• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби для догляду за руками та нігтями, обробка поверхонь

Завершена

50 517.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 505.17 UAH
Період оскарження: 18.11.2020 12:09 - 24.11.2020 11:30
Вимога
Вирішена

щодо від повіді хабарника

Номер: 0dfc98110f9b4281bdaffd7b29c1cccb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-004708-c.b3
Назва: щодо від повіді хабарника
Вимога:
Враховуючи протизаконну позицію Замовника, наявність корупційних зв"язків хабарника з Учасником, небажання економити бюджетні кошти, направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ТОВ "Фартунат"! Маріупольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради проводить спрощену процедуру закупівлі UA-2020-11-18-004708-c посилаючись на Закон України "Про публічні закупівлі" ( п.п. 28 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі").
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Спростування завідомо неправдивих фактів які росповсюджує ТОВ "КлінСтрім"

Номер: 0d32e93007f24c4ca650dd2345d6d147
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-004708-c.b2
Назва: Спростування завідомо неправдивих фактів які росповсюджує ТОВ "КлінСтрім"
Вимога:
Компанія "КлінСтрім" м. Житомир даним листом вводить в оману вас, як Замовника, вказуючи не правдиві факти з ціллю виграшу в торгах. Дана поведінка конкурента розцінюється як умисне розповсюдження завідомо неправдивих фактів та таких, що не відповідають дійсності, а за такі дії передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність. Доводжу до вашого відома, шановний Замовник, що продукція компанії "Він Стрім" зареєстрована в МОЗ та має всі необхідні сертифікати та висновки СЕС які прикріплені до вимоги. А також компанія "ВінСтрім" спростовує всю інформацію про кримінальні провадження які викладені у листі ТОВ "КлінСтрім" та посилається на офіційні листи, витяги державних органів, що прямо вказує на те, що вся надана вам інформація є неправдивою та такою що не відповідає дійсності. Висновки робити вам! Працювати з чесними та відповідальними Постачальниками чи такими, які будь-якою ціною прогнуть досягнути своїх цілей, нехтуючи моральними, етичними нормами, Конституцією України, ЗУ "Про захист економічної конкуренції" та здоровим глуздом. Обираючи таких Постачальників ви наражаєте на небезпеку себе та ваших дітей. До вимоги додається офіційний лист ТОВ "ВінСтрім", а також буде подана вимога в антимонопольний комітет нами та компанією "ВінСтрім"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вибачте шановний постачальнику ФОП "БІЛОУС ПЕТРО ВАСИЛЬОВИЧ"! На данній момент важко поміняти рішення. Це діти.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 3b8db77776664dc3ab49c01121249ce5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-004708-c.b1
Назва: Вимога!
Вимога:
Всім відома корупційний зв"язок цього замовника з улюбленим постачальником-ФОП Білоус, пропозиція якого впритул до очікуваної вартості. Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? Закон України про публічні закупівлі, який регулює Державні закупівлі, жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник ТОВ "Фартунат"! Ваша Вимога про дискримінаційні вимоги не відповідає дійсності. Маріупольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради посилаючись на Закон України "Про публічні закупівлі" проводить спрощену процедуру закупівлі UA-2020-11-18-004708-c ( п.п. 28 п. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі"). Відповідно п. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Замовник має право з урахуванням його потреб вказати певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, а зазначення при цьому аналогів та/або еквівалентів є правом, а не обов’язком Замовника, також у вимогах до предмета Спрощеної закупівлі, має право зазначити посилання на стандартні характеристики, хімічний склад, вказівку на сферу застосування дезінфекційних засобів, що є необхідними стандартними характеристиками, передбаченими існуючими міжнародними та національними стандартами, нормами та правилами. Тому у технічній характеристиці до предмета закупівлі, ми вказали виробника який відповідає потребам нашого закладу. При цьому, ми не вважаємо, що дана вимога географічно звужує коло потенційних учасників. Також, згідно п. 7 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі": У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. У період уточнення до цієї закупівлі, а саме з 18.11.2020 р. по 24.11.2020 р. жоден з потенційних учасників не звертався до замовника Маріупольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради з приводу вимог до предмету закупівлі та кваліфікаційних вимог. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників у встановленому порядку означає, що учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї тендерної документації. Також з питання приниження честі, гідності, а також ділової репутації фізичної або юридичної особи, посилаючись на п.3 ч.1 ст. 23 Закону України «Про Національну поліцію» для подальшої реалізації своїх прав направляємо лист до НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ ДЕПАРТАМЕНТУ СТРАТЕГІЧНИХ РОЗСЛІДУВАНЬ з подальшим відшкодуванням моральної шкоди. У ст. 3 Конституції України закріплено, що людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека є найвищою соціальною цінністю. Крім того, окремі норми Конституції (ст. Ст. 32, 56, 62, 152) прямо передбачають можливість відшкодування моральної шкоди. Про це також наведено у Цивільному кодексі України, Кодексі законів про працю, та у законі України «Про захист прав споживачів». З повагою, уповноважена особа Олена Мевша.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні