8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
Місця поставки:
23000, Вінницька область, м. Бар, вул. Героїв Майдану, 6, вул. Врублевського, 40, вул. Каштанова, 23, вул. Каштанова, 25, вул. Трудова, 26, пров. Коцюбинського, 4, вул. Гагаріна, 15, вул. Героїв Майдану, 13, вул. Врублевського, 53, вул. Героїв Майдану, 44, вул. Соборна, 20, вул. Героїв Майдану, 5, вул. М.Леонтовича, 5.
23031, Вінницька область, с-ще Бар, вул. Привокзальна, 20, с. Міжлісся, вул. Новоселів, 3
23036, Вінницька область, с. Митки, вул. Привокзальна, 1
23021, Вінницька область, с. Ялтушків, вул. Соборна, 5
23025, Вінницька область, с. Журавлівка, вул. Шкільна, 1
23011, Вінницька область, с. Гармаки, вул. Соборна, 52Б
23013, Вінницька область, с. Іванівці, вул. Шкільна, 23
23027, Вінницька область, с. Терешки, вул. Шкільна, 7
23006, Вінницька область, с. Балки, вул. Гідності, 30
23012, Вінницька область, с. Гайове, вул. Центральна, 11
23034, Вінницька область, с. Мальчівці, вул. Соборна, 4, вул. Соборна, 10Б
23037, Вінницька область, с. Киянівка, вул. Травнева, 26А
23008, Вінницька область, с. Окладне, вул. Визволителів, 17
23013, Вінницька область, с. Іванівці, вул. Ватутіна, 6
Завершена
3 920 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 600.00 UAH
Період оскарження:17.11.2020 17:56 - 29.11.2020 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:85fea3b5881f427fbf9dbba09afda27e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-17-011986-c.a2
Назва:вимога
Вимога:
Згідно інформації, яка міститься на офіційному сайті ТОВ «Оператор ГТС України» (https://tsoua.com/prozorist/yakist-gazu/), він здійснює транспортування природного газу для споживачів України від різних постачальників газу українського походження, що поступає від газовидобувних компаній – ПАТ «Укргазвидобування», ПАТ «Укрнафта», приватних видобувних компаній. При прийманні природного газу до магістральних газопроводів ТОВ «Оператор ГТС України» в обов’язковому порядку здійснюється перевірка його якості. При цьому ТОВ «Оператор ГТС України» здійснює лише транспортування природного газу, що поставляється до магістральних газопроводів, та не має технічної можливості погіршувати або змінювати його якість. Наголошуємо, що ТОВ «Оператор ГТС України» передає до газорозподільних мереж природний газ належної якості, який відповідає чинному стандарту «ГОСТ 5542-87. Газы горючие природные для промышленного и коммунально-бытового назначения». При цьому середньозважена нижча теплота згоряння природного газу, що подається Споживачам України, становить більше 8200 ккал/м3 (при нормі стандарту 7600 ккал/м3). За результатами здійснення аналізу видаються паспорти фізико-хімічних показників природного газу, які оприлюднюються на офіційному сайті ТОВ «Оператор ГТС України» за посиланням https://tsoua.com/prozorist/yakist-gazu/. Транспортування газу газорозподільними мережами та подачу газу до житлових будинків здійснюють компанії з газопостачання (облгази або міськази), які відповідають за якісні показники природного газу, що подається кінцевим споживачам. У разі сумнівів у якості природного газу Споживач має право звернутися до відповідних територіальних органів Департаменту технічного регулювання Мінекономрозвитку для проведення позачергової перевірки якості природного газу. Враховуючи наведене, можливим є надати паспорти фізико-хімічних показників природного газу у тому вигляді, в якому вони офіційно оприлюднені на офіційному сайті ТОВ «Оператор ГТС України» за посиланням https://tsoua.com/prozorist/yakist-gazu/. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме замінити Паспорт якості на Паспорт фізико-хімічних показників газу, що постачатиметься до об'єктів Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.11.2020 18:04
Вирішення:З метою спрощення умов підготовки тендерних пропозицій учасників, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:7cbdceab89624cfb80de7b8a20d7b148
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-17-011986-c.a1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, у документації, а саме Додатку 3 наявна дискримінаційна вимога, а саме: «Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору.» Учасник надасть письмово такі гарантії в вигляді довідки або гарантійного листа. А далі йде вимога «На підтвердження можливості проведення лабораторних досліджень проб газу, учасник надає у складі своєї пропозиції чинний договір з акредитованою, згідно чинного законодавства України, установою та/або підприємством на провадження таких досліджень, разом із з дійсним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої установи та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання, а також отриманий безпосередньо на ім’я учасника паспорт якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника.» Просимо вилучити цю незаконну вимогу, адже вона обмежує коло потенційних учасників і написана виключно під свого учасника, з яким Вами заздалегідь була домовленість. Навіщо мати такий договір, якщо договір на постачання ще не укладено з переможцем цих торгів. Ця умова є дискримінаційною, що заперечує п.4 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", адже наявність договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного значно обмежує права потенційних учасників торгів, чим звужує їх коло. Слід зазначити, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017року – не встановлено вимоги щодо наявності у Постачальника природного газу договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного. А також не встановлено вимоги щодо наявності договору з Акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного ані Законом України «Про ринок природного газу», ані Кодексом Газотранспортної системи України. Просимо вилучити з документації незаконну вимогу.
Звертаємо Вашу увагу на Статтю 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.11.2020 17:22
Вирішення:Шановний учасник. Додаток № 3 містить ряд вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівл. Зокрема, вказаний додаток до тендерної документації передбачає вимоги про надання наступних документів:
- Довідка або гарантійний лист відносно можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору;
- Чинний договір з акредитованою, згідно чинного законодавства України, установою та/або підприємством на провадження таких досліджень, разом із з дійсним документом, що підтверджує відповідність стану системи вимірювань такої установи та/або підприємства вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірювання;
- Отриманий безпосередньо на ім’я учасника паспорт якості природного газу на одну з попередніх партій поставок товару, яка здійснена безпосередньо учасником до кінцевого споживача, що підтверджується договором постачання природного газу даному споживачу, який також додається у складі тендерної пропозиції Учасника.
У вимозі зазначено формулювання: “Навіщо мати такий договір, якщо договір на постачання ще не укладено з переможцем цих торгів.”. Однак, такі висновки є хибними, оскільки положення тендерної документації не місять вимоги про наявність такого договору саме із Замовником торгів. Тендерна документація містить чітке формулювання, що паспорт якості природного газу та договір на поставку природного газу повинні бути з кінцевим споживачем. При цьому, кінцевим споживачем такого договору може бути будь-яка інша особа (як Замовник торгів так і інші установи (споживачі)).
Щодо договору з акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного. Відповідні відкриті торги здійснюються не тільки на підставі ЗУ «Про ринок природного газу» та Кодексу Газотранспортної системи України, а і відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”, який передбачає, що тендерна документація повинна містити вимоги щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідні технічні специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» можна зробити висновок, що дискримінацією є обмеження прав вітчизняних або іноземних учасників, обмеження учасників в доступі до інформації з питань закупівель або встановлення Замовником вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Водночас, з боку Замовником торгів не було допущено жодного порушення принципів закупівель (в тому числі недискримінації учасників), оскільки вся необхідна інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах. Крім того, відповідно до умов, що визначені в Тендерній документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Також, жодні з положень законодавства України (в тому числі ЗУ «Про ринок природного газу» та Кодексу Газотранспортної системи України) не містять заборони мати постачальникам природного газу договору з акредитованою установою на здійснення лабораторних досліджень газу природного.
Таким чином, положення тендерної документації не містять дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Водночас, з метою спрощення умов підготовки тендерних пропозицій учасників, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.