код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
Завершена
721 035.00UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 631.05 UAH
Період оскарження:18.11.2020 11:58 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
щодо неправомірних дій Замовника
Номер:03ed730583134a139c808b7fd8e8a237
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", UA-EDR 42095943
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-18-004457-c.b2
Назва:щодо неправомірних дій Замовника
Вимога:
Просимо замовника зазначити нормативно-правовий акт, яким прямо зобовязано дублювати інформацю про кінцевого бенефіціарного власника. У своїй відповіді Замовник підтверджує, що наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника але вона не продубльована. Отже яким нормативно-правовим актом передбачено що ця інформація має дублюватись у реєстрі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.12.2020 19:02
claim
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення
Номер:99a05756465649559d764c11d803b530
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", UA-EDR 42095943
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-18-004457-c.b1
Назва:щодо неправомірного відхилення
Вимога:
18 листопада 2020 Замовником ЖИТОМИРСЬКИМ ОБЛАСНИМ ЦЕНТРОМ ЗАЙНЯТОСТІ (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (UA-2020-11-18-004457-c), за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (далі – Процедура закупівлі).
07 грудня 2020 14:49 проведено аукціон з закупівлі електричної енергії, (за ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія)
Учасниками аукціону були:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" (надалі – Скаржник )
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"
3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОНОСІЇ УКРАЇНИ"
11.12.2020 року Замовником було прийнято рішення про відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Скаржника за результатами аукціону. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 11.12.2020 №102 підстава відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції абзац 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) а саме: було встановлено що відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника Скаржника, лише наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника Засновника Скаржника, юридичної особи ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОПОСТАВКА»
Дані рішення замовника є незаконними, дискримінаційними та ухваленими з порушенням положень Закону, внаслідок чого підлягають скасуванню.
1. Щодо незаконності дискваліфікації Скаржника
Замовником зазначено, що
«Моніторингом даних, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виявлено відсутність інформації (або інформації про причини відсутності) про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ», а інформація про кінцевого бенефіціарного власника наявна лише щодо засновника вказаного підприємства – юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОПОСТАВКА»
Відповідно до п.9 ч.2 ст.9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник – юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та індефікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння.Уразі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник ЮРИДИЧНА ОСОБА, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Замовнику варто уважніше перевіряти інформацію у відкритих джерелах, оскільки У ЄДР наявна інформація про засновника Скаржника, та наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи засновника Скаржника.
Отже, засновником Скаржника відповідно до установчих документів
є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОПОСТАВКА», кінцевим бенефіціарним власником якої є КОСТЕНКО НЕЛЯ ІВАНІВНА 25.02.1965 Р.Н., ІПН , ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНА, 08700, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, СЕЛО ТАЦЕНКИ, ВУЛИЦЯ АБРИКОСОВА , БУДИНОК ,60, ВІДСОТОК ЧАСТКИ 100%, ОПОСЕРЕДКОВАНЕ БЕНЕФІЦІАРНЕ ВОЛОДІННЯ ЧЕРЕЗ ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАВКА" ЄДРПОУ.
Зазначене підтверджується виписками з Реєстру.
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:32113929, Місцезнаходження: Україна, 04053, місто Київ, ВУЛИЦЯ АРТЕМА, будинок 21, Розмір внеску до статутного фонду (грн.): 1000000,00 КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР)-КОСТЕНКО НЕЛЯ ІВАНІВНА 25.02.1965 Р.Н., ІПН , ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНА, 08700, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, СЕЛО ТАЦЕНКИ, ВУЛИЦЯ АБРИКОСОВА , БУДИНОК ,60, ВІДСОТОК ЧАСТКИ 100%, ОПОСЕРЕДКОВАНЕ БЕНЕФІЦІАРНЕ ВОЛОДІННЯ ЧЕРЕЗ ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАВКА" ЄДРПОУ .
Звертаємо увагу, що Замовникам необхідно зважати на положення, передбачене частиною першою статті 19 Конституції України: «правовий порядок в Україні грунтується на засадах відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбаченро законодавством», та частиною першою статті 58 Конституції України: «закони та інші нормативно –правові акти не мають зворотньої дії в часі, крім випадуів, коли вони помякшують або скасовують відповідальність особи», норми якої є нормами прямої дії.
Виходячі зі змісту наведених конституційних норм та зважаючи на положення пункту 4 рохділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України 361-Х «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»: «Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим зщаконом, та структуру власника протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правоаим актом, яким буде затверджена форма та змість структури власності».
Також варто зазначити, що листом №107/8.4./32-20 від 19.05.2020 Міністерство юстиції України, з метою формування єдиної практики застосування положень Закону України від 06. Грудня 2019 №361-IХ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» повідомляє:
«відповідно до частини четвертої розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону №361-IХ, юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена структура власності.
При цьому зауважуємо, що на сьогодні не прийнято нормативно-правовий акт, яким має бути затверджена форма та зміст структури власності. У зв’язку з цим наразі не обов’язково надавати державному реєстратору нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу кінцевого бенефіціарного вланика.»
Повідомляємо, що станом на 21.12.2020 нормативно-правовий акт, яким затверджена форма та зміст структури власності юридичних осіб, не прийнятий. Отже, відлік трьохмісячного терміну, протягом якого юридичні особи повинні подати інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, відповідно до норм Закону №361-IХ – ще не розпочався.
Рішення Замовника в частині відхилення ТОВАРИСВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» є незаконним і дискримінаційним та ухвалено з порушенням основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема недискримінації, об’єктивної та неупередженої оцінки, а відтак є незаконним, протиправним і підлягає скасуванню.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо скасувати рішення, яке прийнято Протоколом засідання тендерного комітету № 102 від 11.12.2020р., в частині рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
Просимо надати додаткові роз’яснення з підстав відхилення нашої тендерної пропозиції. Чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не враховано Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», положення Конституції України, Закон України 361-Х «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», та лист №107/8.4./32-20 від 19.05.2020 Міністерство юстиції України?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:21.12.2020 13:43
Вирішення:З 28.04.2020 в Єдиному державному реєєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, крім інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка була раніше передбачена Законом України № 755-IV, повинна також міститися інформація про характер та міру (рівень, ступінь, частку) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
Пунктом 4 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 361-IХ передбачено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Проте, інформація про кінцевого бенефіціарного власника, яка була раніше передбачена Законом України № 755-IV, зокрема, без структури власності, повинна міститись у будь-якому разі.
Тендерним комітетом Житомирського обласного центру зайнятості виявлено відсутність інформації (або інформація про причини її відсутності) про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", а інформація про кінцевого бенефіціарного власника наявна лише щодо засновника вказаного підприємства - юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПОСТАВКА" :
Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові за наявності), країна громадянства, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник – юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ЕНЕРГОПОСТАВКА",
Код ЄДРПОУ:32113929, Місцезнаходження: Україна, 04053,
місто Київ, ВУЛИЦЯ АРТЕМА,
будинок 21, Розмір внеску до статутного фонду (грн.):
1000000,00
КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ
ВЛАСНИК (КОНТРОЛЕР)-КОСТЕНКО НЕЛЯ ІВАНІВНА
25.02.1965 Р.Н., ІПН ,
ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНА, 08700, КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ,
СЕЛО ТАЦЕНКИ,
ВУЛИЦЯ АБРИКОСОВА , БУДИНОК ,60,
ВІДСОТОК ЧАСТКИ 100%,
ОПОСЕРЕДКОВАНЕ БЕНЕФІЦІАРНЕ ВОЛОДІННЯ
ЧЕРЕЗ ТОВ "ЕНЕРГОПОСТАВКА"
ЄДРПОУ .
(зазначене підтверджується виписками з Реєстру, що додаються до цього протоколу).
У Реєстрі відсутні дані про кінцевого бенефіціарного власника ТОВ "Житомирська обласна енергопостачальна компанія" або обґрунтованої причини його відсутності та наявна інформація про кінцевого бенефіціарного власника лише щодо його засновника ТОВ "Енергопоставка", який є юридичною особою.
Таким чином, вбачаються підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", згідно абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, а саме: у учасника процедури закупівлі наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Замовник вважає своє рішення обгрунтованим, оскільки, в разі якщо кінцевим бенефіціаним власником і самої юридичної особи, і її засновника - юридичної особи є одна й та ж фізична особа кінцевим бенефіціаним власником, інформація про це має бути продубльована.