-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлових приміщень Сквирського дошкільного навчального закладу №2 «Малятко» по вул. Максима Рильського, 39, в м. Сквира Київської області (Система пожежної сигналізації. Система керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання). Система передавання тривожних сповіщень)
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2020 17:10 - 21.11.2020 01:00
Вимога
Залишено без розгляду
верхолази
Номер:
890c16469b004dd897791b39d3572f53
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011543-c.c6
Назва:
верхолази
Вимога:
Шавновний Замонику, ваша документація, це суцільна дискримінація. Жодним номративно праовим актом не передбачена вимога до виконавців електромонтера та налагоджувальника як отримання свідоцтв про освіту та додатків до них, по кожному із зазначе-них в підпункті 7 пункту 2.2.4. Документації Спрощеної закупівлі працівників Учасника про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Верхолаз». Видаліть будь ласка дискримінаційні вимоги, ми звісно розуміємо, що це спрощена закупівля і скаргу до АМКУ на вас подати ми не зможемо, проте ми будемо намагатись максимально привернути увагу моніторингу до вашого закладу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 15:57
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу скаргу стосовно надання завірених копій відповідних свідоцтв про освіту та додатків до них, по кожному працівнику Учасника, який буде безпосередньо залучений до виконання робіт згідно предмету закупівлі про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Верхолаз» повідомляємо, що згідно НПАОП 0.00-1.15-07 до верхолазних робіт належать роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. У той же час підкреслюємо, що до особливостей виконання робіт згідно предмету закупівлі належить необхідність виконання цих робіт у безопорному просторі на висоті більше 5 метрів із застосуванням вантажопідіймальних механізмів та механічних підіймачів, що у свою чергу напряму підпадає під дію вищезазначеного НПАОП 0.00-1.15-07 та потребує від працівників Учасника відповідних професійних знань, умінь та навичок у першу чергу для забезпечення їхньої власної безпеки праці, а також безпеки персоналу та відвідувачів дошкільного навчального закладу.
Виходячи із наведених вище підстав,зазначена скарга Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2020 15:14
Вимога
Залишено без розгляду
освіта
Номер:
ba5acba077ca45e487ca4288c4bc2af8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011543-c.c5
Назва:
освіта
Вимога:
У ТД наявна вимога надання копії (завірені) документів, які підтверджують відповідність освіти зазначених в підпункті 7 пункту 2.2.4. Документації Спрощеної закупівлі працівників Учасника згідно Постанови Кабі-нету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування госпо-дарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (сві-доцтв або дипломів з додатками, які підтверджують їх кваліфікацію відповідно до Поста-нови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцен-зування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Дана вимога відноситься не до всіх працівників, а тільки до керівника, як то встановлено в Ліцензійних умовах. Просимо відкорегувати незаконну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 15:57
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу скаргу стосовно надання завірених копій документів, які підтверджують відповідність освіти зазначених в підпункті 7 пункту 2.2.4. Документації Спрощеної закупівлі працівників Учасника згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» зазначаємо, що дане положення повністю відповідає чинному законодавству та жодним чином не має бути вилучене з оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з наступних підстав.
По-перше, відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
По-друге, Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлені наступні кваліфікаційні та освітні вимоги до виконавців робіт Учасника:
«Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.»
Встановлені Замовником вимоги щодо надання завірених копій документів про освіту працівників Учасника є єдиним передбаченим в Україні засобом підтвердження дійсності їх присвоєння їм відповідної кваліфікації та освіти, що встановлена законодавством, а також підтвердження даних, вказаних Учасником у Інформаційній довідці згідно умов Документації спрощеної закупівлі.
Виходячи із наведених вище підстав,зазначена скарга Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2020 15:14
Вимога
Залишено без розгляду
верхолазні роботи
Номер:
76d0f737421144be8b942450315f95ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011543-c.c4
Назва:
верхолазні роботи
Вимога:
У ТД наявна вимога: мати допуск до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів (на підтвердження Учасником у складі Тендерної пропозиції надається завірена копія протоколу або витягу/виписки з протоколу ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕ-ВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ та відповідних посвідчень про проходження повного курсу навчання в групі на допуск до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь на-вичок відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07. Роботи з встановлення та ремонту пожежної сигналізації проводяться на висоті понад 1,3 метри, для їх виконання потрібно мати Декларацію з охорони праці, яка видається держпраці. Навіщо ви встановлюєте такі дискримінаційні вимоги як допуск до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів. Ми ж будемо виконувати ремонт сигналізації не на Евересті, а на вашому об'єкті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 15:56
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу скаргу стосовно допуску до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів повідомляємо, що згідно НПАОП 0.00-1.15-07 до верхолазних робіт належать роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. У той же час підкреслюємо, що до особливостей виконання робіт згідно предмету закупівлі належить необхідність виконання цих робіт у безопорному просторі на висоті більше 5 метрів із застосуванням вантажопідіймальних механізмів та механічних підіймачів, що у свою чергу напряму підпадає під дію вищезазначеного НПАОП 0.00-1.15-07 та потребує від працівників Учасника відповідних професійних знань, умінь та навичок у першу чергу для забезпечення їхньої власної безпеки праці, а також безпеки персоналу та відвідувачів дошкільного навчального закладу.
Зазначаємо, що роботи згідно закупівлі виконуються на горищі, доступ до якого можливий тільки ззовні і тільки з використанням вантажопідіймальних механізмів, також монтування кабельно-провідникової продукції та пожежних сповіщувачів здійснюється на висоті більше п’яти метрів, і тому для виконання даних робіт необхідні відповідні пристрої. Наведені роботи є роботами підвищеної небезпеки, що декларуються у порядку, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а тому наша сторона, як Замовник, вважаємо за необхідне підтвердження відповідного допуску до безпечного виконання верхолазних робіт із використанням індивідуальних страхувальних засобів у працівників Учасника. Виходячи із наведених вище підстав,зазначена скарга Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2020 15:10
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
70d4625951f443f48930eb1f8e4f3ef9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011543-c.c3
Назва:
вимога
Вимога:
У ТД наявна вимога: Пройти перевірку знань з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, проти епідеміологічних заходів в тому числі при COVID-19 (на підтвердження Учасником у складі Тендерної пропозиції надається завірена копія протоколу або витягу/виписки з протоколу засідання комісії з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги та відповідного посвідчення). Зазначена вимога є дискримінаціною з огляду на те, що наші працівники є виконавцями робіт зі встановлення та ремонту пожежної сигналізації а не влаштовуються на роботу у швидку допомогу. Жодним законодавчим актом не передбачена перевірка знань адання першої долікарської допомоги потерпілим від COVID-19. Крім того, проектом договору та технічним завданням також не передбачені послуги з надання першої долікарської допомоги від ковід.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 15:56
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу скаргу стосовно проходження працівниками перевірки знань з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, проти епідеміологічних заходів в тому числі при COVID-19 зазначаємо, що згідно ст. 10 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», дотримання підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами санітарно-гігієнічних та санітарно-протиепідемічних правил і норм при здійсненні будь-яких видів діяльності належить до основоположних принципів профілактики інфекційних хвороб.
Згідно ст.11 цього ж Закону, організація та проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, зокрема щодо санітарної охорони території України, обмежувальних заходів стосовно хворих на інфекційні хвороби та бактеріоносіїв, виробничого контролю, у тому числі лабораторних досліджень і випробувань при виробництві, зберіганні, транспортуванні та реалізації харчових продуктів і продовольчої сировини та іншої продукції, при виконанні робіт і наданні послуг, а також організація та проведення медичних оглядів і обстежень, профілактичних щеплень, гігієнічного виховання та навчання громадян, інших заходів, передбачених санітарно-гігієнічними та санітарно-протиепідемічними правилами і нормами, у межах встановлених законом повноважень покладаються на органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи державної санітарно-епідеміологічної служби, заклади охорони здоров'я, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, а також на громадян.
Окрім того зазначаємо, що згідно Постанови Кабінету Міністрів від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» обмежена робота навчальних закладів до категорії яких відноситься об’єкт на якому передбачається проведення робіт згідно предмету закупівлі, а також встановлено соціальну дистанцію в 1,5 м., якої зобов’язані дотримуватись громадяни для недопущення скупчень людей. З огляду на те, що монтаж системи пожежної сигналізації передбачає тісний контакт працівників як між собою, так і з персоналом дитячого садочку, для максимального забезпечення здоров’я дітей, персоналу та власне працівників що безпосередньо виконуватимуть роботи – Замовником, користуючись своїм законним правом згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» була введена вимога щодо обов’язкового проходження персоналом Учасника перевірки знань з надання першої долікарської допомоги потерпілим, дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, проти епідеміологічних заходів в тому числі при COVID-19. Виходячи із наведених вище підстав, зазначена скарга Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2020 15:10
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
0ca195ea7019400093c0e5ec3acfc9dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011543-c.c2
Назва:
вимога
Вимога:
У Т наявна вимога що керівник повинен мати групу з електробезпеки, не нижче V (до і понад 1000 В) а виконавці не нижче 4 Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки П. 15 Ліцензійних умов розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, Кадрові вимоги», визначені наступні вимоги щодо виконавців робіт: «Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Тобто, для отримання Ліцензії та для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, підприємство, установа, організація чи фізична особа підприємець повинна мати та надати документи (посвідчення), які підтверджують напрям підготовки та кваліфікацію таких працівників, які повинні відповідати вимогам, установленим цими Ліцензійними умовами, а саме, електромонтер не нижче 3-го розряду, налагоджувальник не нижче 4-го розряду, а не 5-тої групи електробезпеки). Зважаючи на те, що предметом закупівлі є «Встановлення сигналізаційного обладнання» , не зрозуміло навіщо Замовник у тендерній документації встановлює вимогу щодо щодо наявності 5-ої групи з електробезпеки, яка передбачається Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів — НПАОП 40.1-1.21-98 (надалі-Правила). Відповідно пп. 3.2.7. Правил Керівник робіт повинен мати групу з електробезпеки IV під час виконання робіт в електроустановках понад 1000 В і групу III - в електроустановках до 1000 В. Згідно пп. 2.2.3. Оперативні працівники, які обслуговують електроустановки одноосібно, та ті старші в зміні чи бригаді оперативні працівники, за якими закріплені електроустановки, повинні мати групу з електробезпеки IV в електроустановках напругою понад 1000 В і III - в електроустановках напругою до 1000 В. Пп. 2.3.3. Правил предбачає, що роботи без зняття напруги на струмовідних частинах та поблизу них слід виконувати не менше як двом працівникам, з яких керівник робіт повинен мати групу IV, інші - групу III. П’яту ж групу з електробезпеки, відповідно правил отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання (пп. 6.10.6 Правил) Тобто п'яту групу надають посадовим особам. Отже, для виконання робіт передбачених предметом закупівлі керівник робіт повинен мати четверту групу електробезпеки і виконавці третю групу електробезпеки. Вимога щодо наявності п’ятої групи електробезпеки для керівника є неправомірною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 15:55
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу скаргу стосовно V-ї групи з електробезпеки у керівника робіт зазначаємо, що згідно п.3.2.2. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, для видачі нарядів-допусків для виведення струмопровідних частин напругою понад 1000В в електроустановках, право видачі таких нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, або відрядженим працівникам з оформленням письмової вказівки керівництва експлуатаційного підприємства які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000 В, при цьому працівник, який видає наряд зобов'язаний у випадках, передбачених цими Правилами, визначити зміст рядків наряду "Окремі вказівки".
На додаток до цього зауважимо наступне. У Постанові Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень наведені лише мінімальні вимоги до кількісного та кваліфікаційного складу працівників, які є необхідними для отримання ліцензії а отже виступають гарантією того, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Вимога щодо надання зазначених у Вашому запитанні посвідчень про присвоєння групи з електробезпеки вказаних Учасником працівників стосується виконання Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Отже, діяльність підприємств не обмежується Ліцензійними умовами, а виходить із наявності вимог усіх інших нормативно-правових актів, що стосуються виконання подібних робіт. Виходячи із наведених вище підстав, зазначена скарга Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2020 15:10
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
caffc7f046f8476c940099a2073fe70b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011543-c.c1
Назва:
вимога
Вимога:
У ТД наявн вимога: налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регу-лювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та авто-матики) - не нижче 4-го розряду (не менше 2 (двох) осіб). Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб» Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку на порушення законодавства встановив Замовник, проте здійснюємо свою діяльність відповідно до Ліцензійних умов (тобто маємо необхідну матеріально-технічну базу, кадровий склад у необхідній кількості виконавців робіт тощо). Замовник встановив дискримінаційну вимогу, в якій зазначив мінімальну кількість працівників, перейнявши на себе законодавчі функції, яка суттєво зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2020 15:55
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу скаргу щодо внесення змін до кількісного складу працівників повідомляємо, що встановлюючи вимоги до кількості робітників, а саме:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду - не менше 2 (двох) осіб);
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4-го розряду - не менше 2 (двох) осіб; ми виходили із наступних умов:
1) кошторисна трудомісткість (відповідно до кошторисної документації 1,80718 тис. людино-годин)
2) терміни, необхідні для виконання робіт (до 31.12.2020р.);
3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю (згідно Закону України «Про публічні закупівлі»);
Зважаючи на те, що трудомісткість згідно кошторисної документації становить 1,80718 тис. людино-годин, ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи вчасно і при цьому якісно. Таким чином, кількість працівників, заявлена в умовах оголошення про закупівлю, є об’єктивною вимогою.
Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує того, що Учасник, зможе цією мінімальною кількістю працівників освоїти (виконати) значні обсяги робіт, зокрема, обсягів згідно цієї закупівлі. Виходячи із наведених вище підстав,зазначена скарга Учасника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.11.2020 15:04