-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам'яне ДГ 25-80
Завершена
480 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2020 10:09 - 03.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено
ЩОДО ПЕРЕВІЗНИКА
Номер:
8ad0b06fcbc34217850b31cb054d846b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-001801-c.a7
Назва:
ЩОДО ПЕРЕВІЗНИКА
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації якщо учасник користується послугами перевізника- фізичної особа-підприємця від повинен надати копії трудових книжок водіїв, які будуть здійснювати доставку вугілля до замовника (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують стаж роботи у перевізника-фізичної особи-підприємця), копії чинних трудових угод(угоди) або цивільно-правових договорів(у) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби у випадку укладання таких угод/договорів після 01.01.2015.
Повідомляємо вам, що особи, які надають нам послуги з перевезення не мають штатних працівників. Договір про перевезення укладено із фізичною особою-підприємцем, яка самостійно надає послуги з перевезення. Тож, вимагаємо привести зазначену вимогу у відповідність до законодавства, усунути дискримінацію та передбачити можливість ненадання вказаних документів у тому випадку, коли послуги з перевезення безпосередньо надає перевізник, а не його наймані працівники.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 20:37
Вирішення:
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» для встановленого кваліфікаційного критерію – наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасника такому критерію. Замовник вимагає інформацію і документи про водіїв, які будуть забезпечувати доставку вугілля до замовника, оскільки саме від наявності таких працівників залежить виконання договору про закупівлю. Тому, в не залежності від того, водій(водії) є працівниками учасникам, або залучені на підставі договорів про надання послуг з перевезення, їхнє працевлаштування повинно бути доведено учасником шляхом надання відповідних документів – для перевізників ФОПів: копії трудових книжок водіїв, копії чинних трудових угод(угоди) або цивільно-правових договорів(у) і повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413. Якщо Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, маєте укладений договір з перевізником(ами) - ФОПом, який не має найнятих працівників, а сам здійснює перевезення, керуючись п.1.4 розділу ІІІ тендерної документації, можете надати довідку у довільній формі з поясненнями (із посиланням на відповідні нормативно-правові акти) обставин, які унеможливлюють подати той чи інший документ у складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ПРАЦІВНИКА
Номер:
b0f70552b43c4151b3438b53268b15ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-001801-c.a6
Назва:
ЩОДО ПРАЦІВНИКА
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати Довідку в довільній формі про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, знання та досвід яких дозволять виконати договір на постачання вугілля. В довідці повинна міститися інформація лише про працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору поставки вугілля, а саме: щодо ПІБ працівника, його рівня освіти, займана посада, досвід роботи на займаній посаді, умови трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи/робота за сумісництвом/робота за трудовою угодою або цивільно-правовим договором), а також ПІБ водіїв, які будуть здійснювати доставку вугілля до замовника, досвід їх роботи, місце роботи (роботодавець).
Повідомляємо, що в нас відсутні штатні водії, оскільки ми користуємось послугами перевезення. Тож вимагаємо виключити вимогу щодо наявності водіїв у штаті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 20:36
Вирішення:
Вимогами тендерної документації не встановлено обмеження щодо обов’язкової наявності водіїв у штаті суб’єкта господарювання – учасника процедури закупівлі. В згаданих Вами абзацах тендерної документації міститься вимога про необхідність зазначення інформації про працівників учасника (іх ПІБ, посада, досвід, умови трудової діяльності) та окремо зазначена вимога про водіїв і їхнє місце роботи(роботодавець). Тобто, водії можуть бути працівниками учасника процедури закупівлі (в штаті або за трудовою угодою, або за ЦПУ), а можуть бути залучені на підставі укладених договорів про надання послуг перевізниками, але інформація про таких водіїв повинна бути надана учасником у складі тендерної пропозиції. Отже, якщо Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, маєте укладений договір з перевізником(ами), Ви можете він нього отримати потрібну інформацію для складання документу, необхідного для підготовки своєї тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА 3
Номер:
cbeba95d8ad0489e8efd97d56d1f5068
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-001801-c.a5
Назва:
ВИМОГА 3
Вимога:
Учасник повинен надати договір купівлі-продажу вагового обладнання або інший документ про право власності вагового обладнання. Ми користуємось ваговим обладнанням за договором про надання послуг. Ми не є власниками такого обладнання. Надавач послуг зі зважування (власник вагового обладнання) придбавав його за рахунком-фактурою, не укладаючи при цьому договір купівлі-продажу. Виходячи із наведеного, ви встановили дискримінаційну умову, яка заважає нам взяти участь у закупівлі. Вимагаємо усунути дискримінаційні прояви у закупівлі та виключити вимогу щодо надання договору купівлі-продажу вагового обладнання від учасників, які користуються вагами за договорами оренди чи договорами про надання послуг.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 20:36
Вирішення:
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний встановити спосіб документального підтвердження відповідності учасників визначеним кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність необхідного обладнання. Для встановлення факту наявності в учасника вагового обладнання вимагається договір купівлі-продажу вагового обладнання або інший документ про право власності вагового обладнання. І навіть, якщо надавач послуг зі зважування, з яким Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, маєте договірні відносини, придбав це вагове обладнання на підставі рахунку-фактури, це не є перешкодою для Вас підготувати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації. Оскільки згідно з Цивільним кодексом України існують різні форми договорів, зокрема договорів, укладених у спрощеній спосіб, за умови, що зміст цих документів відповідає оферті (пропозиції) й акцепту (прийняття пропозиції), до яких відноситься - рахунок-фактура.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО ПОВІРКИ
Номер:
dd75a2c8e8da43109e808a49a06cfb3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-001801-c.a4
Назва:
ЩОДО ПОВІРКИ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації Для документального підтвердження наявності вагового обладнання:
- паспорт чи настанова з експлуатації або інший документ щодо технічних характеристик вагів,
- чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (вагів) з відміткою щодо такої повірки,
Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 08.02.2016 року № 193, передбачено, що позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
А отже, результати повірки оформлюються або в окремому свідоцтві, або можуть бути внесені у експлуатаційному документі (паспорт на ваги/настанова з експлуатації). В нас повірочне тавро проставлено у самому експлуатаційному документі, водночас свідоцтво відсутнє. З урахуванням зазначеного, а також з метою недопущення дискримінації, вимагаємо внести зміни до документації, привести її у відповідність до норм чинного законодавства України та передбачити можливість надання або свідоцтва або відповідної сторінки експлуатаційного документа, у якому проставлено тавро про проходження повірки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 20:35
Вирішення:
Так, дійсно, згідно з Порядком проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, що затверджений Наказом Мінекономрозвитку України 08.02.2016 року № 193 (далі – Порядок), передбачено, що позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку. Але, в цьому ж пункті 3 розділу ІV зазначеного Вами Порядку зазначено, що на вимогу заявника можливе поєднання зазначених видів засвідчення результатів повірки. Отже, якщо Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, маєте повірочне тавро в експлуатаційному документі, ніщо вам не заважає отримати свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, необхідного для підготовки своєї тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА 2
Номер:
12d4ae3e8ce44242aa7ec0035842a74a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-001801-c.a3
Назва:
ВИМОГА 2
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати чинний договір(ори) про надання учаснику відповідних послуг перевезення товару зі строком дії не меншим, ніж до 31.12.2020, укладений з перевізником, та нотаріально завірений документ, виданий управляннями статистики Державної служби статистики України не раніше 2019 року перевізнику – відомості з ЄДРПОУ або довідку про визначення класифікаційних даних (якщо учасник залучає транспортні засоби і користується послугами перевізника на договірних засадах).
Повідомляємо вам, що нотаріуси не можуть посвідчувати документи, які видані іншим державних органом. Крім того, ми не можемо зобов’язувати перевізника надати нам нотаріально посвідчену довідку зі статистики. Водночас, ми можемо отримати такі відомості з реєстру юридичних осіб у формі Витягу. У зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни до документації та передбачити замість довідки зі статистики можливість надання Витягу з реєстру юридичних осіб.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 20:35
Вирішення:
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», встановлюючи в тендерній документації такий кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленому критерію. Замовник вимагає підтвердження наявності в учасника не тільки власних транспортних засобів та засобів, якими він користується на підставі договорів оренди, а й надана альтернатива щодо можливості залучення учасниками транспортних засобів на підставі договорів про надання послуг з перевезення. Проте замовник повинен бути впевнений, що суб’єкт господарювання, з яким учасник знаходиться у договірних відносинах, здійснює свою діяльність у відповідності до законодавства України. саме для цього встановлена вимога щодо надання такими учасниками процедури закупівлі відомостей з ЄДРПОУ або довідку про визначення класифікаційних даних (знов надана альтернатива у документах). Якщо Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, маєте договірні відносини з суб’єктом господарювання - перевізником, Ви можете до нього звернутися задля отримання такого документу, необхідного для підготовки своєї тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
4f3d6b35c708436486f8decb31d5e4c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-001801-c.a2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до умов для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля: договір купівлі-продажу та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг зі строком дії не меншим, ніж до 31.12.2020.
Ми суборендуємо складське приміщення. Як учасники можемо надати лише договір суборенди, договір оренди між суборендодавцем та власником приміщення. Водночас, договір купівлі-продажу та витяг з реєстру власник приміщення відмовляється надавати. Замість договору купівлі-продажу та Витягу ми можемо отримати Інформаційну довідку з реєстру речових прав на нерухоме майно, для підтвердження права власності на майно, яке нами суборендується. У зв’язку з цим, а також з метою недопущення дискримінації, просимо внести відповідні зміни до документації та передбачити можливість замість договору купівлі-продажу та Витягу надати Інформаційну довідку з реєстру речових прав на нерухоме майно. Така довідка передбачена ст. 32 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 20:34
Вирішення:
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, але згідно з п.2 ч.2 статті 22 Закону Замовник зобов’язаний встановити спосіб документального підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям. Виходячи з обставин, які дозволяють замовнику всіма доступними шляхами перевірити кваліфікаційну здатність учасників виконати договір про закупівлю і пересвідчитися у достовірності наданої учасником інформації, вимагаються замовником документи, які дозволяють встановити – хто саме є власником складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання вугілля та на підставі чого. Якщо Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, суборендуєте складське приміщення, Ви можете звернутися до власника такого приміщення задля отримання документів, необхідних для підготовки своєї тендерної пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ЩОДО СКЛАДУ
Номер:
8ca0dc76f4b5423d84df65376ec468e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-18-001801-c.a1
Назва:
ЩОДО СКЛАДУ
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації учасник надає Довідку в довільній формі про найменування (назву, марку, тип), кількість, строк експлуатації, технічний стан, підставу володіння/використання/залучення (власне/орендоване/договір про надання послуг) обладнання та матеріально-технічної бази учасника: складське(і) приміщення та/або спеціальний майданчик(и) для зберігання вугілля, транспортні засоби (не менше ніж двох) та навантажувальну техніку/обладнання, що буде використовуватись для поставки вугілля, вагове обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля. В зазначеній довідці учасник зазначає ПІБ або найменування власника(ів) обладнання та матеріально-технічної бази, номер і дату договору(ів) оренди/найму/лізингу/про надання послуг, якщо обладнання та матеріально-технічна база знаходиться не у власності учасника, номери свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, адресу(и) знаходження складського приміщення(нь) та/або спеціального майданчику(ів) для зберігання вугілля.
Виходячи із наведеного вище, тендерна документація фактично встановила вимогу щодо наявності складського приміщення за місцем поставки вугілля, тобто в Харківській області, с. Оскіл.
Ми маємо складське приміщення, водночас воно розташоване у Донецькій області. А отже, встановленою вами вимогою, ви обмежуєте коло потенційних учасників закупівлі та надаєте можливість взяти участь у закупівлі лише тим, хто має склад в с. Оскіл. Враховуючи зазначене, вимагаємо привести умови тендерної документації до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити встановлену вами дискримінаційну умову щодо використання складського приміщення за місцем поставки вугілля.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2020 20:34
Вирішення:
Відповідно до умов тендерної документації вимоги щодо наявності у учасника складського приміщення та/або спеціального майданчика для зберігання вугілля саме за місцем поставки вугілля, тобто в Харківській області, с. Оскіл, немає. Лише стосовно вагового обладнання є в тендерній документації вимога щодо його використання за місцем поставки для можливості спостерігання представниками замовника процесу зважування поставленого вугілля і його контрою. Якщо Ви, як потенційний учасник процедури закупівлі, маєте складське приміщення для зберігання вугілля, яке розташоване у Донецькій області, це не заважає Вам підготувати свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено