• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

телевізори,ДК 021:2015 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2020 00:39 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування незаконного рішення про визначення переможця закупівлі

Номер: adf84315184241e285947ab09efde96c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-000022-a.b2
Назва: Скасування незаконного рішення про визначення переможця закупівлі
Вимога:
Протоколом № 112 від 10.12.2020 року визначено переможця закупівлі ФОП Федотов А.В. Згідно п. 5) Протоколу, при перевірці документів Тендерної пропозиції ФОП Федотов А.В. виявлено, що учасником допущено незначні помилки, описки тощо, які не впливають на зміст пропозиції та які, згідно ч. 2 ст. 22 Закону, а також умов тендерної документації можна вважати формальними (несуттєвими). Згідно п. 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки тощо, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Згідно п. 19) ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Частиною 2 ст. 22 Закону визначено, що у Тендерній документації зазначаються такі відомості: п. 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. п. 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Згідно п. 2 Розділу V Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати: - інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати «Відгук (всі відгуки) від організації/підприємства/установи тощо, з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку.» Учасником Закупівлі ФОП Федотов А.В. не надано відгуку щодо виконання: Договору 18/02-03 від 18.02.2019 року, який зазначений в Довідці про виконання аналогічних договорів, визначеній п. 2.1. Додатку 1. Таким чином, учасник закупівлі ФОП Федотов А.В. не виконав вимоги Тендерної документації. Згідно даних Уповноваженого органу з публічних закупівель, ненадання усіх передбачених Тендерною документацією документів не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок і є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: документи, передбачені Додатком 3 до цієї тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Вимоги до предмета закупівлі (технічні специфікації, маркування, сертифікати, та інші документи підтвердження відповідності), згідно статті 23 Закону, зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації». Пунктом 4 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик» Додатку 3 встановлено, що «Учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час подання пропозицій (завантажені в електронну систему), сканованих копій наступних документів: - копію декларації про відповідність вимогам технічних регламентів; - копію сертифікату експертизи;» Учасником Закупівлі ФОП Федотов А.В. в складі Тендерної пропозиції не надано копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» (Висновок від 22.10.2019 року № 12.2-18.3/23626) про відповідність об‘єкта експертизи встановленим медичним критеріям безпеки. Таким чином, учасник закупівлі ФОП Федотов А.В. не надав документів, обов’язковість надання яких встановлена Тендерною документацією. Вимоги до документів тендерної пропозиції, у т.ч. перелік документів, які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних та якісних характеристик, встановлених Замовником, відповідають положенню абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і є обов’язковими для виконання учасниками. Оскільки, учасник закупівлі, якого визнано переможцем – ФОП Федотов А.В. у складі поданої ним пропозиції не надав документи, обов’язковість надання яких визначена Замовником у Тендерній документації, він підпадає під визначення п.1) ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і його пропозиція підлягає відхиленню. Оскільки в Тендерній документації, всупереч вимогам п. 19 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не надано опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а Уповноважений орган з публічних закупівель,вважає, що ненадання усіх передбачених Тендерною документацією документів не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, визнання учасника закупівлі ФОП Федотов А.В. переможцем суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, вимагаємо: - скасувати Протокол № 112 від 10.12.2020 року про визнання переможцем закупівлі ФОП Федотова А.В.; - відхилити тендерну пропозицію ФОП Федотова А.В. на підставі п.1) та п. 2) ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом відділу освіти, молоді та спорту Камінь-Каширської районної державної адміністрації (далі- Замовник) розглянуто вимогу ФОП Грибенюк Анастасія Ігорівна, подану 16 грудня 2020 15:39 під час проведення відкритих торгів щодо закупівлі - телевізори,ДК 021:2015 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (№ оголошення - UA-2020-11-18-000022-a). Повідомляємо, що учасником ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ надано відгуки від організації, підприємства, установи, з якими укладено аналогічні договори, які документально підтверджують досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Пунктом 4 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик» Додатку 3 вимагалося надання інформації про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час подання пропозицій (завантажені в електронну систему), сканованих копій наступних документів: - копію декларації про відповідність вимогам технічних регламентів; - копію сертифікату експертизи; Учасником ФОП Федотов Антон Валерійович, було надано всі необхідні сертифікати. Надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи тендерною документацією не вимагалося. Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ відповідає вимогам тендерної документації, а в Замовника в свою чергу відсутні підстави для її відхилення та задоволення Вимоги. Замовником проведено закупівлю у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скасування рішення щодо незаконно визначеного переможця

Номер: d151b9970dc44e708bf923e8475dfff9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-18-000022-a.c1
Назва: Скасування рішення щодо незаконно визначеного переможця
Вимога:
Протоколом № 112 від 10.12.2020 року визначено переможця закупівлі ФОП Федотов А.В. Згідно п. 5) Протоколу, при перевірці документів Тендерної пропозиції ФОП Федотов А.В. виявлено, що учасником допущено незначні помилки, описки тощо, які не впливають на зміст пропозиції та які, згідно ч. 2 ст. 22 Закону, а також умов тендерної документації можна вважати формальними (несуттєвими). Згідно п. 2 Розділу V Тендерної документації встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки тощо, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Згідно п. 19) ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Частиною 2 ст. 22 Закону визначено, що у Тендерній документації зазначаються такі відомості: п. 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. п. 4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); Згідно п. 2 Розділу V Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати: - інші документи, передбачені відповідними розділами та додатками тендерної документації (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Додатком 1 до Тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник має надати «Відгук (всі відгуки) від організації/підприємства/установи тощо, з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку.» Учасником Закупівлі ФОП Федотов А.В. не надано відгуків щодо виконання: Договору 18/02-03 від 18.02.2019 року; Договору 1Ф від 17.04.2019 року, які зазначені в Довідці про виконання аналогічних договорів, визначеній п. 2.1. Додатку 1. Таким чином, учасник закупівлі ФОП Федотов А.В. не виконав вимоги Тендерної документації. Згідно даних Уповноваженого органу з публічних закупівель, ненадання усіх передбачених Тендерною документацією документів не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок і є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Пунктом 6 Розділу ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: документи, передбачені Додатком 3 до цієї тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). Вимоги до предмета закупівлі (технічні специфікації, маркування, сертифікати, та інші документи підтвердження відповідності), згідно статті 23 Закону, зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації». Пунктом 4 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик» Додатку 3 встановлено, що «Учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час подання пропозицій (завантажені в електронну систему), сканованих копій наступних документів: - копію декларації про відповідність вимогам технічних регламентів; - копію сертифікату експертизи;» Учасником Закупівлі ФОП Федотов А.В. в складі Тендерної пропозиції не надано копії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи» (Висновок від 22.10.2019 року № 12.2-18.3/23626) про відповідність об‘єкта експертизи встановленим медичним критеріям безпеки. Таким чином, учасник закупівлі ФОП Федотов А.В. не надав документів, обов’язковість надання яких встановлена Тендерною документацією. Вимоги до документів тендерної пропозиції, у т.ч. перелік документів, які підтверджують відповідність запропонованого Товару вимогам технічних та якісних характеристик, встановлених Замовником, відповідають положенню абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і є обов’язковими для виконання учасниками. Оскільки, учасник закупівлі, якого визнано переможцем – ФОП Федотов А.В. у складі поданої ним пропозиції не надав документи, обов’язковість надання яких визначена Замовником у Тендерній документації, він підпадає під визначення п.1) ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» і його пропозиція підлягає відхиленню. Оскільки в Тендерній документації, всупереч вимогам п. 19 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником не надано опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а Уповноважений орган з публічних закупівель,вважає, що ненадання усіх передбачених Тендерною документацією документів не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, визнання учасника закупівлі ФОП Федотов А.В. переможцем суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, вимагаємо: - скасувати Протокол № 112 від 10.12.2020 року про визнання переможцем закупівлі ФОП Федотова А.В.; - відхилити тендерну пропозицію ФОП Федотова А.В. на підставі п.1) та п. 2) ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка в тексті
Дата скасування: 16.12.2020 15:36