоров'я) (65.12.12-00.00) 2 лоти: лот 1: страхування працівників східного регіону лот 2: страхування працівників західного регіону. Крім того, зазначені вище кваліфікаційні критерії порушують такі принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На підставі вище викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти і розглянути скаргу ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ЄВРО-АЗІАТСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ФІНІСТ» про порушення ДП «Національна енергетична компанія «Укренерго» законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Усунути дискримінаційні умови, що зазначені і містяться в технічній документації ДП «Національна енергетична компанія «Укренерго». Суб’єкт оскарження в особі директора ПРАТ ЄАСК «ФІНІСТ» Гелі І.А., що діє на підставі Статуту
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.01.2017 18:46
Автор: ПрАТ ЄВРО-АЗІАТСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ФІНІСТ", Геля Ірина Андріївна +380442218482 finist_sk@ukr.net http://finist.kiev.ua/