• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

44170000-2 – Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Шифер)

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2020 11:51 - 24.11.2020 10:58
Вимога
Відкликано скаржником

Порушення законодавства уповноваженою особою Замовника

Номер: 23e0095cee17420db55dfa55c6552474
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-001263-b.a2
Назва: Порушення законодавства уповноваженою особою Замовника
Вимога:
Згідно п.п.2 п.4 НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 1125 від 21.12.2016 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 січня 2017 р. за № 42/29910) Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість: з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність); Так як Довідки на облік платника податків втратили чинність, то учасником ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» була надана довідка в довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтують відсутність такого документа. Таким чином уповноважена особа замовника вимагає документ, що втратив чинність, грубо порушуючи законодавство України про державні закупівлі. З вищевикладених підстав вимагаємо скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №10 від 4 грудня 2020 року (уповноважена особа Бондарь С.П.).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Порушення усунуто, учасника визнано переможцем.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 11.12.2020 11:33
Вимога
Вирішена

ВИМОГА НАДАТИ АРГУМЕНТАЦІЮ

Номер: ee3efad27b3d49519e5cb8bfb5642371
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-001263-b.a1
Назва: ВИМОГА НАДАТИ АРГУМЕНТАЦІЮ
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №10 від 4 грудня 2020 року (уповноважена особа – Бондарь С.П.) пропозиція учасника ТОВ «ГРАНДПРОЕКТ ПЛЮС» була відхилена на підставі п.п.1 п. 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; На підставі абз. 2 п. 14 статті 14 звертаємося до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Участником у складі пропозиції не надано довідку про взяття на облік платника податків. Відповідно Закону України №755, така довідка надається платникам податків на їх замовлення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні