-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг з охорони обєктів технічними засобами ( охоронна сигналізація)ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги
Торги не відбулися
28 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 140.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2020 17:00 - 23.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога до замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "Максима-В"
Номер:
1a8e489bba154ab2879afc0388ff1a89
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011387-c.b2
Назва:
Вимога до замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "Максима-В"
Вимога:
Згідно з Повідомленням про відхилення пропозиції від 04.12.2020 року Замовник відхилив пропозицію ТОВ «Максима-В» «в зв'язку із невідповідністю умовам,визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (тендерна пропозиція учасника не містить інформації передбаченої пунктами 4, п.5, п.7)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-В» не погоджується з таким Повідомленням та вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та не відповідає принципам здійснення закупівель з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Згідно з п. 3 Оголошенням для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (далі по тексту – Оголошення), опублікованим Замовником, Замовник зазначив перелік документів, які повинен надати Учасник:
- Комерційну пропозицію.
- Інформацію про Учасника: найменування, код ЄДРПОУ, адреса місцезнаходження, банківські реквізити, відомості про контактну особу, тощо.
- Завірену копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців.
- Завірену копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
- Завірену копію документа, що підтверджує повноваження щодо підпису договору (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо).
Крім цього, п. 2.4. Оголошення Замовник визначив Технічні характеристики та кількість. Серед вказаних вимог були такі, які вимагали документальне підтвердження (п.п. 1, 2, 3 (за запитом Замовника) та 6). Інші пункти (п.п. 4, 5, 7, 8) документального підтвердження (надання будь-яких документів) не передбачали.
В Повідомленні про відхилення Замовник зазначив, що підставою для відхилення пропозиції ТОВ «Максима-В» було ненадання останнім в складі пропозиції «інформації, передбаченої пунктами 4, п.5, п.7».
Згідно з п.п. 4, 5, 7 п. 2.4. Оголошення «Виконавець повинен забезпечити функціонування устаткування охоронної сигналізації, що встановлена на об’єкті Замовника та, у разі виходу її з ладу в термін, що не перевищує трьох годин після одержання повідомлення від Замовника про виявлену несправність в роботі обладнання охоронного призначення провести ремонтні роботи.». «У разі надходження на пульт центрального спостереження сигналу про спрацювання сигналізації на об’єкті в період охорони або надходження на пульт центрального спостереження сигналу сигналу тривоги, забезпечити прибуття наряду охорони в термін до 5 хвилин на об’єкт у відповідності до дислокації, для вжиття заходів, спрямованих на встановлення причин спрацювання сигналізації, а в разі необхідності – припинення правопорушень або злочину на об’єкті.». «Всі працівники Виконавця, що залучені до надання послуг охорони повинні бути забезпечені форменим одягом, спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, переносними радіостанціями».
Як вбачається з вищевказаних вимог, по-перше, вони стосуються Виконавця (тобто переможця Закупівлі, з яким укладено відповідний Договір), а не Учасника. По-друге, вказані пункти не передбачають надання Учасником будь-яких документів для їх підтвердження.
Крім цього, в складі своєї пропозиції, ТОВ «Максима-В» надало Комерційну пропозицію, в якій зазначило: «Товариство гарантує надання якісних послуг, відповідно до вимог, встановлених Інформацією для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.».
Таким чином, Повідомлення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Максима-В» від 04.12.2020р. є неправомірним та не відповідає принципу щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене,
просимо:
1. Скасувати Повідомленням про відхилення пропозиції ТОВ «Максима-В»
від 04.12.2020 року.
2. Визначити переможцем закупівлі ТОВ «Максима-В».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 07.12.2020 10:53
- відповідь на вимогу Максима-В.doc 08.12.2020 18:05
Дата подачі:
07.12.2020 10:53
Вирішення:
На вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «Максима-В» повідомляємо наступне : Вимоги викладені в пункті 4, п.5, п.7, стосується як учасника, так і переможця, і учасник повинен підтвердити свою відповідність даним вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до замовника
Номер:
08b58ccc4a8c4289ae4daf0b5feb5cbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-17-011387-c.c1
Назва:
Вимога до замовника
Вимога:
Відповідно до Інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO, яке опубліковане в системі електронних закупівель prozorro.gov.ua (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-17-011387-c, Тернопільським національним технічним університетом ім. Івана Пулюя (далі по тексту – Замовник) проводилась закупівля за предметом: Надання послуг з охорони об’єктів технічними засобами (охоронна сигналізація) ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (далі по тексту – Закупівля) за процедурою – Спрощена закупівля.
Пропозицію для участі в вищезазначеній закупівлі подало три учасники – Управління поліції охорони в Тернопільській області, ТОВ «Охорона Тернопілля» та ТОВ «Максима-В».
Згідно з Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю №2 від 01.12.2020 року Замовник визначив переможцем закупівлі Управління поліції охорони в Тернопільській області.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Максима-В» не погоджується з таким Повідомленням та вважає його таким, що не відповідає принципам здійснення закупівель з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 11 ст. 14 вищевказаного Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Підпунктом 2. пункту 2.4. Інформації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель Замовник, з поміж інших, визначив наступну вимогу до учасників: «2. Документальне підтвердження наявності у Виконавця встановлених систем GPS-моніторингу у кожному наявному автомобілі (наряді реагування) – для підтвердження факту виїзду та часу прибуття груп реагування на адресу вказану диспетчером Виконавця або на місце спрацювання ОС. Надати інформацію з історії систем GPS-моніторингу по вказаних наявних автомобілях за останні 2 місяці.»
Водночас, тендерна пропозиція Учасника - Управління поліції охорони в Тернопільській області не містить інформації з історії систем GPS-моніторингу по вказаних наявних автомобілях за останні 2 місяці, а тому не відповідає умовам, визначеним в Інформації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.
Відповідно до п.1 ч.13 ст. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином, пропозиція Управління поліції охорони в Тернопільській області не відповідає вимогам Інформації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель та має бути відхилена Замовником.
Враховуючи викладене,
просимо:
1. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю №2 від 01.12.2020 року.
2. Відхилити пропозицію Учасника - Управління поліції охорони в Тернопільській області, як таку що не відповідає Інформації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 03.12.2020 14:16
Дата подачі:
03.12.2020 14:16
Вирішення:
Інформації з історії системи GPS- моніторингу по вказаних наявних автомобілях за останні 2 місяці немає.Водночас тендерна пропозиція Учасника - Управління поліції охорони в Тернопільській області не містить інформації з історії систем GPS-моніторингу по вказаних наявних автомобілях за останні 2 місяці,а тому не відповідає умовам, визначеним в інформації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.Описи тенднрної пропозиції учасника не відповідає умовам вищевказаним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, тому відповідно до п.1ч.13ст.ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відхиляє пропозицію.Таким чином замовник скасовує рішення про визначеного Управління поліції охорони в Тернопільській області переможцем закупівлі UA-2020-11-17-011387-c
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
03.12.2020 17:09