• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо (свинина без кістки, задня частина)

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2020 15:14 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо дискримінаційних вимог з боку Замовника

Номер: 41c941ad9f3442a9a787bc67f419d30e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-008800-c.a2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог з боку Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Розділом 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, 3.7. Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступне : Учасник повинен мати в наявності відповідне обладнання та матеріально-технічну базу, яке б характеризувало його як виробника м’ясної продукції. Замовник чітко вказує, що бажає бачити учасників – виробників, хоча Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у спрощеній закупівлі на рівних умовах. Такі вимоги, що визначені п.3.7. - дискримінують потенційних Учасників чим самим звужують їх коло для участі, п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 5 Статті 14 "Закону України про публічні Закупівлі" визначено, що Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Враховуючи вищевикладене просимо вас внести відповідні коригування до тендерної документації та вилучити цю вимогу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вітаємо Вас Шановний учаснику! Тендерний комітет «КНП "Чугуївська ЦРЛ ім. М.І. Кононенка"» дуже вдячний Вам за слушне зауваження. Відповідна вимога буде виключена з тендерної документації, про що будуть внесені зміни до електронної системи закупівель. З Повагою, Тендерний комітет КНП «Чугуївська ЦРЛ ім. М.І. Кононенка»!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог Замовника

Номер: 69bf670ed94a4f0299548e9eac5d1932
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-008800-c.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог Замовника
Вимога:
Замовником визначено у Додатку №2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ наступне : «При поданні тендерної пропозиції учасник торгів обов’язково надає Акт, складений за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, датований не пізніше піврічної давнини від дати оголошення тендерної пропозиції.» Доводимо до Вашого відома, що вступив в силу Закон України № 771/97-ВР від 23.12.1997 року «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, згідно з Наказом Мінагрополітики України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), згідно якого для операторів ринку, що проводять свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами є обов’язковим до 20.09.2019 року запровадження Системи аналізу небезпечних факторів та контролю в критичних точках (НАССР), яка дозволяє контролювати усі небезпечні фактори, які можуть бути у харчовому продукті. Основним завданням у розвитку промисловості є підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної спрямованості шляхом впровадження систем управління якістю, які забезпечують якість продукції на всіх етапах і сприяють підвищенню результативності роботи підприємств. Такою системою управління безпечністю харчових продуктів, яка довела свою ефективність та є прийнятою на міжнародному рівні, є система НАССР. Система НАССР розшифровується як система аналізу ризиків і критичних точок управління та керівництво з її застосування. НАССР – інструмент управління безпекою харчових продуктів, який на відміну від традиційної перевірки і контролю якості надає більш структурований підхід для контролю виявлених ризиків. Система забезпечує логічну основу для кращого прийняття рішень щодо безпеки продуктів і гарантує більший контроль над безпекою продуктів, ніж випробування кінцевого продукту. Система НАССР визнана в усьому світі як найефективніший засіб запобігання захворюванням харчового походження і схвалена об’єднаним комітетом FAO/WHO (Продовольча й сільськогосподарська організація OOH/ Всесвітня організація охорони здоров’я). Концепція НАССР полягає у : 1) Ідентифікації можливих причин небезпечності продукту; 2) Встановленні того, де і як вони можуть бути усунуті, попереджені чи приведені до прийнятного рівня; 3) Розробці відповідних заходів і навчання персоналу; 4) Впровадження заходів на практиці та документування. Впровадження системи НАССР надає підприємствам харчової промисловості України низку суттєвих переваг та допомагає офіційному інспектуванню і розвиткові міжнародної торгівлі, оскільки посилює впевненість у безпечності харчових продуктів, найважливіші з них : - Поліпшення документообігу; - Поліпшення інвестиційної привабливості; - Застосування НАССР є найбільш ефективним засобом попередження захворювань, що викликаються харчовими продуктами; - Менший час реагування на проблеми, що пов’язані з безпекою продукції. За рахунок налагодженої системи моніторингу та контролю процесів у виробників харчової продукції з’являється можливість швидко виявляти причини проблем і усувати їх. - Підвищення довіри покупців та споживачів. Система HACCP дозволяє виробникові демонструвати документи і записи, які підтверджують, що виробництво харчової продукції знаходиться під контролем. Це підвищує рівень довіри покупців і споживачів до самої продукції. - Підвищення відповідальності персоналу. Система HACCP вводить відповідальність кожного співробітника організації за безпеку продукції. За рахунок впровадження HACCP співробітники починають усвідомлювати свою відповідальність і свою роль в забезпеченні безпеки харчових продуктів. Тож, оператори ринку харчових продуктів (підприємства, установи, організації, фізичні особи-підприємці) повинні негайно розробити та впровадити процедури для забезпечення простежуваності продукції, процедури відкликання та вилучення з обігу продуктів , що мінімізує небезпечні фактори, які можуть спричинити шкідливий вплив на здоров’я людини. Впроваження системи НАССР на підприємстві – надійне свідоцтво того, що оператор ринку, що здійснює свою діяльність пов’язану з харчовими продуктами забезпечує всі умови, які гарантують безпечність та якість продукції, яка надходить до кінцевого споживача. Навіщо Замовник вимагає надати «При поданні тендерної пропозиції учасник торгів обов’язково надає Акт, складений за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, датований не пізніше піврічної давнини від дати оголошення тендерної пропозиції.», якщо кожен оператор ринку вже запровадив систему НАССР на підприємстві, яка здійснює саме ті функції, тобто перевірку та заходи державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, датований не пізніше піврічної давнини від дати оголошення тендерної пропозиції? Такі вимоги дискримінують потенційних Учасників чим самим звужують їх коло для участі, п. 1 та п. 4 Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників та п. 5 Статті 14 "Закону України про публічні Закупівлі" визначено, що Замовник не має права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги та обмежувати коло учасників. Тимпаче, якщо вже здійснювався наглядовий аудит (який проводиться 1 раз на рік), органом оцінки, який видавав сертифікат або запроваджував систему НАССР, та надав відповідне заключення, що оператор дотримується всіх вищезазначених вимог? Враховуючи вищевикладене просимо вас внести відповідні коригування до тендерної документації та вилучити цю вимогу. Замовник в Тендерній документації Розділ 1. Загальні положення п. 4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначає кількість – 1800кг, проте, у Додатку №2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ, зазначає кількість – 1800кг. Замовник, будь-ласка визначтесь, скільки Ви дійсно бажаєте отримати товару?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вітаємо Вас Шановний учаснику! Тендерний комітет «КНП "Чугуївська ЦРЛ ім. М.І. Кононенка"» дуже вдячний Вам за виявлений інтерес до нашої закупівлі. Відносно Вашого звернення хочемо повідомити, що ми є некомерційною організацією, яка веде свою діяльність в інтересах держави за бюджетні кошти, шляхом надання медичних послуг в сфері охорони здоров'я, зокрема лікуванню хворих на COVID-19. У зв’язку із стрімким розвитком цієї хвороби ми вимушені особливу увагу приділяти продуктам харчування, які використовуються для харчування даної категорії хворих. Нормами Закону України № 771/97-ВР від 23.12.1997 року «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів, згідно з Наказом Мінагрополітики України № 590 від 01.10.2012 року «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), на які Ви посилаєтесь у своєму звернені, а також Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» в редакції від 21.06.2020 року №2042-VIII є чітке визначення системи контролю НАССР (Система аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках) - система для ідентифікації, оцінки, аналізу та контролю ризиків, що є важливими для безпечності харчових продуктів, з чого випливає, що це є саме система показників, дотримання яких слугує підставою для віднесення суб’єкту господарювання до тієї чи іншої групи ризику. Згідно чинного законодавства основним контролюючим органом, на який покладено функцію перевірки дотримання вимог і норм в цій сфері є Держпродспоживслужба України. Саме по собі запровадження суб’єктом господарювання системи НАССР, жодним чином не свідчить про те, що вимоги цієї системи виконуються в повному обсязі та відповідають санітарно-епідеміологічним вимогам, на відміну від періодичних перевірок Держпродспоживслужби, за результатами яких складаються відповідні акти із зазначенням ступеню ризику суб’єкту. Крім того, даний кваліфікаційний критерій не можна визначити як дискримінаційний, оскільки будь-який учасник ринку харчових продуктів в праві провести дану перевірку умов виробництва, зберігання, та транспортування харчових продуктів і отримати відповідний акт. Встановлення певних кваліфікаційних критеріїв та вимог до потенційних учасників закупівлі, яким не всі з них можуть відповідати – НЕ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ нормою тендерної документації. Наявність Акту, складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин , датований не пізніше піврічної давнини від дати оголошення тендеру, підтверджує благополучність роботи підприємства, та відповідність його матеріально-технічної бази. Стосовно другої частини Вашого зауваження повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, згідно з якими обсяг товару встановлюється у кількості 1700 кілограм.
Статус вимоги: Відхилено