• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ).

Категорія органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції -Усі документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів та підготовлені безпосередньо учасником, можуть бути складені як українською, так і іншою мовою. Документи, що складені іноземною мовою, супроводжуються автентичним перекладом на українську мову. Всі інші документи, що мають відношення до пропозиції конкурсних торгів, повинні бути складені українською мовою, або іншою мовою з автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

698 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2020 13:40 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 860b0566d46b42eabf101d7a808386b0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-003215-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Тендерному комітету Замовника. Детально проаналізувавши тендерну документацію Замовника та проект договору встановлено невідповідність діючому законодавству, а саме, в запропонованому Замовником проекті договору непередбачено добовий графік споживання природного газу, подання щодобових прогнозних показників споживання та коригування, а також відповідальність за добовий позитивний/негативний небаланс у відповідності до діючого Кодексу газотранспортної системи. Повідомляємо, що з 01.03.2019 р. ринок газу України згідно кодексу газотранспортної системи перейшов на добове балансування (відповідно до Постанови НКРЕКП від 30.11.2018 р. № 1573). У відповідності до пунктів 1, 2, 3 глави 1 розділу І Кодексу ГТС визначено наступне: - Кодекс ГТС розроблено відповідно до ЗУ «Про ринок природного газу», «Про метрологію та метрологічну діяльність», «Про трубопровідний транспорт», «Про нафту і газ», «Про природні монополії» та інших нормативно-правових актів; - Кодекс ГТС є регламентом функціонування газотранспортної системи України та визначає правові, технічні, організаційні та економічні засади функціонування газотранспортної системи України; - Дія цього Кодексу поширюється на всіх суб’єктів ринку природного газу України: операторів суміжних систем, газовидобувні підприємства, замовників, споживачів та постачальників природного газу незалежно від підпорядкування та форми власності, а також операторів торгових платформ; Відповідно до пункту 4 глави 1 розділу І Кодексу ГТС доступ суб’єктів ринку природного газу до газотранспортної системи здійснюється на принципі відповідальності всіх суб’єктів ринку природного газу за дотримання правил балансування, встановлених цим Кодексом, зокрема в частині сплати та одержання плати за добовий небаланс та плати за нейтральність балансування, для забезпечення найбільш ефективної торгівлі природним газом. Також повідомляємо, що з даного приводу є рішення антимонопольного комітету від 04.12.2019 р. № 17992-р/пк-пз по закупівлі UA-2019-10-22-001548-b (додається до вимоги для ознайомлення). Крім того, 26.08.2020 року НКРЕКП було прийнято Постанову №1611, якою затверджено зміни до деяких постанов НКРЕКП, зокрема, з 01 вересня 2020 року, вищезазначеною Постановою були внесені зміни до п.13. глави 6 розділу XIV Кодексу газотранспортної системи та відповідно змінені величини коригування (з одночасною зміною відсотків відхилення), які застосовуються при здійсненні розрахунків у разі виникнення добових небалансів (позитивних або негативних), за результатами споживання природного газу Споживачем. Водночас, слід звернути увагу на наступне. Відповідно до вимог діючого законодавства на ринку природного газу, невід’ємним процесом постачання природного газу є замовлення потужності газотранспортної системи. Станом на сьогоднішній день, фактичне замовлення такої потужності здійснюється Постачальником для свого Споживача у оператора ГТС І хоча замовлення потужності є невід’ємною частиною в ланцюгу постачання природного газу, відповідальність за невідповідність використаної і замовленої потужності не є тотожною природному газу. Так, у разі недобору (використання не в повному обсязі, негативна різниця між замовленою і фактично використаною) замовленої потужності, оплата відбувається за обсяг саме замовленої потужності, а не фактично використаної, а вартість обсягу використаної з перевищенням потужності (позитивна різниця між замовленою і фактично використаною) розраховується відповідно до норм передбачених розділом IX Кодексу ГТС (постанова НКРЕКП 30.09.2015 № 2493 із змінами) та типовим договором транспортування природного газу (затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497 із змінами). Враховуючи вищевикладене, з метою приведення проекту договору у відповідність до діючого законодавства на ринку природного газу, в тому числі, у частині відповідальності Замовника за можливе формування добових небалансів та можливе відхилення між обсягами замовленої та фактично використаної потужності при споживанні природного газу, а також у зв’язку із постійними змінами (що вносяться і можуть вноситись) до діючих Постанов НКРЕКП, в т.ч. тих, що регулюють вищеописані відносини, просимо доповнити проект договору наступними пунктами: «1. У випадку, якщо добові обсяги споживання природного газу Споживачем будуть відрізнятися від замовлених обсягів, в порядку передбаченим даним договором, Постачальник має право на компенсацію витрат з боку Споживача, понесених або які будуть понесені Постачальником відповідно до розділу XIV Кодексу ГТС. 2. У випадку, якщо добові обсяги послуги замовленої потужності Споживача будуть відрізнятися від замовлених, в порядку передбаченим даним договором, Постачальник має право на компенсацію витрат з боку Споживача, понесених або які будуть понесені Постачальником відповідно до розділу ІX Кодексу ГТС.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку 5 тендерної документаці передбачено: ***Зазначені в цьому додатку умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено